大封面

傳足半年,何超雲和陳山聰終於鳥倦知還,上周六(13日)二人孖住由英國返香港,超雲更發言人上身,將自己和陳山聰拍拖4個月的秘密戀情公開,還高呼:「我超愛山聰!」

超雲年初與陳山聰傳緋聞時,已遭母親三太陳婉珍極力反對,可惜22歲女愛到天昏地暗,即使三太怎樣棒打鴛鴦都無用。陳山聰為食超雲肉,先與老婆Ponny(楊渡萍)離婚,「淨身」力追超雲。為獲得賭王三太接受,陳山聰再訛稱因家事向無綫請假4個月,實情全職陪超雲,更在超雲背後發功,向三太使出苦肉計。

過去4個月,超雲跟三太角力無數次。據知超雲初期施軟功不遂,回港前在電話中與三太吵大鑊,更cut線收場。雖然由年初爆發的爭產戰暫告一段落,但三太心知超雲極得賭王歡心,若然母女反目,只會令三房少隻爭勝棋子,終於在8月初作出讓步。今次超雲攬「聰」勝利回歸,背後全靠陳山聰機關算盡。



入行18年的陳山聰,演過無數配角,一直半紅不黑,直至去年處境劇《女王辦公室》,才令他人氣上升,更獲「潮山聰」之稱號。去年底傳出陳山聰力追何超雲的同時,亦有報道踢爆他已婚,初時打死唔認話:「再搏殺多兩年就結婚。」直到證據確鑿,他才局住承認:「我同Ponny簽咗紙離婚,絕對唔關第三者事。」誠信破產,陳山聰被指不認妻、棄糟糠、大話聰。

陳山聰年初爆離婚,轉頭拍完古裝劇《洪武三十二》,連慶功宴都唔去就漏夜飛往英國陪超雲。為了近水樓台,陳山聰更不理事業前途,辭演已造型的劇集《回到三國》,一心一意留在超雲身邊做跟得男友。

英國好友睇唔過眼

陳山聰4月到埗英國,先陪超雲完成手頭上的功課。據知,急住拍拖的超雲三扒兩撥完成功課後,二人即起行,超雲豪花過百萬向歐洲出發。據一名超雲在英國的好友透露:「Florinda(超雲洋名)叫咗陳山聰嚟英國,成日都孖公仔出現,不過就同我哋介紹係朋友。我哋都有睇香港新聞,知道大約係咩一回事,出嚟食飯幾次都係Florinda俾錢,陳山聰就跟喺後面。我哋見到都覺得唔舒服,勸過Florinda,不過佢依家當局者迷啦!」

好友都睇得出陳山聰黐住超雲嘅用心,身為母親的三太怎會不擔心。由去年尾二人傳緋聞開始,三太每當聽到陳山聰的名字,都會黑面答記者:「唔知呀!」之後更對有關陳山聰的回應全面封嘴。

三太和超雲關係一直良好,加上賭王對超雲寵愛有加,爭產戰期間,超雲更不時打扮到花枝招展,陪實老竇賭王亮相,故三太對超雲各樣任性的要求都統統忍讓。直到超雲與陳山聰搭上,三太才忍無可忍棒打鴛鴦。「初時有報道指陳山聰過咗英國搵超雲,三太已經第一時間打電話問超雲,不過超雲就冇承認。以往超雲每日都會同三太傾電話,但由嗰時開始,超雲就成日話功課忙,打少咗電話返屋企,少到一個星期都未必有一個電話。三太知超雲有古怪,俾着以前會即刻飛過去搵女,不過爭產單嘢未完,賭王又病,佢惟有留喺香港睇住個老公。」知情者說。

每年父親節,超雲幾忙都好,都定必回港探賭王,今年她只顧拍拖,父親節亦寧願選擇與陳山聰過。明知超雲已完成功課仍不願回港,三太在6月底曾對記者說:「佢依家同朋友喺歐洲,應該月中先返。何生都成日問我超雲去咗邊,佢都想超雲快啲返。(超雲同陳山聰一齊?)我唔知,我冇問佢。呢啲要等佢對我坦白囉!」好明顯當時三太對超雲掛住瘟仔非常不滿。

