做女士固之然要扮靚瘦身,所謂悅己悅人嘛;車亦一樣要定期「秀」身,先至可以被一眾玩家有新鮮感。好似今日介紹嘅 Benz SLK 200K Grand Edition一樣,由內至外狂玩「灰」色調,令到矯捷靈活嘅 SLK, Grand得嚟又帶點灰狐嘅獨特吸引力,唔一定要鮮色先搶眼嘅。文:阮小天攝影:林栢鈞Model: Rainbow

豪華感滿載 放大圖片
■三幅式跑車軚盤,增優越駕駛感!

■三幅式跑車軚盤,增優越駕駛感!

「 Oh, My God!」係我見到眼前 SLK 200K Grand Edition華麗外表的用詞,隔籬的模特兒 Rainbow艷光再靚,都暫時改變不到我對呢部新車的凝視!車身顏色採用深灰色石墨噴漆,灰銀得來甚有層次,一襯玄武岩灰色真皮座椅,簡直係天造地設;目光再一掃,閃閃令的 Sharp醒 18吋多輻式輕合金輪圈,奪目耀眼,加上全新的梯形尾喉,令我流晒口水,蠢蠢欲動,二話不說叫 Rainbow上車。當日風和日麗,無理由唔擁抱陽光,我一按按鈕,不消 22秒硬頂雙門瞬間變成為開篷跑車,雖然我不是車主,但感覺超 High; SLK 200K超豪外形,行出嚟都 Draw到唔少途人注視,加上馬力輸出提升了 21匹至 184匹,真係超爽,雖然路短發揮唔到每小時 232公里的極致速度,但優越感使我心裏暗爆了一句: I am King of the World!作為司機,當然有留意車身的新裝設,黑白對比 3D配紅色指針儀錶一目了然,抵讚;而全新的三幅跑車式軚盤,再畀多一個讚!一路上我開着了車上附以的 6 CD播放機,在後鏡瞄一瞄 Rainbow,原來她已沉沉入睡,元凶是 AIRSCARFR的頭枕導管傳上的暖氣,令佢舒服不已;奇怪的是伊人頭髮沒有絲毫紛亂,這亦是拜椅後新增的透明擋風鏡所賜,既不阻礙視野,亦能起保護之用,絕對是細心的裝設。大家當然奇怪我開一部雙人開篷跑車,怎有空間放置拍這輯靚相的工具,這亦是 SLK 200K Grand Edition的優點,車尾行李箱容量十足,可放置容量 300公升的重物,如斯實用的裝設,我與 Rainbow自然可以執拾細軟,遠走高飛啦!

放大圖片
■石墨灰色車身,別有深沉穩重味。

■石墨灰色車身,別有深沉穩重味。

放大圖片
■ Nappa玄武岩灰色真皮裝飾座椅,好靚!

■ Nappa玄武岩灰色真皮裝飾座椅,好靚!

放大圖片
■銀色魚鰓式風口位,好靚仔!

■銀色魚鰓式風口位,好靚仔!

放大圖片
■車尾中央新增 LED煞車燈。

■車尾中央新增 LED煞車燈。

放大圖片
■跑車也有行李尾箱,能承載容量 300公升,夠晒實用!

■跑車也有行李尾箱,能承載容量 300公升,夠晒實用!

放大圖片
■黑白對比 3D配紅色指針儀簡潔清晰!

■黑白對比 3D配紅色指針儀簡潔清晰!

 

Benz SLK 200K Grand Edition 放大圖片

 

引擎: 1,796cc直四扭力: 250m/2,800-5,000rpm馬力: 184ps/5,500rpm傳動: 5速+/-波箱售價:約$535,000查詢:仁孚行( 2895 7339)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()