莊思明髮火燒相洩憤

新一屆香港小姐前晚順利誕生,但賽後話題並沒有落在冠軍陳庭欣身上,觀眾反而最有興趣談論前晚比賽末段,莊思明的嚇人蓬鬆髮型。網友「惡搞」她,嘲諷似足卡通人物「花師奶」,連校長譚詠麟也取笑髮型像「鳥巢」。莊思明接受訪問時也自覺似「花師奶」,更希望能一把火將相片燒掉,她說:「我都接受唔到!」


莊思明前晚的髮型被阿倫取笑似鳥巢,網民更指似花師奶,而她由參選前到入選後髮型百變。

《2010香港小姐競選》前晚曲終人散,昨日得獎佳麗下午先與傳媒見面及後再到珠寶贊助商六福出席領獎活動。奪得季軍的莊思明反而成為賽後焦點,前晚在比賽尾段以低胸旗袍示人,波濤「胸」湧,睇頭十足,但也不及她嚇人的蓬鬆髮型吸引,出街後隨即引起網友熱烈討論,有網友更嘲諷莊思明的髮型十足十卡通人物「花師奶」,亦有指她的樣貌極似周啟邦的兒子周國豐,莊思明接受訪問時自嘲說:「我自己都覺得似花師奶,問髮型師有冇問題,佢話冇問題,攞獎後仲打電話嚟讚個髮型好靚。不過自己卻為似花師奶而耿耿於懷。」

家姐有power攞冠軍啦

對於譚詠麟也加入戰團取笑莊思明髮型似「鳥巢」,她笑說:「咁個頭係出咗事嘛,算啦,好介意,但係都冇得介意啦,當時趕住上台都冇時間轉髮型啦,我呢個look相信會流傳落去,我想燒晒啲相。」可擔心外間的攻擊陸續有來?莊思明說:「由第一日參選已經有心理準備,自己都接受唔到(指花師奶髮型),又叫人點接受呢,希望大家見到我真人之後對我改觀啦,大家忘記佢啦。」

獎項雖然已經塵埃落定,但一如以往,外間對賽果也質疑有「造馬」之嫌,莊思明回應被指靠名模家姐莊思敏才奪得季軍,她說:「我家姐只係model啫,邊有咁大power呀,如果有咁大power,我就攞咗冠軍啦。」無綫及廣管局接獲九宗投訴斥莊思明奪獎是「造馬」,她說:「我都預咗有投訴,比預期中少,年年都有人畀人話造馬,今年就輪到我。」


短髮look


駁髮造型


周國豐


在泳裝環節,莊思明的髮型亦很自然。

全家祝捷思敏撐妹

而昨日凌晨莊思明出席慶功活動後即由大會七人車送返貝沙灣豪宅,莊思明昨透露返家與兩位姐姐拍照,兩位家姐更拿了她的后冠試戴,她指爸爸更計劃游說孖生家姐莊思華明年參加港姐選美。

另外,昨晚莊思敏與家人在中環為妹妹慶祝,對於妹妹被指造馬?莊思敏則說:「如果係造點解唔做冠軍呀?咁講對我妹妹、評判及台前幕後都唔公平,我都喺現場睇,佢係實至名歸,問答環節更出乎意料之外答得好。」問莊思敏覺得妹妹差甚麼未能奪冠?她說:「佢啱啱讀完書,係細路女,我都貼陳庭欣係冠軍。」對於妹妹的「出事」髮型,莊思敏則說:「睇到都嚇親,但髮型師好鍾意呢個髮型,好彩臨尾先出現。」


莊思敏與媽咪一齊到飯店。


出爐港姐到六福領取獎品,與師姐楊寶玲(中)合照。

被嘲似花師奶莊思明燒相發洩

港姐季軍莊思明被網友嘲笑最後環節似「花師奶」,連譚詠麟在微博也笑其髮型似「鳥巢」!昨日莊思明大方笑說:「我都覺得似花師奶,但髮型師堅持靚,我都有啲耿耿於懷,嗰時時間緊迫,又冇照鏡,惟有信佢,都有啲介意o架!真係出咗事嘛!但冇得介意,我燒晒尋晚啲相!(驚唔驚再被攻擊?)預咗啦!」至於被指靠家姐莊思敏得獎,她笑言如果家姐真有此能力,她應得冠軍。