英國瘟仔竇

三太曾企硬反對

超雲歐遊返英後,三太再次要求超雲盡快返港,可惜超雲即提出「要帶埋陳山聰返港見家長」的要求。雖然超雲已經對三太坦白,但遭一直對陳山聰印象甚差的三太即時拒絕,並要求超雲馬上與陳山聰絕交。已墮情網的超雲不斷幫陳山聰講好話,更提出「不如先見吓佢再講」,但三太完全不接受,更立即派人往英國全程實超雲。

據知超雲與三太多次在電話中拉鋸亦未能達到共識,直到原定回港的7月中前夕,二人更在電話中為了陳山聰而吵大鑊。超雲多次使出軟功亦無計可施,為保陳山聰,超雲最後使出硬功。雖然三太已揚言會cut信用卡兼停止供應零用錢,但對超雲完全起唔到阻嚇作用,超雲還將回港機票取消。為了避開三太耳目,超雲更與陳山聰向法國和意大利等地私奔一個月,其間更多次冇接聽三太來電,令三太又擔心又痛心。

教超雲與三太修好

超雲與母親角力期間,陳山聰其實擔當重要角色。據知在超雲掛住屋企時,陳山聰即以退為進,知情者透露:「陳山聰成日勸超雲唔好為咗佢同屋企鬧翻,仲話兩母女唔啱講到啱,又話三太咁做可能係想考驗佢哋。陳山聰叫超雲番阿媽,超雲先肯再接三太電話。而三太亦心知同超雲決裂,對於爭產冇着數,反而超雲帶陳山聰返香港見家長,長遠計仲會多半個人幫手。加上賭王幫口,三太最後先肯讓步。佢哋8月初達成共識,本來計劃8號返香港。」

超雲愛得盲目,知道即將回港,便馬上通知相熟傳媒,放風回港後會公告戀情,三太得知後再次與超雲吵大鑊。「超雲心急想公開戀情,三太覺得未係時候。兩母女又嘈咗好多次。為咗同三太講數,超雲又延遲5日先返香港。」最終三太再次將底線拉低,讓超雲「鍾意點就點」。而超雲亦即時打電話回港,命家族公司信德船務為陳山聰購買價值六萬幾的頭等機票回港。

上周五(12日),陳山聰和超雲的黑人保鑣,下午四時十分出現在英國的希斯路機場。肥了不少的陳山聰全程鬼祟到爆,不時用護照遮面,超雲亦交帶保鑣往櫃枱幫男友check in,好讓男友匿在柱邊避開機場內的華人耳目。

過關後,陳山聰即以箭步衝入頭等貴賓候機室會合女友。飛機臨起飛前15分鐘,二人再次前後腳,超雲先離開貴賓候機室,兩分鐘後陳山聰才獨個兒往閘口。

據機上服務員透露,二人乘坐頭等第一和第二行的前後座位,但除了起飛和降落時必須回自己座位外,其餘時間兩人都一齊坐。「佢兩個係分開上機,喺飛機起飛之前佢哋都冇傾過偈,但就見到陳生不時四圍望。待飛機起飛之後,何小姐就即刻走去陳生第一行個位度一齊坐,連兩次用餐都一齊。」

順利回港後,超雲一馬當先回大宅,賭王知道愛女回歸亦馬上到三房大宅食晚飯。超雲借此機會立即與陳山聰聯絡,通知今晚見家長計劃成功,並吩咐司機接陳山聰。

升呢做姑爺

93年出道的陳山聰是家中幼子,做過歌手,經濟不景時又做過sales賣二手衫,後來入無綫做藝員仔,月入約兩萬。自從搭上超雲後,陳山聰即由九龍灣麗晶花園,搬到將軍澳的清水灣半島,去年仲三級跳進駐半山的陽明山莊。座駕亦由日本車bB轉為寶馬三系,依家仲有七人車同司機接送㖭!

何家成員點睇?

超雲戀上陳山聰,成為城中熱話,雖然三太同賭王都做曬大龍鳳,配合超雲進行唱好男朋友大計,但何家其他成員又點睇呢?

