2/9
剛接受人工受孕的 Kelly,由於暫時唔抱得蝦餃仔,湊仔返學重任,只能假手傭人及經理人鍾珍。

娛頭

最後衝刺 八月殖入胚胎 陳慧琳力求龍種

今年三月,陳慧琳腹中一對孖女不幸小產,大受打擊的她,在家人及好友支持及中西醫合璧調理身體,迅速復元。
一直心急在四十歲前,為蝦餃仔添多個細佬妹的 Kelly,月前再次進行人工受孕,為求一擊即中,工作可免則免,內地幾首歌袋幾十萬的快錢騷,亦即時叫停,甚至連抱蝦餃仔的親子功夫,亦交由老公及傭人代勞,以策萬全。

有錢都唔賺

原本今年五月會再添一對孖女的 Kelly,懷胎五個月,孖胎不幸小產,令性格樂觀的 Kelly,經歷人生最痛,情緒大受打擊。
「最初係好難接受呢個事實,好彩喺醫院嗰個禮拜,得班醫護人員貼身照顧同鼓勵,陪 Kelly度過最難捱嘅一段時間,仲有身邊一班好友同 fans,亦不停俾支持佢,有幾個 fans甚至同佢講,話自己都試過同樣經歷,之後都好快可以再有 BB,安慰佢唔使擔心!」 Kelly身邊人說。
Kelly全面復工後,亦僅以拍廣告及出席活動為主,電影、演唱會通通免問,近日更加連內地的快錢騷亦嗌停。
「有搞手打 Kelly主意,因為佢三年幾無做過 concert,所以好渴市,但 Kelly根本唔打算喺呢段時間再開演唱會,佢希望養好身體,盡快生第二個!太大壓力嘅 job, Kelly唔會考慮。」

 

經理人鍾珍一馬當先落車,睇實蝦餃仔,緊隨其後的 Kelly,發現跌咗頂帽,即刻返轉頭執番。

 

由於發現記者,到十一點接放學,學校安排保安及秘密通道讓 Kelly離開。

 

小產後, Kelly停工近兩個月養好身體,四月才復工出席金至尊活動。

 

Kelly一直希望四十歲前生夠收工,婚後一年,便火速生咗蝦餃仔劉昇。

不育救星

 

生殖聖手何永超,手上有唔少明星名人客,早前接受訪問時,他更對生活健康的 Kelly讚不絕口。

根據研究顯示,本港六對夫婦,便有一對遇到「不育」問題。近年,「人工受孕」漸趨普及,成為「不育救星」。
女性年紀愈大,卵子的數量會減少,而且會老化,受孕成功率大大降低,所以不少年過 35歲又心急懷孕的女性,都會選擇接受「人工受孕」。在過程中,不少夫婦為了提高命中率,醫生多數都會為母體植入兩至三個胚胎,若成功懷孕,就會有機會懷多胞胎,但植入多個胚胎,相對亦會提高小產、早產或胎兒不正常的風險。
根據婦產科醫生表示,曾意外小產的女士,最好休養三個月至半年才再接受「人工受孕」,如果有適當的飲食、休息,基本上下次來經便可再受孕,此外,亦要視乎女士本身的年齡,如果年紀愈大,休養的時間愈長。

仔女冇所謂

經過半年時間休養,身體已經回復狀態,月前, Kelly已再次接受人工受孕,由婦產科兼生殖科醫生何永超進行。
「 Kelly嗰邊啲親戚最近好開心同朋友講,話 Kelly身體好番晒,已經可以再佗 BB,仲啱啱做咗人工受孕,不過,都要多兩個月先知結果!佢哋話,生仔生女 Kelly都無所謂,佢只係想多個細佬妹陪蝦餃仔玩啫!」知情者說。
Kelly一直心急為蝦餃仔添細佬妹,上次進行人工受孕懷孖胎, Kelly亦公開表態,因為自己想快啲再有 BB,但試咗成年都無聲氣,所以接納何永超醫生意見,嘗試人工受孕,今次求屬龍 BB亦不例外。
「 Kelly唔想蝦餃仔同細佬妹年齡距離咁遠,所以好心急,好多女人拖到四十幾歲先話生,但 Kelly就想喺四十歲前搞掂,一來 BB會壯啲,二來同仔女無咁大距離!」

 

雖然去到香港仔工作,但 Kelly離去時仍有大班 fans在門外守候,更有 fans買來小禮物給她。

 

Kelly帶蝦餃仔返學,每天均由鍾珍安排的寶馬接載。

 

為避記者, Kelly得學校通融,將車直接駛入停車場進出,週一下午因為要工作, Kelly改用紅色七人車湊仔仔放學。

 

戴黑超的 Kelly,一馬當先離開學校,由於蝦餃仔返學喊個不停,令 Kelly相當緊張。

 

