34F長腿國企湄 師大夜市買袋

上星期約完工管汝出街,意猶未盡,今周再約另一台大十三妹「國企湄」帶路遊師大。係咪有點面善呢?之唔係電視 online game廣告裏扮惹火蜘蛛精嗰位囉。「又食?師大夜市個個都識啦!」但你又知唔知師大都係個 shopping好地方?「我就住這裏附近,有幾家店是我常去的,等我來帶路吧!」記者、攝影:曾冠輝


其他副刊影片 PROFILE 放大圖片
(台灣《蘋果日報》圖片)

(台灣《蘋果日報》圖片)

楊伊湄綽號:國企湄年齡: 21身高: 163cm三圍: 34F、 26、 35現職:模特兒、活動主持

女裝部:台風 bling bling袋 放大圖片
■ Kitson彩色布袋六折後每個$220起

■ Kitson彩色布袋六折後每個$220起

咪睇伊湄扮蜘蛛精或做 show girl咁惹火, F級身材背後竟然自認鄉下妹:「我是高雄人,是個鄉下妹,沒有台北女生一般開放!」平日嘅佢唔玩唔蒲甚至唔出街,自己都話自己係「宅女」,但跟她走一轉師大夜市,行情卻熟到不得了。師大路窄,行落其實有啲似利時與加連威老道之間一段小路,小舖多。不過有啲舖,如果淨係我去行的話,是淘不出寶來的,至少呢間門口掛滿 bling bling珠片手挽袋的,我會過門而不入,好在伊湄一句:「台北今年流行這種亮片包唷,我已經買了好幾個!」袋面上的「 Kitson」原來正是荷李活明星至愛的 L.A.品牌,亦曾有店舖引入香港。此店是台灣獨家代理 Kitson,店內袋款極多,同款亦有超過 4、 5種顏色選擇,標價$400再打六折,計番兩嚿零,仲平過網上 shop Kitson度買。「喂喂,你說我買藍色還是金色好?既然這麼便宜,不如兩個都買了吧……」我怕她會失控忘掉工作,都係行入兩步轉移視線穩陣。袋以外店內還有服裝,款式走少女路線(咁梗係啦,喺大學附近喎),價錢亦相當便宜:「伊湄,麻煩你可以試穿幾套衫讓我拍嗎?」終於暫時可以壓抑一下少女嘅物慾。

放大圖片
■ Kitson閃片袋六折後每個約$240

■ Kitson閃片袋六折後每個約$240

放大圖片
■牛仔布連身裙$270

■牛仔布連身裙$270

放大圖片
■日本風圖畫長背心$97

■日本風圖畫長背心$97

放大圖片
■女人像長 tee$123

■女人像長 tee$123

 

a Kiki Shop地址:大安區雲和街 51號

頭飾部:香蕉夾 10秒變髮 放大圖片
■台女好識用這種香蕉夾,夾頭髮方法多,更重要係快!夾起一個可愛包包頭只需—— 10秒!淺藍色牛仔布髮夾$62/個

■台女好識用這種香蕉夾,夾頭髮方法多,更重要係快!夾起一個可愛包包頭只需—— 10秒!淺藍色牛仔布髮夾$62/個

越夜,師大附近人越多,擠滿課後的少男少女,還有下班趕集、覓食的上班族,也多了湊熱鬧的遊客,請容我呻一句:喺師大拍片兼採訪真係好難。跟着伊湄行行吓,她停在一家頭飾店前,把玩着手上的七彩棉花糖波波:「可以吃的嗎?」「哈哈,紮頭的橡皮圈呀,儍瓜!」我男人老狗兼 skin head,邊知道坊間頭飾鬼五馬六,原來呢種「棉花糖」已興咗一輪,最潮是另一款有十幾種玩法的髮夾:「這種香蕉夾的用法多,很方便很容易,只要一夾,扭一扭……」剛好伊湄有一把長髮,店員即席在她頭上示範,兩三下手勢經已紮出最啱夏天的清爽型髮髻,手法快得看不清,更加唔好話用文字講你知佢嘅使用方法。你試吓 click去睇短片睇吓偷唔偷到師?偷唔到就請親自到訪拜師學藝紮頭髮。

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片
■兔仔耳頭飾$37

■兔仔耳頭飾$37

放大圖片
■落妝用的頭夾,一按即可將髮蔭固定。$15/個

■落妝用的頭夾,一按即可將髮蔭固定。$15/個

放大圖片
■好似一條粗碌棉花糖,真想咬一啖。$12

■好似一條粗碌棉花糖,真想咬一啖。$12

放大圖片
■舖頭細細,但非常旺場!

■舖頭細細,但非常旺場!

 

b Pink Fashion地址:大安區龍泉街 39號

男裝部:台潮飛鼠褲 放大圖片
■飛鼠褲$312

■飛鼠褲$312

自言少出街的伊湄,有時會陪弟弟逛逛街,「這家就是上星期跟他來過,覺得不錯的!」來到師大已是下晝 6點, Ambition老闆才剛開閘做生意:「哈哈,師大這邊開店是比較晚,晚上比較熱鬧嘛,我算早了,隔壁還未開咧!」舖頭所賣是型格男裝衫,調子偏向黑白灰。老闆仲凱是個潮男,定期會到韓國入貨:「如何選貨?選一些我自己喜歡,我會穿出街的就是了,賣不出去我都可以穿嘛,哈哈……」潮流我唔熟,不過店裏都有日本早已興起的男裝 leggings:「台北男生近來也興起穿短褲加 leggings了,而我自己比較喜歡這種褲襠低而窄腳的飛鼠褲,穿起來視覺上比較修長。」仲凱也間中做 model,親自為店內服裝示範,將照片都放到網頁,果然係賣唔出,自己都着得番!

放大圖片
■差利卓別靈 tee$190

■差利卓別靈 tee$190

放大圖片
■老闆仲凱有時自己做埋 model。

■老闆仲凱有時自己做埋 model。

 

c Ambition地址:大安區雲和街 49-1號

Shida Market 放大圖片
師大夜市

師大夜市

溫馨提示:師大夜市對開有個小公園,晚上有不少年輕人聚集食消夜,間中有人彈結他賣藝,氣氛唔錯的!

Travel Memo 放大圖片

 

持 BNO或特區護照可辦理網上或落地簽證。中華旅行社: 2525 8316香港來回台北機票價錢$1,180起,中華航空:http://www.china-airlines.com/hk

1港元約兌 4.1新台幣(文中價錢已折算港元)110V,兩扁腳插座

放大圖片

 

台灣 台北下周多雲 22-29℃

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()