莊思敏代妹抱不平

此外,莊思敏昨晚率領家人到中環蘇淅同鄉會慶祝妹妹思明奪獎,對於無綫接投訴指妹妹入三甲為造馬,她為妹妹護航:「造馬呢個字對我個妹、評判同台前幕後人員都好唔公平,我妹妹係付出好多,如果係點解唔造個冠軍畀自己?佢係實至名歸,尤其係問答環節,佢嘅表現出乎我意料地好!」問到認為妹妹欠缺甚麼而未能奪冠?她說:「港姐畀人感覺係高貴大方,妹妹啱啱讀完書、冇咩工作經驗又係細路女,佢係可愛多過高貴大方。」問到是否妹妹受「花師奶」髮型所累?她即笑說:「初時我睇到都嚇親,後來我撞到嗰個髮型師,佢話覺得好靚,我認為好彩個髮型臨尾出場先見到!」


  莊思明比賽當晚的造型,遭網友嘲笑似「花師奶」。
莊思明比賽當晚的造型,遭網友嘲笑似「花師奶」。

莊 思 明 奪 季 預  被 指 做 馬
家 姐 與 網 民 罵 戰

 

【 明 報 專 訊 】 「 2010 香 港 小 姐 競 選 」 三 甲 賽 果 被 質 疑 , 由 於 無  安 排 網 上 直 播 , 內 地 網 民 可 以 直 擊 賽 事 , 賽 果 自 然 成 為 微 博 熱 話 。 昨 日 有 人 在 微 博 上 載 港 姐 三 甲 陳 庭 欣 、 張 秀 文 、 莊 思 明 的 得 獎 照 片 , 兩 小 時 內 被 瘋 傳 2000 多 次 。 出 爐 港 姐 慘 變 內 地 網 民 嘲 笑 對 象 , 「 杯 具 ( 悲 劇 ) 」 、 「 雷 人 」 、 「 港 嬸 」 等 形 容 詞 空 群 而 出 。

 

出 爐 港 姐 冠 軍 陳 庭 欣 及 亞 軍 張 秀 文 , 風 頭 不 及 季 軍 莊 思 明 , 莊 思 明 有 大 馬 拿 督 富 爸 爸 , 家 住 貝 沙 灣 豪 宅 , 兼 有 知 名 模 特 兒 家 姐 莊 思 敏 力 撐 , 結 果 卻 成 眾 矢 之 的 。 有 人 質 疑 莊 思 明 當 選 是 做 馬 , 有 人 向 無  投 訴 , 更 有 人 在 莊 思 敏 的 微 博 上 大 罵 「 莊 思 明 醜 樣 」 、 「 用 錢 買 后 冠 」 。 大 孖 Mona ( 莊 思 華 ) 不 忍 孖 妹 莊 思 明 被 辱 罵 , 因 而 作 出 反 駁 。 港 姐 落 幕 的 同 時 , 網 上 罵 戰 卻 揭 開 序 幕 。

 

早 覺 得 花 師 奶 髮 型 「 出 事 」

 

前 晚 港 姐 結 束 後 , 大 會 安 排 慶 功 宴 , 活 動 沒 安 排 佳 麗 親 屬 出 席 , 但 莊 思 敏 卻 帶 父 母 踩 場 , 她 更 與 妹 妹 莊 思 明 相 擁 合 照 。 得 獎 佳 麗 昨 日 先 會 見 記 者 , 再 到 珠 寶 店 領 獎 , 莊 思 明 頓 成 焦 點 , 由 賽 果 不 公 , 直 到 髮 型 淪 為 笑 柄 , 她 早 有 預 備 一 一 拆 解 。 有 指 髮 型 似 「 花 師 奶 」 , 就 連 譚 詠 麟 也 嘲 笑 似 北 京 鳥 巢 , 莊 思 明 說 : 「 我 知 道 髮 型 出 事 , 似 花 師 奶 , 大 家 忘 記 吧 ! 希 望 刪 除 照 片 , 我 不 想 成 世 似 花 師 奶 。 髮 型 師 給 我 設 計 時 , 我 也 有 想 過 不 是 整 蠱 我 吧 ? 他 說 服 我 指 髮 型 好 靚 。 」

