真空迎戰
拍攝當日,趙碩之真空上陣,之前雖然有傳她打「假波」,但記者現場所見,沒戴胸圍的她,巨胸明顯受地心吸力影響,沒有反常的堅挺現象出現。
封面故事
33F瑤瑤向波霸發戰書  36D趙碩之:未驚過
2009年10月09日
21歲趙碩之早前因為回應師妹尹蓁晞( Yumi)同髮型師男友懷疑到時鐘酒店援交時,衰多口話師妹濫交兼「手緊」,激嬲老闆林建名而被掟入雪櫃,近期先至得到老闆原諒成功走出雪櫃。
可惜出名「好波」嘅趙碩之,解凍無耐即腹背受敵,除咗要迎戰宿敵周秀娜推出拋胸肖像牀單和浴簾嘅強勁攻勢外,仲要應付 33F台灣過江龍郭書瑤(瑤瑤)。瑤瑤有童顏巨乳之稱,更會在 10月尾在港舉行「抱抱會」,任 fans無阻隔任攬。
為了增加聲勢,瑤瑤向本地波霸 o靚模發戰書,邀請趙碩之、周秀娜等人出席「抱抱會」。對於台灣「波霸」邀請,趙碩之本周三( 7日)接受本刊專訪時,不屑地說:「我真係未驚過!」

歡迎嚟我抱抱會

08年,趙碩之憑住 36D好身材成名,連拍攝《四葉草之盛裝舞步愛作戰》時,有份合作嘅許志安都讚她好身材,還說在一班合作女新人中只認得她。許志安接受訪問時就話:「趙碩之即係 36D嘛!」
我都唔識瑤瑤
至於台灣過江龍瑤瑤,憑住 19歲童顏巨乳兼且肯搏肯抱,出道半年迅即攻陷當地宅男。上月 25日更正式簽約 bma進軍香港市場,勢同本地 o靚模爭飯食。早前瑤瑤接受本刊訪問時,對於香港一班 o靚模完全不客氣,還勁踩她們說:「啲 o靚模個胸太細。」而對於同樣賣身材嘅勁敵趙碩之,她更寸爆表示:「唔知佢係邊個喎!」
為了搶攻香港宅男市場,瑤瑤將於 10月底舉行「抱抱會」,讓 fans任攬任抱。為了造勢,據知瑤瑤打算廣發戰書,邀請全港 o靚模出席,和她們來個胸對胸抱抱。本周三( 7日),本刊聯絡瑤瑤,她直認有此事,「我已經同公司商量過,打算邀請香港 o靚模嚟我抱抱會。(會唔會請周秀娜、趙碩之、 Kama?)佢哋嚟晒仲好。(唔怕佢哋搶鋒頭咩?)我唔會俾佢哋搶到鋒頭!(但係趙碩之同樣係波霸嚟喎?)我同佢身材都一樣咁好,冇得比較,況且我哋都唔同路線。(但係你之前話唔識佢喎?)咁咪可以喺抱抱會認識囉!」

電影宣傳
趙碩之解凍後有幾忙?本周二( 6日),趙碩之出席有份主演的電影《死神傻了》首映禮,以一貫性感低胸裝亮相(左圖)。近日佢仲趕拍新戲《我要做 o靚模》,跟曹查理首度合作,早前拍了一幕差點被曹強姦的戲(右圖)。此外趙碩之還準備接拍另外兩部電影。

