13/8香港機場禁區
陳山聰與超雲原本一齊步出機艙,但一見到記者即時折返。
二人商量幾秒後,超雲決定先行離開,而撇低女友的山聰,亦忍唔住回望超雲,見少一秒都唔得!
陳山聰見光即走,超雲大方一個行出去回應記者。

封面

爆攻入何家三招 超雲:山聰冇貪我錢!

34歲陳山聰與 22歲賭王三房長女何超雲,上週六(13日)突然現身香港機場,超雲更於當晚在微博公開「一家五口」合照,首度承認山聰的男友身份。
拍拖 4個月,難得賭王及三太對未來女婿非常受落,超雲樂得公開關係,上週在機場禁區接受本刊獨家訪問,對於男友被外界插爆貪錢及拋棄前妻,超雲即為男友「賤山聰」之名平反,「山聰冇貪我錢!佢唔係 啲咁 嘅人,如果佢真係貪我錢,我就唔會同佢一齊啦!」
本週一傍晚,兩人更與何家三房仝人齊坐直升機飛澳門晚飯直落,山聰變何家女婿,指日可待。

互動片段

超聰返港斷正
 

15/8上環信德
去完銅鑼灣修甲,超雲立即會合山聰,一齊搭直升機過澳門食飯。

與陳山聰孖住由英國返港的何超雲,上週六下午十二時左右步出機艙,原本與陳山聰並肩而行,但一見本刊記者即時分開,陳更一度狼狽折返機艙,刻意與超雲前後腳離開。
超雲見到記者時表現愕然,但亦非常有禮貌,又要求記者先關掉攝錄機才接受訪問。

F:《 FACE》 何:何超雲
F:你同山聰拍拖,怕唔怕人哋話佢貪你 啲錢?
何:山聰冇貪我錢!佢唔係 啲咁 嘅人。如果佢真係貪我錢,我就唔會同佢一齊啦,我相信佢為人!我哋去歐洲玩,食嘅每一餐都係佢畀錢 㗎!
F:有傳山聰為 咗你同佢前妻離婚喎?
何:我一定唔係第三者!我超愛山聰!
F:其實你鍾意山聰乜?
何:佢對我好好,好真誠!唔係我都唔會公開!
F:咁佢同你之前 嘅男朋友相比,有咩優勝之處?
何:佢份人好真,亦係我咁多個男友之中最錫我 嘅!唔好意思,我要走喇,拜拜!

 

賭王近期愛睇無綫劇集,亦有追睇陳山聰主演嘅《洪武三十二》,所以一見到山聰即刻興奮大叫「皇上駕到!」

 

 

 

 

 

 

見完賭王,陳山聰坐七人車返回盛傳係三太名下的陽明山莊單位。

 

上週六帶山聰返布力架徑大宅,超雲第二晚又再同男友去四季酒店會賭王再食過。有線電視圖片

奪雲 3招

送禮
係女人都鍾意收禮物,陳山聰深明此道,每隔幾日就送氣球送花,為超雲製造驚喜。

品味
有「潮山聰」之稱的山聰,與超雲同樣熱愛潮牌,兩人不時交流時裝心得,有共同話題。

保護
山聰今年趁赤口向情敵周柏豪宣戰,鬧佢借超雲個名宣傳,直腸直肚性格博得超雲歡心。

 

 

 

 

 

 

潮變穩

平時唔誇唔着的陳山聰,見賭王當日刻意執到正,豹紋心形 tee加西裝,成個穩重晒!

 

潮山聰

 

豹紋聰

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()