同鄭中基掟煲煩到阿 Sa嘆圈中情難維繫

雖然蔡卓妍(阿 Sa)同鄭中基( Ronald)多年嚟冇正式承認過拍拖,不過佢哋嘅戀情可算係公開秘密,仲不時隔空打情罵俏。早幾日先有消息話阿 Sa同 Ronald 06年喺洛杉磯秘密結婚,點知第二日佢哋避談結婚傳聞之餘仲忽然自爆分咗手,事情可謂峯迴路轉。前日阿 Sa同陳偉霆及導演王晶喺內地接受網站訪問宣傳新戲《美麗密令》,啱啱公開分手,焦點當然仲喺阿 Sa度。

阿 Sa為現場嘅 fans簽名,來者不拒,不過見佢好似心事重重咁,完全冇表情。 《新浪娛樂》圖片

放大圖片
何韻詩同阿 Sa私下都好老友,對於佢同鄭中基分手,原來早已聽聞。

何韻詩同阿 Sa私下都好老友,對於佢同鄭中基分手,原來早已聽聞。

「以後不要再煩我」 放大圖片
鄭中基呢幾日繼續喺內地為新戲宣傳,對於分手一事佢已經唔願再多講。

鄭中基呢幾日繼續喺內地為新戲宣傳,對於分手一事佢已經唔願再多講。

阿 Sa再被問到分手一事,佢就唔耐煩咁話:「最近的新聞越來越煩我覺得好煩,大家都知道我不喜歡講與工作無關的事情,這些都是我跟別人私下的事情,昨天我已經講,希望以後不要再煩我!」講到分手原因,阿 Sa梗係唔講,但佢都有感而發話覺得喺圈中要保持一段關係絕對係唔容易。此外,何韻詩前晚喺中環現身時裝品牌活動就阿 Sa同 Ronald分手一事爆料:「知道佢哋分咗一陣,私底下同阿 Sa熟,我哋表面九唔搭八,不過平時有傾吓感情事。」阿詩話阿 Sa大個女唔使安慰,唔使擔心。但阿詩口口聲話同阿 Sa係 friend,但又唔知佢哋有冇結婚。講到 Ronald花唔花弗,阿詩笑笑口話:「呢個世代好多誘惑,無論係男同女都好多渠道,最緊要係兩個人夾唔夾。」

鄭中基唱歌谷新戲

至於 Ronald日前去咗廣州宣傳《越光寶盒》,現場有 fans要佢即場唱歌, Ronald眼見 fans咁熱情都即場唱幾首,搞到宣傳活動變成歌友會,而新戲內地首映當日票房就有 900萬人民幣,成績相當理想。


多年前有傳鄭中基送咗對紅寶石耳環畀阿 Sa,咁啱近期阿 Sa就已經改戴鑽石款式。 《新浪娛樂》圖片

阿 Sa 嘆圈中 情難維繫

阿Sa為工作犧牲暫不結婚

蔡卓妍(阿Sa)與鄭中基分手,揚言再見亦是朋友,阿Sa日前接受內地傳媒訪問時,表示不欲因外間的諸多揣測而破壞了美好回憶,不過當被問到與鄭中基是否已秘密結婚?她只避重就輕地說:「我唔講啦!」更表示愛工作便要作出犧牲,暫時沒有結婚計劃。

阿Sa與鄭中基早前被爆在06年秘密結婚,不過相隔一日,二人突然分別向外透露六年情玩完,令這段「Sa基戀」顯得撲朔迷離。阿Sa日前接受內地傳媒訪問時,坦言與鄭中基和平分手了一段時間,更為這段「逝去的愛」作出解釋:「之前我都說過我已經單身!我唔想被各種猜測來破壞我和他的美好回憶。」




阿Sa與鄭中基「婚」完又「分」,撲朔迷離。(資料圖片)
阿Sa與鄭中基「婚」完又「分」,撲朔迷離。(資料圖片)

睇好自己做影后

對於被指與鄭中基在06年已秘密註冊結婚,Sa沒有直接否認,只輕輕帶過:「我唔講啦!人生唔係只有愛情,當然亦唔係只有工作,但你愛你自己嘅工作時,就必須作出好多犧牲。」



被問到有否結婚計劃?阿Sa斬釘截鐵地說:「我暫時沒有這個打算!」她續說:「很多事情都是命中注定,我不會為自己定下人生大計,珍惜每個機會之餘,還是身體最重要。」常被看好成為新一代影后接班人的阿Sa,笑言也看好自己!



