5 _+ J8 J. X& R
8號風球屈佘入屋戀情曝光,棄淇攬佘的鄭嘉穎,近日被踢爆買醉醫情傷,有傳更親口向電視台一班兄弟承認:「我失戀!」,宣告兩年「鄭佘戀」正式玩完。' R3 G6 j0 M) G; K: w/ \
入行 12年,一直不甘寂寞桃花旺盛的佘詩曼,本刊獲得獨家消息,狠飛男友最大原因,原來 34歲佘詩曼有新碼頭,施展獨門姣佘功力,俘虜身家約 50億的城中 C富豪。
賺錢能力遠比不上女友,情敵身家仲要億億聲,住西貢村屋的窮佬鄭嘉穎,輸得有道理。
5 E3 O) r0 \! E2 F) ~
前年尾因拍《法證先鋒Ⅱ》撻着的佘詩曼同鄭嘉穎拍咗短短 2年拖就玩完,早前就有雜誌報道指鄭嘉穎同一群《烈火雄心》演員慶祝 40歲生日時,已被狠撇的他半醉忍唔住大叫:「我失戀呀,你哋要同我飲杯!」《忽然 1周》圖片

富豪; K+ Z! G/ f1 x# }3 W
年齡:約 60歲3 U& K! c+ N& R; `/ A1 I$ X3 B
身家:約 50億
經營:產品製造、保健美容及地產! j/ V# M- H) d) B9 {% d9 r0 P$ K5 ^
性格:為人高調、友善兼興趣廣泛,與城中其他富豪一樣愛賽馬愛玩車。
情史:被傳與多位圈中女星交往,每位女星自此身家暴漲淡出娛圈。

人稱「姣佘」的無綫當家花旦佘詩曼,雖然年屆中女,兩年前還是靠得一身獨門姣功,擊退後生自己 5年的周麗淇,撬走當家小生鄭嘉穎。不過爭得到未必好,兩年以來鄭嘉穎論名論利都不見大躍進,難怪二人屢傳分手,兩個月前,正式因為第三者介
千萬小富婆
賺錢能力高的佘詩曼,手上的物業海景台市值約 1千萬,加上鶽家有富貴男友照顧,難怪佢上月出巡心郁郁想買豪宅。阿佘所參觀的豪景位於北角半山,單位由千四至二千二百萬不等。


阿佘睇豪宅" y+ E. g: g0 u) ]) R7 T
近期頻頻出動睇樓的阿佘,睇親都係揀大坑、北角半山及渣甸山一帶的過千萬豪宅,相當富貴,圖中身後的年達園位於渣甸山,單位由 1千至千四萬不等。


似闊太5 w7 `1 I1 V( |' ^* ?) u
阿佘週日( 27日)揸住架約 60萬 Benz SLK350到銅鑼灣時代廣場行街,生活寫意到成個闊太一樣。 5 L2 S% l  k7 i0 n
2 E8 n( x5 L  v1 u1 t- F
2 [7 l4 e/ H0 N) H
嘉穎買球拍. _0 b3 S: Q. |, `3 W& D
鄭嘉穎週日到太古城中心出席活動後,到附近運動鋪睇網球拍,冇咗個女友,做多啲運動發洩精力都啱嘅。
7 d; F1 q( ^1 X& |: F


現時以 1萬元月租南圍村屋的鄭嘉穎,手頭上只有一個市值約 400萬的將軍澳蔚藍灣畔單位,同住開豪宅的阿佘簡直冇得比。4 c# I8 b& G' ]5 y# B2 i
5 h! g1 E* v0 ]- z0 H+ k
中女心態" S, C" ]6 X* L
令人意外的是,有第三者的並非有前科的鄭嘉穎,而是佘詩曼。據知情人士透露,貴為無綫當家花旦,阿佘一直是各大小品牌廣告商至愛,正因如此,令少去 ball場更少結識名人富豪的阿佘,與 C富豪有緣撻着。
阿佘喺活動上見過幾次後, C富豪就開始發動攻勢,呢個富豪都成 60歲人,但保養得算唔錯,又出名對身邊女人出手闊綽。其實佢追阿佘時,阿佘仲同緊嘉穎一齊,不過佢兩個思想同賺錢能力差距大,個富豪唔只禮物攻勢送名貴嘢,有錢仲好有心機,阿佘亦都畀晒機會對方上,佢啲嗲功係男人都頂唔順啦!再講阿佘年紀唔細,佢同朋友講過拍劇太辛苦,鶽家心態想上岸,咪放棄咗嘉穎囉!」不過據知大手筆 C富豪,多年來亦與不少圈中女星傳過緋聞,而女星們亦因 C富豪的「關照」,逐漸富貴而脫離娛樂圈,向商界發展。) h. P# l. g' d+ G  |% G! Z" |
8 p: a& i6 _% U$ N" V6 D
閒 hea3 d! J+ T8 D: |. F/ I0 P/ F7 Q
未開工拍新劇的阿佘,上月 16日同蔡少芬夫婦齊齊睇拍檔黃子華的棟篤笑。