拍強姦戲《 Face》圖片

全裸寫真迎戰

雖然趙碩之比周秀娜早入行,但兩人在 o靚模當道時齊齊冒起。每次同場出現,大家的焦點總集中在她們的上圍,而趙碩之的 cup數確係明顯勁過周秀娜。《蘋果日報》圖片

對於瑤瑤「我唔識佢」言論,趙碩之回敬瑤瑤:「我之前都唔識佢,唔知佢喺台灣有幾紅,最近佢嚟咗香港,好多傳媒同我提起,先知有個咁嘅人。佢唔識我冇所謂!咁好多台灣人係未必識我,即係有好多香港人未必識佢啦!」對於瑤瑤向她發戰書,邀請她出席「抱抱會」,她反應甚大說:「 F cup大晒咩!我真係未驚過!到時一定會去佢抱抱會。(瑤瑤話你同其他 o靚模搶唔到佢鋒頭?)咁要到時先知!」
除了過江龍瑤瑤發戰書, 24歲嘅周秀娜,亦打算在聖誕推出拋胸肖像牀單和浴簾,繼續狙擊趙碩之。對此趙碩之就表示唔會效法,「呢啲嘢係貼身物品,如果放咗自己肖像落去會好唔習慣。(係咪覺得意識不良?)呢啲就見仁見智啦!」至於迎戰方法,趙碩之就打算再推出冬季寫真集,「公司已經有計劃今年冬天去有雪景嘅地方拍寫真,到時唔單止會着三點式,可能唔着都未定。」


三套電影在手

唔妥到出面
趙碩之講錯嘢搞到被雪藏前,跟師妹 Yumi(右)一直傳「唔妥」。今年 5月尾兩日出席老闆林建名旗下鱷魚恤公司的活動時,已經面左左,不過現在已和好如初。

雖然面對瑤瑤跟周秀娜夾擊,趙碩之的工作量不減,現時除了拍攝電影《我要做 o靚模》外,趙碩之還有兩部電影在手。下月還會接拍手提電話和護膚品廣告,又會到大陸出席活動。 11月 18日生日當天,趙碩之還打算舉行 fans聚會,似乎有意向瑤瑤還擊。「唔係咩還擊,只係入行以嚟都冇同 fans正式聚會過。(會唔會同 fans抱抱?)我啲 fans唔係淨係得男仔,我亦唔會隨便抱人,反而想做啲表演答謝 fans。」睇嚟趙碩之、周秀娜和瑤瑤幾個以「胸」出位嘅靚女,會繼續有一番龍爭虎鬥。
真材實料
出道以來,趙碩之的身材一直成為話題,更一度被指靠後天僭建而成,趙碩之即攞出發育期相片,力證真材實料,「睇番我以前啲相,因為嗰陣時未發育完,身材真係冇依家咁勁咁挺。不過着衫同埋戴唔同嘅胸圍都會影響嘅,我絕對唔係假胸,肯定係真材實料。」趙碩之能夠有今日驕人身材,她解釋是無心插柳的成果,「 12歲時我見到啲女仔又高又靚,於是就睇書,知道食多啲豆腐同埋奶可以長高,我咪猛食囉!點知一個中一暑假,不單止高咗 3吋,連個胸都大咗兩吋囉!」
出道迅即走紅的趙碩之,當時成為不少 o靚模的追擊對象,希望靠她的名氣「響朵」。據知當時有人經常要求傳媒搵趙碩之「鬧」她,讓她可以回應製造話題。對於當時有人借她做宣傳,趙碩之無奈地說:「唉!都唔知點講好!過咗去嘅嘢都係唔回應啦!幫到人都冇所謂嘅!(究竟係邊個 o靚模呀?)係邊個你哋自己估吓啦!總之佢依家仲好 hit!我又冇人哋講嘢咁叻,費事變成罵戰啦!」