5/9
Kelly唔想蝦餃仔曝光,手持書包遮擋,蝦餃仔則由傭人抱住走。

唔敢抱仔

小產後 Kelly停工兩個月外,亦開行 turbo,中西醫合璧調理身體。
「幫 Kelly做人工受孕嘅何永超醫生,一路有跟進住佢嘅情況, Kelly爹哋亦有搵咗個有名中醫師俾佢,幫佢調理身體,過去半年, Kelly無停過中西醫都有睇,依家連何永超都話佢身體狀態好好,佗 B完全無問題!」知情者說。
曾經小產, Kelly再佗 B更加步步為營,連她最痛錫的蝦餃仔,亦唔敢抱,避免影響未佗穩的胚胎。
「 Kelly有同朋友講,話蝦餃仔好黐佢,有時扭計要抱,佢都唔敢,蝦餃仔得兩歲大,都唔知乜事,見媽咪唔抱佢,有時係咁喊,搞到 Kelly好心痛!」 Kelly身邊人說。

 

雖然減產,但 Kelly出席一個活動已經有幾十萬落袋,收入仍然可觀。

 

減產後的 Kelly,日日可以弄兒為樂,兩歲的蝦餃仔,亦長得比同年齡小朋友高大。

 

經理人陪返學

上週五(九月二日)早上八時半, Kelly由經理人鍾珍陪同下,帶兩歲的蝦餃仔到紅磡返 Playgroup。
當日所見, Kelly的確將蝦餃仔交給傭人抱住,身穿平底鞋的她,只負責幫手攞書包,而經理人鍾珍更儼如哎吔阿媽一樣,全程貼實兩人。
「其實蝦餃仔一路都有返 Playgroup,不過,因為 Kelly啱啱做咗人工受孕,所以佢經理人鍾珍每日都陪佢湊仔返學,萬一蝦餃仔扭計,鍾珍可以幫吓手!」知情者說。
發現有記者在場,不想蝦餃仔入鏡的 Kelly接放學時,刻意通知保安,安排兒子由秘密通道離開,而她則戴帽上黑超,匆匆離走人。

 

○八年六月, Kelly開完演唱會便結婚生仔,難怪 fans渴望她再開 concert。

 

Kelly可以再佗 BB,家人及親友都非常開心。

一於再生

過往是工作狂的陳慧琳,歌影雙線發展,高峰期試過一個月內走 13場內地騷,年賺過千萬。但自 08年 Kelly在個唱中宣布與男友 Alex(劉建浩)結婚,翌年誕下「蝦餃仔」後,工作方面推多於接,暫停做演唱會外,電影方面亦只在去年客串過《大鬧天宮》一片。
今年 3月, Kelly佗了五個月的一對孖女不幸流產,為了養好身體,一於再生的 Kelly再進一步推 job,只答應出席工作時間不長的公開活動。

香港活動:
4月 金至尊珠寶店開幕
5月  Tony Burch Party
7月 施華洛秋冬時裝展
7月 美心月餅全球開售儀式
7月  Loewe概念店開幕
8月  Marc Jacobs秋冬時裝展
9月  Moiselle秋冬時裝展
   美心月餅活動

海外活動:
5月  Cova開幕(上海)
5月 廣州活動獻唱(廣州)
6月 上海奢尚盛典(上海)
8月 珠寶店剪綵(江蘇)
9月 依波路錶活動(北京)

廣告:
依波路錶
美心
金至尊
DHC化妝品
泰豐家紡

 

4月 金至尊珠寶店開幕

 

7月 美心月餅全球開售儀式

 

8月  Marc Jacobs秋冬時裝展

 

湊完劉昇放學, Kelly即趕到香港仔街坊福利會,派月餅給老人家。

標尾會

圈中不少女星都因為高齡而要面對「不育」危機,為了成功「標尾會」,紛紛四出尋求「生仔秘方」。

劉嘉玲

 

 

恨生仔恨到出口的劉嘉玲, 45歲仍未有着落,與梁朝偉結婚三年,二人多次向大寶法王求子,又試過接受「人工受孕」,戒煙酒、夜蒲,早前更有傳夫妻二人到美國搵代母產子。

伍詠薇

 

 

41歲的伍詠薇,有傳她為保住婚姻,四出尋求生仔秘方,又秘訪中醫師方耀積極調理身體,事後伍姑娘大方承認:「以我咁嘅年紀,想生 BB都無可厚非。」

楊千嬅

 

 

37歲的楊千嬅與丁子高結婚兩年,一直積極造人,千嬅為生仔戒掉凍飲、甜食之餘,更食中藥、飲奶奶湯水進補,丁子高早前亦被踢爆到診所驗精,兩公婆為求子出盡辦法。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()