大口哥:我最近識咗件巨乳鳳姐,佢對胸雖然係假嘅,但摸落去一樣好有充實感,用嚟夾腸仔更係爽到飛起,搞到我好想叫老婆都整一整,應該點開口呢?

姑爺民:傻嘅!呢啲嘢點可以同老婆講架!你嫌佢細,當年就咪娶人哋吖嘛!娶咗人哋返嚟又話人哋唔夠大,你想畀人扯甩耳仔,定係想扑爆頭呢?我就係人辦嘞!

剩女雯:計我話有錢使得鬼推磨,只要你出重金,一定可以打動你隻老虎乸,十萬唔夠畀夠三十萬,三十萬唔夠畀夠一百萬,如果你出到一百萬,其實我都肯制架!

三條六:建議你慳番好過啦!你每次搵鳳姐過癮都係幾百蚊,當你一個月去兩次, 一年至係萬零蚊,十年至十萬幾,花錢投資喺老婆身上,不如留番嚟自己享受仲好啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()