熱情偷食  17/9週末
當晚李思捷在山林道溝女鐵竇「味一番」食府,同世界妹李思蓓開房食飯食 咗五粒鐘,離開時男的擺個 chok樣,女的含笑步出。

娛頭

開房 8粒鐘 急色李思捷 夜歎世界妹

身為福祿壽一分子,李思捷扮 嘢本領高,溝女能力亦唔輸蝕。兩年前以三十五歲高齡,溝掂當時只得十八歲卜卜脆的「春卷」王寶寶。不過喜愛夜蒲的他同樣係偷食專家,縱然有個嫩口又聽話的女友春卷在家侍候,李思捷仍心有不足,頻頻背住女友搵食,代表作有狼溝陳法拉,甚至在夜店借醉鹹啜湯盈盈。上週末,李思捷撇下正印,選擇夜歎陳年「世界妹」李思蓓,二人開房八粒鐘痴纏,臨別依依,借醉李思捷甚至當街為李思蓓掃背調情。
懵然不知的春卷,得悉男友偷食,口震震繼續啞忍:「唔想諗咁多!」

鐵竇溝女

已有正印春卷的李思捷,一直溝女無停手,據了解,早前與高海寧合演電影《勁抽福祿壽》,不時請纓做柴可夫,只是名花有主的高海寧完全唔過電。
失敗再嘗試,每個禮拜夜蒲三四晚的李思捷,上週六(九月十七日)黃昏六點,拍完新劇《換樂無窮》早收工,未有即時返歸,反而坐七人車到旺角洗衣街,原來有約!是夜的獵物,是年屆三十一歲, N屆前的「世界妹」李思蓓。
偷食最緊要不留痕跡,李思捷深明「庄閒」要分清。據了解,同正印春卷出街,地點多是銅鑼灣或尖沙咀的大街大巷,若果只是速食「散餐」,則是蒲慣蒲熟,有定點鐵竇的山林道。偷食日子,更例不揸自己車,改搭的士或由司機搵七人車接載,以便避開傳媒耳目。當日他便帶同「獵物」李思蓓,到山林道私竇「味一番」日本菜館開房五粒鐘。

 

幫女挽袋
大男人到爆的李思捷,當晚對住獵物李思蓓卻變得非常體貼,幫女方挽袋(粉紅色袋),兼准她當街扶住手臂同行。呢啲情景,未喺春卷身上出現過。

 

掃背抽水
未夠喉的李思捷要加鐘,再帶女方轉去另一鐵竇酒吧繼續開房相對多三粒鐘,至凌晨兩點先捨得走。沿途他不斷為李思蓓掃背,不愧為「勁抽福祿壽」。

 

20/9春卷睇相口震:唔想諗咁多!

 

中午外出的春卷,睇完男友幫女掃背相後無晒心情,之後到 apm Starbucks飲咖啡時顯得心事重重。

 

冷對正印 18/9週日
翌日李思捷收工陪番正印春卷去尖沙咀食飯,但沿途男的扶都唔扶著住高跟鞋行上路壆的女友,就算春卷主動搭住佢膊頭,佢都無反應。

 

去行人來人往的商場,李思捷更加避忌,唔俾春卷同佢有身體接觸。共進晚膳只係兩粒鐘就返歸。

加鐘纏綿

 

李思蓓:佢同我講單身!
年屆三十一歲,身材出眾的李思蓓,一直都 keep得唔錯。

家有嫩口春卷,但李思捷當晚與三張幾,保養得宜的中女李思蓓約會,年紀、經驗接近,明顯醒神 啱 key得多。六點半開 VIP房撐 枱腳撐到晚上十一點幾,對足五個鐘仲未夠喉,李思捷拉住對方再去對面街另一間上樓酒吧「加鐘」,揀了最暗角的 VIP房間,與李思蓓繼續闢室痴纏三粒鐘,至凌晨兩點幾才玩飽離開。
有幾分醉意的李思捷出時手拖李思蓓,但一行出大廈,二人即刻鬆開手。但等的士期間,李思捷又忍唔住不停在女方的背部上掃下掃,過足手癮。閂埋房門玩足八粒鐘,李思捷「鳥倦知還」,返回與春卷同居的何文田寓所交人。
週六歎完「特餐」世界妹,週日李思捷收工後,回復正常,食番「常餐」春卷,二人到尖沙咀海運大廈搵嘢食,沿途雙手插褲袋一副大男人的他,對正印冷淡,與前一晚跟李思蓓的熱情,兩種態度。

