有傳當年衰爛滾,自毀與佘詩曼六年情的陳浩民,早前接受有線訪問,話自己感情空白,甚至對阿佘的舊情無限眷戀:「我仍然等緊!」狂抽水!
扮晒情聖,其實擺舊愛上枱宣傳。近年大部分時間轉戰內地發展的陳浩民,今個聖誕夜(十二月廿五日)人在香港,拖住年紀細自己一截的金毛 o靚妹鬼祟到北角打邊爐,飽暖後雙雙返回當年陳浩民為「近佘得食」,所租住的北角海景台寓所。
當家花旦曾經得手,陳浩民口味轉晒,搞 o靚妹
陳浩民身旁的金髮 o靚妹,望落啱啱廿歲出頭,難得同四十歲的陳浩民未有代溝。

飽暖思床褥
近年主打搵人仔的陳浩民,近期長駐青島夥拍何家勁等人拍攝新劇《包青天》。聖誕夜(二十五日)晚上八時,陳浩民揸住波子跑車現身北角亞太商業中心,到位於二樓的「火鍋館」開餐。食足兩個半小時,晚上十一時,陳浩民與友人離開,同行還多了一個廿歲出頭金毛 o靚妹。三人在門外寒暄十分鐘,同行男友人識趣揮手講再見。之後, o靚妹同陳浩民並排行去攞車,其間有講有笑,二人先前往鰂魚涌附近油站入油,再雙雙返回昔日男方為死黐前女友佘詩曼,而租住的北角海景台單位,整夜再未有外出。6 ^2 }% Y; k' J. u+ d! t1 r# d

男友人識做先行離開,陳浩民與金髮 o靚妹孖咇去攞車。去到北角咁偏僻打邊爐,擺明唔想見到熟人。# a' c5 T: L" L0 I

飯後陳浩民載住金髮 o靚妹返回北角海景台住所,整夜未有外出。

死仔,又借我過橋!(設計對白)4 T5 k1 N7 Y. d& u) X
: ^6 Q/ `% Q+ X9 n0 P4 g/ e
阿佘同鄭嘉穎撻着後,陳浩民頻頻抽水搏宣傳。(《蘋果日報》圖片)3 |3 n/ `  L- z$ v4 n
& ~+ h+ [7 x" D. Y, c2 r" O
借題發揮
同阿佘分手後,陳浩民人氣大跌,同時轉移工作陣地往國內發展,但只要有機會返香港亮相,都會諗盡辦法借阿佘過橋,宣傳自己。
去年年中,同無綫約滿的陳浩民接受有線主播衞志豪訪問,提到感情生活,他突然情聖上身說:「曾經有過一段感情,當時我以為可以去到結婚階段,但竟然可以無疾而終,因為咁樣,我對感情自然失去安全感。」係人都知講緊阿佘,主持打蛇隨棍問有冇機會復合,陳浩民愈講愈出位:「我仍然等緊。」: o! _, Y0 d$ k2 C. ~
抽水一浪接一浪,之後陳浩民到澳門金沙賭場登台,其時阿佘同鄭嘉穎撻着,陳浩民竟然公開借題發揮,搞爛 gag問觀眾:「知唔知我同邊個最好朋友?」台下觀眾興奮大叫:「佘詩曼。」陳浩民反駁:「冇咗好耐啦,我而家最好朋友知唔知係邊個?叫鄭嘉穎呀!」
觀眾捧腹大笑,但事件令阿佘大感不悅,回應時全程黑晒面。
之前有記者問陳浩民支唔支持阿佘再封視后,他卻刻意話自己無時間睇《宮心計》,之後更說話有骨:「佢咁好戲,唔係佢攞仲有邊個攞呀?」講成咁,無非為搞是非,製造話題搏自己見報時爭取篇幅。# |9 w( v. G$ W( z. W" v7 F: Z

陳浩民接受有線衞志豪訪問,大談同阿佘的一段六年情,並發表痴漢宣言:「我仍然等緊!」(《蘋果日報》圖片)  _( z( Y% z% V4 h
! X3 b/ O. f" N) h
陳浩民同阿佘拍拖期間頻頻攬女,○六年曾被本刊發現與短髮少女小英漫步上海。* w' E# r. v/ P9 C# a( }
9 j. N7 e% H) G2 p! _3 B- k0 \/ P
陳浩民國內發展唔差,最近更接拍長劇《活佛濟公》,話晒做主角,毋須翻炒陳年緋聞搏宣傳咁「低手」啫!
( l+ _  F3 i& G
近年主力搵人仔的陳浩民,對上一次拍無綫劇已是去年夥拍鍾嘉欣合作的《搜神傳》,圖為兩人出席劇集宣傳活動。(《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()