超儀:出道已識山聰

阿妹超雲拍拖,何超儀周三(17日)出席新城電台活動時唔想多講:「總之冇意見啦!」對於陳山聰被指行陳子聰舊路,外界拿雙「聰」來比較,超儀大方話:「冇所謂!」記者再問識唔識陳山聰,超儀說:「我識佢好耐,十幾年前出道已經識。」雖然識得,但超儀始終唔肯俾意見。

四太:唔回應

周二(16日),四太梁安琪出席保良局活動,被問及超雲公開戀情一事,她強調不關自己的事,或其他家族成員的事,一概都不作回應。對於會不會戥超雲高興,她只拋下一句:「我戥所有人開心。」

前妻收錢避世

離婚時被指一毫子都唔肯俾的陳山聰,據知在返港前已與前妻講數,除了叫她搬離葵湧公屋,月前更已支付200萬給Ponny,當封口費又好,日後生活費都好,希望Ponny在他與超雲回港這段時間暫避鋒頭,以免再被翻棄糟糠舊賬。上周六陳山聰凱旋回歸,本刊即到訪其前妻寓所,可惜連日來都未見Ponny出入,鄰居亦表示由上星期開始都不見Ponny返來,其電話亦多天冇人接聽。

超雲返港後與陳山聰高調拍拖,本周三晚(17日),她出席公開活動時繼續維護愛郎,對於有傳陳山聰給Ponny的贍養費,是由超雲支付,她說:「我同山聰冇錢銀上瓜葛。(咁歐遊佢有冇出過錢?)呢啲嘢我同佢知就得,唔使同外人交代。(山聰係咪教你番三太,同埋獻計令三太接受佢?)媽咪都冇唔開心,唔使人。(會唔會結婚?)唔想講,我太細個,結婚太荒謬。」睇嚟山聰要向何家姑爺進發,仲要努力喇!

歐遊豪使100萬

超雲今年四月初返英國著名時裝學府St. Martins繼續學業,陳山聰亦同時以家事為由向無綫請假一個月,點知被踢爆身在英國瘟女。兩人自情人節後,不時四圍旅行,超雲把英國、法國、意大利等地的歐遊照放上微博。據知兩人於4個月內,已豪花超過100萬。