舊照力證堅料
11歲︰當年就讀聖保祿學校小學 6年級的趙碩之生得頗細粒,她表示升讀中學後才開始發育。

16歲︰趙碩之搵朋友幫她影靚相,當時的她雖然打扮勁娘,但上圍脹卜卜,已有番咁上下。

17歲︰仍未入行的趙碩之幫雜誌做模特兒,當時仍處於發育期的她,身材已開始變得豐滿,着起三點式已相當有睇頭。《壹本便利》圖片

21歲︰胸大有理
趙碩之表示在發育時期狂食豆腐和牛奶,令她長高又長肉,就算早前因被雪藏而消瘦了 5磅,依然無減上圍「洶湧」程度。

助師妹出雪櫃

瑜伽練胸
趙碩之除了發育時期飲牛奶,搞到身材突變外,還不時做瑜伽健胸。趙碩之話瑜伽教練叫佢平時多做 push up,可令上圍更堅挺。

趙碩之現在答問題變得小心,皆因早前回應師妹 Yumi同男友到時鐘酒店「爆房」時噏得就噏,被老闆掟入雪櫃。據知她遭雪藏後即閉門思過,事後更聲淚俱下親身向老闆林建名認錯,發誓以後不再亂講說話,又承諾會照顧師弟妹,最後更自掏腰包請全公司同事吃大餐。
趙碩之直認:「我當時喊係因為令到老闆失望,覺得好對佢唔住,老闆叫我以後要慎言,特別係對公司同事。我都知上次自己好唔啱,依家都有同師妹 Yumi求情,叫老闆唔好雪佢,聽講佢好快就會出雪櫃。」現時趙碩之正等 Yumi出關,一同對抗外敵。
當紅 o靚模會唔會去「抱抱會」﹖
瑤瑤發戰書廣邀全港 o靚模出席「抱抱會」,一班當紅 o靚模好似周秀娜、羅凱珊(Kama)和鍾蕙芝(Lavina)都有唔同見解,有人肯捧場亦有人唔多俾面。

32D周秀娜
時間夾到就去啦!祝佢成功。

32BKama
唔會去,我哋唔會參與呢啲活動!《 FACE》圖片

34E Lavina
如果邀請都會去,遲啲我都會去台灣發展,當識多個朋友。

瑤瑤繼續追擊
瑤瑤 9月胸勢襲港後,其所屬的 bma唱片公司已計劃了連串攻勢,希望將版圖擴展至內地和東南亞。 10月 18日瑤瑤將會再次來港舉行簽名會,為拉近 fans距離, 10月底更會正式舉行抱抱會。
接着瑤瑤便開始到內地和東南亞宣傳,爭取曝光率。明年初, bma會為瑤瑤度身訂造了一套青春愛情片,為她開拓電影市場。不過瑤瑤最大的心願,是希望兩年內在台灣小巨蛋舉行演唱會,所以她會積極在音樂方面發展。

bma老闆羅傑承表示瑤瑤係佢公司嘅秘密武器,所以花過百萬簽佢都好值得。

早前羅傑承搞咗個南華誓師大會,安排瑤瑤到場為球員打氣。當日有瑤瑤男 fans帶定瑤瑤寫真集俾偶像簽名,之後更得到瑤瑤熱情抱抱。

場地提供: Exchange Series
(銅鑼灣禮頓道 42號禮智大廈 2樓 Tel: 29722889)

姓名︰郭書瑤(瑤瑤)
出生日期︰ 1990年 7月 18日
三圍︰ 33F、 23、 33
身高︰ 155cm
體重︰ 42kg
學歷︰松山工農夜間部學生
電視節目︰台灣《數位遊戲王》主持、《但是又何奈》主持及《黃金的士》主持
廣告拍攝︰台灣《殺 Online》、《真口味食品》和《雅虎奇摩電玩頻道》等
推出唱片︰《愛的抱抱》
寫真 EP︰(港、台發行)
娜姐陪瞓陪浴搵真銀
周秀娜今年 7月創先河,在書展推出噴血人形攬枕,據知現已售出 6,000個,銷售額逾 300萬,除了為 Chrissie帶來可觀的收入外,更令她人氣再急升。
雖然攬枕一出即受到非議,滴奶及擦牙等甫士更被轟意識不良,但眼見推出性感貼身物可以賺一筆, Chrissie將會在今年聖誕節,再推出牀單、枕頭套、被袋等寢具,以及印有僅以肥皂泡遮掩重要部位相片的 1: 1浴簾。 Chrissie更無懼外界的反對聲音,早前接受訪問時話:「我一啲都唔驚, just for fun,下下都退後就行唔到向前。我唔覺得出呢啲產品有問題。」 Chrissie目標清晰,一於搵錢至上。

(設計圖片)

(設計圖片)

採訪、撰文:娛樂組
攝影:陳偉強(專訪)、葉兆康、甘承威、鄭家駿、蔡鴻天、李啟慰
協力:陳兆基
形象: Annie 
化妝:技安@cocowong.hk
髮型: jackal cher@hair
服裝: TOHMAS WYLDE

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-10月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()