阿詩:冇證冇據

阿Sa老友何韻詩出席Club Monaco時裝騷時,坦言與阿Sa私底下很熟,大家有講感情事,至於有否安慰阿Sa?她說:「佢咁大個,識得點處理感情事,唔使擔心。(阿Sa係咪好傷心?)身邊人睇佢就覺得冇嘢。總之和平分手就唔會有傷害。(有指二人結了婚?)結婚唔知,亦冇問,經常都有呢啲傳聞,而且又冇證冇據,我亦唔會專登去問,有冇結婚反正都過去咗。」對於有指鄭中基花心導致與阿Sa分手?阿詩表示這個世代有很多誘惑。



另外,梁漢文提到好友鄭中基與阿Sa分手消息時說:「都係呢幾日先知,冇打畀佢,知鄭中基忙緊電影宣傳,見面先啦,唔需要問或者求證喇。」


何韻詩對阿Sa是否已婚說:「有冇結婚反正都過去咗。」
何韻詩對阿Sa是否已婚說:「有冇結婚反正都過去咗。」


何韻詩坦言與阿Sa私底下有講感情事。(資料圖片)
何韻詩坦言與阿Sa私底下有講感情事。(資料圖片)



文:名人組


阿Sa不欲因外間的諸多揣測而破壞了她與鄭中基的美好回憶。
阿Sa不欲因外間的諸多揣測而破壞了她與鄭中基的美好回憶。

蔡卓妍保留甜蜜未想婚

「Sa基戀」爆出結婚消息,隨即高調宣布分手,日前蔡卓妍(阿Sa)接受內地報章訪問時,強調與鄭中基再見亦是朋友,拒回應已婚傳聞,兩人「婚」完即「分」,引起外界不少揣測!

阿Sa大前日在內地出席電影《美麗密令》發布會時,突然宣布與拍拖6年的鄭中基分手,有指他們06年秘密註冊結婚,其後阿Sa接受內地報章訪問時說:「其實我之前講過我已經單身,但大家都唔信!」對於盛傳與鄭中基已婚,阿Sa沒承認也沒否認:「我哋已經分咗手一段時間,我咁講係唔想各種各樣嘅猜測去破壞我同佢嘅美好回憶,呢啲係我同佢嘅事!」更拒回應鄭中基有否求婚,只強調自己沒有結婚打算。


拍拖6年的「Sa基」,最後分手收場。資料圖片
拍拖6年的「Sa基」,最後分手收場。資料圖片


失戀的鄭中基攬着「如花」李健仁,面露悲傷表情。
失戀的鄭中基攬着「如花」李健仁,面露悲傷表情。


鄧麗欣、梁詠琪、鄭中基及劉鎮偉到廣州宣傳新片。
鄧麗欣、梁詠琪、鄭中基及劉鎮偉到廣州宣傳新片。



嘗盡人情冷暖

訪問中,阿Sa提及兩年前,令她飽受人情冷暖:「當年有一個服裝品牌贊助我同阿嬌,但事後我向佢哋借衫,佢哋竟然話唔再借畀阿Sa,我好嬲!使唔使咁現實,太勢利啦!」她自言是個記仇的「天蠍座」,自此再沒有跟該品牌合作。另外,問到對陳志雲的印象,阿Sa說:「佢係一個有主見嘅人,做節目好好睇!」對於有藝人出席活動被「壓價」,阿Sa表示未曾遇到,更指工作不是為錢。



另一方面,鄭中基前日到廣州出席電影《越光寶盒》見面派對,一班內地影迷要求他大開金口獻唱,他即席獻唱多首經典國語金曲,而《越》片在全國開畫票房高收900萬元人民幣。

音樂組
高調宣布分手的阿Sa(左),最近與阿嬌籌備下月舉行的演唱會。資料圖片
高調宣布分手的阿Sa(左),最近與阿嬌籌備下月舉行的演唱會。資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()