趙碩之( Wylie)今年冇出寫真,不過都以超性感嘅造型拍纖體美胸廣告,有關方面話廣告一出反應好好,所以最近又再添食,廣告商仲話會出動近六位數字宣傳。而拍攝期間 Wylie着上性感比堅尼擺出多個高難度動作,佢話:「其實我拍呢輯廣告時真係好危險,因為我只係企喺好薄嘅木板上,但要做出好多高難度動作好似單手拱橋咁,我真係好驚跌落水度!」

趙碩之單手拱橋險濕身

趙碩之擔任美容公司纖體美胸代言人反應不俗,早前廣告商再邀請她拍攝新一輯廣告,穿上性感比堅尼的趙碩之,專業地擺出多個高難度動作,從相片看上去似是輕而易舉,但其實有苦自己知,她表示:「其實我拍攝呢輯廣告真係好危險,因為我只係企喺一塊好薄嘅木板上,仲要做出好多高難度動作,好似單手拱橋咁,我真係好怕會跌落水。」


趙碩之以比堅尼上陣拍攝廣告,大騷美好身段。

除了站在薄木板上,趙碩之所着的比堅尼外面,還穿上特製背心,上面有很多銀和金製的鏈,重量十足,令趙碩之要負磅拍攝。

趙碩之孭重磅考難度

趙碩之為美容公司擔任纖體美胸代言人,早前拍攝新一輯廣告,穿上比堅尼的她擺出多個高難度甫士,她說:「拍嗰陣真係幾危險,因為只能夠企喺一塊好薄嘅木板上面,仲要做出好多高難度動作,好似單手拱橋咁,真係驚會跌落水。」

除了擺甫士難,趙碩之所着的比堅尼外還要披特製背心,由於背心附有不少銀和金製的鏈,分量十足,令趙碩之要孭重磅拍攝。


趙碩之拍攝新廣告,大晒身材。
趙碩之拍攝新廣告,大晒身材。

趙 碩 之 「 負 擔 」 過 重
 

 

【 明 報 專 訊 】 趙 碩 之 擔 任 纖 體 美 胸 代 言 人 , 早 前 拍 攝 性 感 比 堅 尼 廣 告 。 趙 碩 之 穿 著 高 跟 鞋 在 獨 木 橋 上 擺 出 高 難 度 甫 士 , 她 說 : 「 拍 攝 時 膽 戰 心 驚 , 因 為 稍 差 錯 腳 便 會 跌 落 水 , 其 中 一 個 姿 勢 更 是 單 手 拱 橋 似 的 。 」 趙 碩 之 笑 言 在 比 堅 尼 外 加 穿 背 心 及 飾 物 , 增 加 她 的 「 負 擔 」 呢 !

 

文 : 娛 樂 組

 

 


趙 碩 之 以 性 感 姿 態 拍 攝 纖 體 美 胸 廣 告 。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()