春卷做鴕鳥

其實李思捷夜店食女的戰績,早已傳到春卷耳中,甚至試過偷睇男友手機短訊,但她卻不肯面對現實,一直採取啞忍態度。據知,兩年前李思捷溝掂十八歲的春卷後,大男人性格的他怕樣靚身材正的女友會被撬走,於是禁制春卷留在幕前發展,寧願衣食住行全包照顧,將她全面私人化;加上春卷跟母親關係疏離,視男友為靠山,故一直言聽計從。
現年只得二十歲的春卷,甘願為李思捷放棄幕前,投閒置散日日等男友,早前,她終於獲「特赦」,試做翻譯及珠寶展 sales賺取零用。一切以男友為先,卻換來不忠及不尊重。本刊記者去年曾目睹李思捷到銅鑼灣剪髮,居然 order春卷到附近自己兜足兩個多小時,連陪他剪髮都無資格。春卷身邊朋友都睇唔過眼,曾力勸她飛甩大男人李思捷,把握黃金歲月,重返娛圈。
「個男 嘅成日以唔鍾意公開感情生活做藉口,出街唔准春卷同佢拖手,仲要前後行保持距離,其實佢係方便自己喺外面溝女,永遠同人講佢係單身,又話同春卷只係緋聞炒作。
「佢溝女好狼,有蒲友爆話見過佢 喺山林道帆船酒吧,同條中女幾杯落肚,就齊齊走入 VIP房個廁所成十五分鐘先出番 嚟。啲朋友都勸過春卷嗌分手,但佢偏偏要扮鴕鳥,扮乜都唔知。」知情者說。

 

溝女王李思捷,早前與高海寧一齊拍電影《勁抽福祿壽》時,據聞對她嗒晒糖,但女方唔過電,啅唔成。(《蘋果日報》圖片)

 

年初舉行《荃家福祿壽》演唱會,王祖藍同李亞男呢啤搭晒膊頭好大方,李思捷扭扭擰擰,死都唔肯攬住春卷影合照。(《蘋果日報》圖片)

 

曾屬晶女郎的李思蓓,六年前在旺角開泰式按摩店,便請來王晶剪綵。

 

雖然近年李思蓓的演藝事業無乜起色,但經營的按摩及美容院越做越旺,並在洗衣街連開三間鋪。

波妹 VS天使

 

 

唔再信男友

 

擅長扮 嘢搞笑的李思捷,近日與胡杏兒拍攝新劇《換樂無窮》,事業不斷上位。

本週二(二十日)早上十一時,記者致電春卷,問她知否上週六男友與誰約會,她想了一陣說:「我唔知咁多!」對男友與李思蓓夜會親密掃背,不願回應。收線後十分鐘,外出個多小時的李思捷趕返家,半小時後,春卷外出,記者向她展示李思捷夜會「世界妹」相片,春卷口震震,呆足半分鐘才死撐說:「佢成日都有攬吓女仔,鬼仔性格嘛!」問她是否一直忍受男友偷食,春卷一臉無奈,「我唔知點答你,我都係好 go with the flow(順其自然),唔想諗咁多!」至於會否信任李思捷?她想了一陣才勉強回應:「都唔係信唔信 嘅問題!」
之後,春卷跳上的士,又第一時間打電話,為避記者,她最後在油麻地轉地鐵到觀塘 apm,一個人坐在 Starbucks飲咖啡,一邊發呆,無晒心機。

自認單身

至於「特餐」李思蓓,對記者在電話中問她是否被李思捷「溝」,她沒有直接否認:「溝 嘅定義係咩先?」又補充:「我 哋係朋友 啫!」至於當街掃背態度親暱,李思蓓口窒窒說:「你……你 哋影到 啲咩先?佢有風度扶一扶我咋!(佢沿途上掃吓掃吓喎!)唔……」
問她知不知李思捷有女友春卷,李思蓓大有反應,即時反問:「佢唔係單身咩?無聽佢講過咩春卷,我又唔睇八卦雜誌,唔知佢 啲 嘢,佢話單身我就信!」

 

春卷曾是監製錢國偉的寵兒,又以香港代表到深圳參加模特兒大賽,本應在娛圈大有前途,但遭李思捷禁止她做幕前及下令疏遠圈中人,錯失上位良機。

 

 

溝女至耍家

李思捷入行 12年,在《荃加福祿壽》放笑彈成功上位,但人紅自然被人揭情史,才知道他集搞笑、溝女王於一身。

 

 

前度 葉凱茵
李思捷與 02年落選港姐葉凱茵經常出雙入對斷正,二人早於 04年撻着,08年 9月,李思捷執導的獨立電影《金國民》舉行試映,葉凱茵撐場,默認女方地位。其後有指女方難忍他大男人性格,常被當眾呼喝,令戀情告終,女方現已下嫁眼鏡商人郭家樑。

中女「世界妹」,與卜卜脆「味之天使」,兩女身材皆有睇頭,同樣靠拋胸上位,李思捷果然係食家。

開房 8粒鐘 急色李思捷 夜歎世界妹

 

 

狼啜 湯盈盈
07年李思捷在友人的生日會上兩杯到肚,乘機攬啜同場的湯盈盈,被傳媒追問事件時他厚面皮扮傻。

 

 

溝掂 朱凱婷
09年與葉凱茵分手後,李思捷轉軚溝掂 01年港姐季軍朱凱婷,後有傳他唔鍾意女方醒目過自己,戀情無疾而終。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()