 

投 訴 較 預 期 少

 

至 於 被 質 疑 是 「 做 馬 季 軍 」 , 莊 思 明 坦 言 沒 想 過 打 入 四 強 , 司 儀 宣 布 時 , 她 也 懷 疑 被 玩 。 莊 思 明 續 說 : 「 家 姐 莊 思 敏 只 是 有 知 名 度 的 模 特 兒 , 不 會 這 樣 厲 害 撐 到 我 打 入 三 甲 , 其 實 有 10 多 個 做 馬 投 訴 , 我 比 預 期 少 了 。 」 對 於 網 上 的 攻 擊 言 論 , 莊 思 明 不 會 理 會 , 她 已 有 心 理 準 備 , 希 望 大 家 以 後 看 到 她 的 優 點 。 陳 庭 欣 向 李 姓 男 友 報 喜

 

陳 庭 欣 唔 認 爆 冷

 

陳 庭 欣 是 爆 冷 冠 軍 , 一 樣 有 批 評 她 的 笑 容 「 肉 酸 」 , 她 認 同 笑 容 不 美 , 她 會 好 好 練 習 笑 容 , 多 謝 大 家 的 批 評 。 陳 庭 欣 不 認 同 自 己 爆 冷 : 「 我 參 選 期 間 表 現 很 好 , 網 上 投 票 也 一 直 是 三 甲 。 」 她 當 選 後 第 一 時 間 致 電 男 友 報 喜 , 問 到 是 否 緋 聞 男 友 「 康 泰 」 太 子 爺 Jason ? 陳 庭 欣 說 : 「 我 的 男 友 姓 李 , 在 上 海 工 作 , 待 他 返 港 後 , 我 們 會 慶 祝 。 」

 

李 文  酸 溜 溜

 

大 熱 倒 灶 的 李 文  對 於 「 零 獎 項 」 感 到 不 是 味 兒 , 她 說 : 「 我 沒 有 不 開 心 , 但 得 獎 願 望 已 沒 有 機 會 了 。 」 她 表 示 提 名 人 張 天 愛 與 家 人 也 致 電 鼓 勵 , 她 也 不 知 道 輸 在 哪 裏 。 問 她 是 否 覺 得 陳 庭 欣 得 獎 是 爆 冷 ? 李 文  只 說 : 「 她 很 大 方 得 體 。 」 彭 慧 中 未 因 落 敗 而 影 響 心 情 , 鬼 妹 仔 性 格 的 她 跟 表 演 嘉 賓 Metro Vocal Group 在 慶 功 宴 玩 得 開 心 , 而 樂 易 玲 曾 拉  她 密 斟 , 問 到 是 否 安 排 彭 慧 中 簽 約 做 藝 員 ? 樂 小 姐 說 : 「 我 只 是 讚 她 表 現 很 好 。 」

 

莊 思 敏 : 做 馬 之 說 不 公 平

 

莊 思 敏 昨 晚 與 父 母 及 妹 妹 莊 思 華 為 細 孖 莊 思 明 吃 飯 慶 功 , 對 於 妹 妹 遭 11 宗 投 訴 做 馬 , 她 說 : 「 這 樣 對 妹 妹 及 評 判 都 不 公 平 , 妹 妹 也 有 付 出 努 力 , 若 有 做 馬 , 不 如 成 為 冠 軍 啦 ! 」 她 覺 得 妹 妹 欠 缺 人 生 經 驗 , 不 夠 大 方 , 只 有 可 愛 , 但 她 不 認 為 是 爆 冷 , 反 而 亞 軍 張 秀 文 則 有 點 爆 冷 。 同 時 , 莊 思 明 透 露 父 親 提 議 大 孖 Mona 明 年 也 參 選 港 姐 。