4月27日—5月1日 英國倫敦

陳山聰被揭請假拍拖,陪超雲到倫敦遊玩shopping,更被途人拍下在當地一間百貨公司的food court嘆茶的照片。



5月2日—5月11日 法國巴黎

超雲於微博上載與好友Baba雲遊法國嘅合照,而負責揸機影相嘅人正是陳山聰。

5月16日—5月24日 意大利

5月17日,超雲於微博上大呻唔見行李,連眼鏡都冇咩都睇唔到,不過唔緊要,陳山聰一定仆到去做盲公竹帶路。



6月7日—6月13日 西班牙

童心未泯嘅超雲同山聰雲遊到西班牙扮到靚靚去坐迴旋木馬,又大嘆白酒煮青口。

6月21日—7月3日 葡萄牙

食龍蝦生蠔嘆香檳,仲入住六星級酒店,超雲同山聰真係食好住好。



7月15日 法國

超雲在酒店泳池遊水非常梳乎,仲大嗌「好舒服呀!」戴住魔鬼角扮cute嘅超雲自爆身在法國出席嘉年華會。

7月28日—8月7日 意大利

遊意大利期間,超雲不時曬與黑人保鑣的合照。

圈中好友跟紅頂白

年初傳陳山聰與超雲拍拖,圈中冇人敢表態。依家戀情公開了,眾人即送上祝福,邊個跟紅頂白,一睇就知。 ####



8月12日英國機場獨家直擊戴定情金鈪

上周五(12日)下午四時,超雲與山聰前後腳現身英國希斯路機場,而其黑人保鑣則跟在陳山聰身邊,何家小姐連保鑣都俾埋男友用,其右手戴了與陳山聰同是錶帶款的定情金鈪。



最新自拍照

周一(15日),超雲帶埋陳山聰往澳門與三太和超蓮晚飯,於周三淩晨,超雲在微博上載與陳山聰在直升機上的合照,證明已返港。





父親節無影

今年父親節超雲不在賭王身邊,與男友陳山聰周遊列國,不過佢好識做,自製咗張父親節卡俾賭王,令賭王笑逐顏開。



黑人跟身



超雲在英國聘請的黑人保鑣Campton,上周五(12日)只貼身服侍男主人陳山聰。而陳山聰前往櫃枱期間仍用護照遮面。



凸腩過關

脹爆陳山聰左手戴住的金鈪,與超雲(左圖)所戴的同款,鈪身較粗,是情侶款。不過山聰身上的肥腩吸引過隻鈪好多。



笑住入閘

與陳山聰在貴賓候機室會合後,兩人前後腳往登機閘口,超雲依然電話不離身繼續傾,繼續與愛郎保持聯絡。



鬼祟掩鼻

往登機閘口,陳山聰仍以手掩面,其實陳生肥曬兼打扮樸素成咁,真係好易走漏眼。



好友鬧爆



超雲在倫敦市的St. Martin修讀設計,據知以約港幣3萬月租附近一個單位。據鄰居稱經常有一男一女和一黑人出入,但近日就較少碰面。



咖啡店的店員亦對超雲和陳山聰有印象,指二人來過不止一次,每次陳生都嘗試用簡單英文點餐,講流利英文的超雲則坐在一邊玩電話。



超雲寓所附近一名香水店職員,對陳山聰印象十分深刻,因為二人在店內逛了一小時,陳山聰差不多試勻全店香水,最後只買得一支!



爭產傍到實

今年1月,何家鬧爭產,當時超雲由英國急返港支持三太,更傍實賭王上電視發聲明。



8月13日公開出閘

與陳山聰朝夕相對4個月的超雲終於返港,引來近三十名記者到機場採訪,雖然迫到水洩不通,但超雲客氣地叫記者:「小心啲!」



虎背熊腰

在歐洲食得好住得好,加埋有愛情滋潤,難怪超雲回港時龍躉現形。



急見準姐夫

由於有大批記者在三房大宅門外守候,令遲到的超蓮不斷叫記者讓路,等佢盡快入屋內見「準姐夫」。



公開男友身份

返港當晚,陳山聰為避記者,由禁區直接搭船過澳門,點知超雲掂賭王同三太,即急call佢上大宅食飯。當晚,超雲已急不及待在微博公開全家福相片,公告天下三太已接受陳山聰。



8月14日陽明會情郎

超雲一身全黑打扮,坐住百六萬的Benz到陽明山莊與陳山聰會合,而夜晚就帶男友到四季酒店與父母食飯。



8月15日外出扮靚

自上周六(13日)回港後超雲未扮過靚,周一她外出整指甲,扮靚後會情郎。



勝利聰

同賭王、三太食完飯,陳山聰坐住超蓮座駕離開大宅,更以勝利者姿態示人。山聰除咗身形脹咗,其實仲殘咗,係咪喺歐洲玩得太癲呢?



09年8萬二手日本車bB



09年九龍灣麗晶花園8千蚊租



10年陽明山莊二千多呎單位12萬租









本周三晚,何超雲出席公開活動,處處維護山聰,不過講到山聰係咪佢結婚對象,超雲竟然叫記者唔好再問。



前妻協議封口

年初Ponny與陳山聰離婚時表示:「我好hurt!」事隔半年未夠,陳山聰成功冧掂超雲不特止,更與前妻Ponny達成共識,真係估你唔到。



與陳山聰離婚後的Ponny,需搬到葵湧公屋繼續生活,簡直天堂跌落地獄。



鄰居表示,近日已不見Ponny蹤影,「早排仲見佢出入,但呢排就突然見唔到。」



曾在微博訴苦的Ponny,至8月2日開始便冇再更新微博了。



網民鬧負心









楊怡:有好嘢要帶挈我,去澳門俾啲泥碼我。我哋友情唔會受影響,會支持佢。



張致恒:超雲一早話我知拍拖,佢哋公開幾好呀!唔使避來避去。



伍詠薇:我當山聰係細佬,佢哋都係靚仔靚女,戥佢開心。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()