同鄭嘉穎暗交接近兩年,兩人拍住拖拍的《宮心計》下月播映,估唔到劇集一拍完,鄭嘉穎即刻被飛。《蘋果日報》圖片
 r
鬼祟拍拖招不滿: F( @( `9 g4 O& e: w$ j
花旦配小生,但鄭嘉穎始終與女友差距甚遠。) ^, H% z1 s2 U. \! o7 Y6 v8 A
手頭上的資產,鄭嘉穎只有將軍澳市值 400萬的的蔚藍灣畔,而自己則租住月租 1萬的西貢南圍村屋頂樓連天台,加上只有限的登台和廣告外快,雖然是高層樂易玲頭號愛將,可惜棄淇攬佘新聞一出即冇運行,加上主演的年度重頭劇《烈火雄心 3》屢被同劇演員王喜口臭數落及冇觀眾緣的胡杏兒拖累,鄭小生人氣急墜更成為驚弓之鳥,避與阿佘見面恐防被戀情拖累事業,備受冷落的阿佘亦感不滿,兩人愈行愈遠。

減產轉型  N6 w: j1 h% P! F+ J
放完長假的阿佘,前週一( 21日)同陳豪為戚其義監製的 30集重頭劇《天與地》試造型,更剪短留了 5年的長髮,係為部劇定鄭嘉穎先?) g! S4 C. o( a; |( L

阿佘近年成為不少廣告代言,更成為人稱玩具大王的旭日國際集團主席蔡志明(上圖左)一家的愛將,去年 8月,阿佘為蔡志明大女蔡加敏(左圖右)名牌手袋店剪綵。 07年 6月曾幫蔡志明么女蔡加怡的香港體檢公司做代言,據知阿佘酬勞高達 1百萬,乖女闊綽程度拍得住老豆。
; ?" a. A4 z3 T, j4 U  t4 {

+ A/ E, G7 S8 U! B( R: E6 I* Y$ X
( t( o6 i1 k8 i1 @' p
想開美甲店3 T% t7 S. K9 `" e, l
97年參加香港小姐競選入行的佘詩曼,雖然有「姣佘」之名,歷年來陳浩民、吳卓羲、張智霖、馬德鐘和鄭嘉穎等緋聞不斷,雖然緋聞對象有老有嫩有家室,不過鮮有富豪名人。) k: @$ s& M6 B3 v- r. A
曾經在訪問中自爆:「我沒有背景、沒有依靠,要生存就只有工作,只有錢能帶給我最大安全感!」的佘詩曼,以前劇集年產量更年年過 100集,是無綫花旦之冠,最近卻忽然宣告減產每年不過 60集,又聲稱有意開修甲店,愛情事業皆有另謀發展之意。突然懶散,據身邊友人透露,亦是因為 C富豪男友妥善照顧的關係。0 D1 T" \# [& C* g) a6 y6 l
「阿佘雖然貪玩,以前真係感情至上,拍拖睇 feel。鶽家始終年紀唔細,同期黎姿、吳美珩都退出做咗闊太,自己男朋友就住村屋,梗係唔開心。 C富豪唔只有錢,又真係好錫佢,佢咪同嘉穎分手囉。阿佘仲同過個閨中密友講,都辛苦咗咁多年,終於有得唞吓添!」6 M) N" F) c- z/ j# |
週一( 28日)傍晚,記者分別致電當事人,一聽到是記者,鄭嘉穎即將電話交給經理人說「冇回應。」阿佘聽到「富豪」二字,更即時 cut線。 # q* }* D3 t% g
, N5 F* j2 \- S8 z3 @$ ]
佘詩曼在《絕代商驕》中同商業奇才「麥提爽」黃子華拍拖,估唔到現實中阿佘真係鍾情於商界才俊。

以前貪靚仔
被封「姣佘」的佘詩曼,入行多年同圈中無數男藝員傳過緋聞,同陳浩民更傳足 5年,翻睇佘詩曼的獵物清單,張智霖、丁子高、馬德鐘、吳卓羲同鄭嘉穎,清一色高大靚仔,不過圈中小生多數貪玩, 34歲阿佘要幫自己鋪定後路,揀個有能力照顧自己的富商,好過揀啲得個樣啦!


5 Y/ |3 u6 M) M) a% s0 U1 T9 U; a& Y' C3 ?* R3 J# W5 w

情慾對話回帶- k  u1 e4 V" B+ G
曾經長情的佘詩曼, 02年同陳浩民因拍電影《情緣汽水機》撻着,斷斷續續拍拖近 5年,有傳女方的北角半山海景台單位,其實是陳 03年畀首期買入,但就由阿佘持有。而當年疑似兩人的情慾對話更成為經典,今時今日都仲有人翻聽。
# T+ T) K8 q
女:我生出嚟唔係戥你 o架喎!. Z2 H8 X& F6 i! a2 M
男:係襯我 o架嘛……唔係唔係,係俾我襯!
女:係俾你「 Un」呀!
男:唉呀,夾腳呀~夾腳呀~老婆婆!
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()