 

記 者 : 林 祖 傑 梁 榮 達

 

攝 影 : 劉 一 立 黃 梓 烜

 

 


出 爐 港 姐 張 秀 文 ( 左 起 ) 、 陳 庭 欣 、 莊 思 明 及 最 上 鏡 小 姐 李 雪 瑩 為 期 一 年 的 港 姐 之 旅 正 式 展 開 。 ( 攝 影 : 劉 一 立 、 黃 梓 烜 )


莊 思 敏 踩 入 慶 功 宴 祝 賀 妹 妹 莊 思 明 , 兩 人 眼 濕 濕 相 擁 。 ( 攝 影 : 劉 一 立 、 黃 梓 烜 )


冠 軍 陳 庭 欣 返 回 黃 竹 坑 警 察 宿 舍 寓 所 , 在 露 台 向 傳 媒 揮 手 。 ( 攝 影 : 劉 一 立 、 黃 梓 烜 )


李 文  輸 得 不 明 不 白 , 她 收 拾 心 情 繼 續 項 目 統 籌 工 作 。 ( 攝 影 : 劉 一 立 、 黃 梓 烜 )

港姐爆冷網友狂轟陳庭欣、莊思明慘封香港豬扒

一向標榜美貌與智慧並重的港姐選美,近年質素屢創新低,今屆質素可說是由谷底反彈,不過賽果爆冷,激起網民群起聲討出爐港姐樣衰及賽果不公,矛頭直指冠軍陳庭欣及莊思敏的妹妹莊思明。冠軍陳庭欣被指笑容似香港前籃球三分王翁金驊及余慕蓮;莊思明更慘被嘲笑是周啟邦的兒子周國豐扮女人選港姐。


其他娛樂名人影片

無綫《 2010香港小姐競選決賽》前晚選三甲,賽前被看好的彭慧中和李文煊大熱倒灶,冠軍爆冷由任職人事顧問的 22歲陳庭欣奪得,陳庭欣更兼得國際親善小姐和旅遊大使兩獎,成為三料冠軍,現年 22歲的學生張秀文則成為亞軍,季軍就由莊思明在一片噓聲中捧走。

放大圖片
斯文大方的港姐冠軍陳庭欣(圖),被網友指笑起來似余慕蓮和前籃球三分王翁金驊。

斯文大方的港姐冠軍陳庭欣(圖),被網友指笑起來似余慕蓮和前籃球三分王翁金驊。

放大圖片
翁金驊

翁金驊

陳庭欣被嘲笑容嚇壞人 放大圖片
余慕蓮

余慕蓮

陳庭欣在參選初期無甚是非,但臨近決賽時才爆出她迷倒贊助港姐的康泰旅行社太子爺黃進達,所以她爆冷奪冠後,網上各討論區即群起狂轟,指港姐樣醜兼賽果不公。網民狂轟出爐港姐樣衰似男人,莊思明慘成為箭靶,被嘲笑樣貌與周啟邦的兒子周國豐有如餅印,牽連她的孿生家姐莊思華,被嘲三人猶如三胞胎一模一樣。

至於外表端莊大方的陳庭欣亦不好受,被網民取笑唔笑見得人,一笑嚇壞人,除了被嘲似香港前籃球代表隊成員翁金驊外,又指她牙齒不整齊,笑容似足余慕蓮, Facebook更有人開了個「醜八怪,香港豬扒」專頁,認真慘情。昨日港姐三甲聯同「最上鏡小姐」李雪瑩到尖沙嘴會見傳媒及到六福珠寶領獎,陳庭欣頗有自知之明說:「笑係我最大問題,唔夠其他女仔好睇,自己都練習過笑得燦爛啲,睇吓邊個角度好睇啲。」陳庭欣更再次否認與黃進達的緋聞,並強調自己已有拍拖年多、身在上海的男友。陳庭欣在 tvb.com的網誌內亦留言答謝那些給她批評的網友,並自言會努力得到網友的認同。

放大圖片
參賽當晚梳一個師奶頭出戰的莊思明,被網友嘲笑似周國豐扮女人,牽連其孿生家姐思華也被拉落水,被指串燒三胞胎。

參賽當晚梳一個師奶頭出戰的莊思明,被網友嘲笑似周國豐扮女人,牽連其孿生家姐思華也被拉落水,被指串燒三胞胎。

放大圖片

 

莊思明自認一世花師奶

至於莊思明則被取笑髮型如大熱卡通《我們這一家》的「花師奶」,連譚詠麟也在微博笑她的髮型似北京鳥巢, EQ甚高的莊思明亦暗示對髮型不滿,但因髮型師多次叫她相信他,才令她繼續以「花師奶」頭示人,她說:「我自己都知出事,但件事發生咗就係一世,啲人睇番片,呢一世都係花師奶,就當係突破,相信冇乜人着旗袍襯呢個頭。」莊思明強調一早已有心理準備有人批評,亦表示家姐莊思敏非曾蔭權,所以一定沒有 power令她得獎。

放大圖片
莊思敏力撐妹妹問答環節表現出色,獲獎實至名歸。

莊思敏力撐妹妹問答環節表現出色,獲獎實至名歸。

放大圖片
莊思明獲季軍昨晚一家人為她慶功。 互聯網圖片

莊思明獲季軍昨晚一家人為她慶功。 互聯網圖片

放大圖片
陳庭欣返回香港仔已婚警察宿舍後,在露台向傳媒揮手道別。

陳庭欣返回香港仔已婚警察宿舍後,在露台向傳媒揮手道別。

前晚眾佳麗到紅磡出席慶功宴,佳麗離開時獲不少宅男包圍,與她們合照更拿相機疑似瞄準她們的胸部。眾人乘坐無綫安排的車離開,陳庭欣返回香港仔已婚警察宿舍,並獲男性親友在樓下迎接。雖然今年賽果爆大冷,但收視麻麻,平均收視只得 25點(約 159萬人次觀看),無綫方面更合共收到 13宗投訴,當中 11宗是投訴莊思明得獎造馬,而廣管局亦接獲 7宗投訴指港姐意識不良。此外,曾志偉昨日在尖沙嘴被問到港姐賽果被質疑時,他說:「梗係唔係啦!唔覺得有(內定),我都估中前三名,因為佢哋之前已經畀到印象分我,陳庭欣第時就好似徐子珊嗰種,張秀文大方得體,莊思明係好心地女仔,選美就係選呢啲,高高大大。」另外,曾志偉有份投資的食肆合作夥伴鄭威濤被周刊狗仔隊偷影到夜蒲攬女兼咀女,鄭威濤臨時缺席剪綵活動,志偉說:「佢今日唔會出嚟,佢有太太咪慘囉,問題係點面對太太,扭耳仔實有啦。」採訪:楊潔雯、卓寶花、藍文浩攝影:陳志嵐、羅德光、朱志聰

一網講盡:網友聲討賽果不公

今屆香港小姐在一片爭議和噓聲中落幕,網民一如以往狠批 TVB專揀醜女,冠軍陳庭欣及季軍莊思明慘成箭靶,也有人戥落選的彭慧中及李文煊不值。莊思明─激似周國豐─有網民嘲笑莊思明非男非女,且貌似周啟邦之子周國豐。「 thinthindog」說:「嘩似到!可能係周國豐扮女人去參選!」─ Facebook聲討─貴為馬來西亞拿督莊寶的太子女,當選季軍卻慘被質疑造馬,甚至有網民在 facebook成立群組,要求無綫取消莊思明季軍的資格。陳庭欣─笑露大牙肉─出爐冠軍陳庭欣前晚表現尚算合格,怎料到加冕一刻展示勝利微笑時竟暴露缺點。網民戲稱她笑起來是「籃球評述員翁金驊+足球評訹員何輝+余慕蓮」的混合體。


身材骨肉勻稱的陳庭欣穿上三點式甚具瞄頭,惜當她前晚情不自禁展露勝利狂笑時,即時走樣,被嘲一笑嚇壞人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()