封面

半年前,本刊踢爆Neway大少薛世恆趁住老婆陳法拉赴美登台,在年初三偷會22歲HotCha小花張惠雅(Regen)。密會曝光, Regen唔夠三個月即被唱片公司踢走,放逐澳洲。咪以為一腳伸開小三,大婆就會息怒,據知為氹番老婆大人,薛大少近日遷入何文田半山壹號新居,豪宅攻略箍實老婆兼照起回流等湊孫嘅外母。成為薛太近3年的Madam Jo,搬新居沖喜又成視後大熱,係時候不設防為薛家留後箍實老公啦!

 

膽敢背住老闆娘,農曆新年期間同Neway大少薛世恆食完糖水意猶未盡再趕下場,事後Regen死口唔認同大少有嘢,但就承認確實撇低隊友獨自上畢架山一號大少豪宅拜年。據知情人士透露,今年7月,法拉背後發功怒炒小三Regen都未夠喉,再詐型畢架山舊居變「狐狸屋」嫌疑,知衰大少惟有另覓愛巢,急急補鑊。

搬竇氹妻

週日(4日)下午,本刊發現薛家名下的中港車牌七人車受命駛至半山壹號,本來窗簾打開的七人車再駛出時,車窗已經全部被遮住,過海停在中環萬宜大廈時,才見遮遮掩掩從半山壹號登上薛家座駕的,正是外傳08年已經下嫁薛世恆的陳法拉。「法拉同薛世恆拍拖之後,一直住喺薛家名下嘅畢架山一號,雖然發火叫大少炒咗Regen,啖氣都一直未落。嚟緊法拉媽咪會喺美國搬返嚟同法拉一齊住,一嚟多啲地方、二嚟想氹番老婆,唔使佢再借題發揮望住舊居就把幾火,大少最近租咗半山壹號1,500呎單位搬入去囉。」知情者說。

外母入主

從初撻着時死口唔認,到屢傳婚訊後懶得否認,撇除「絆腳石仔」Regen不講,陳法拉與相戀四年的薛世恆感情一早浮面,唔只公開好事係遲早嘅事,據悉29歲的法拉仲開始考慮養育下一代,早前佢仲喺公開活動話30歲會考慮生仔。「法拉都係最近先肯講吓生育計劃,話自己係獨生女,最想就係生兩個,冇咁悶。其實法拉真係開始考慮做媽媽呢個問題,尤其佢媽咪嚟緊回流,都係想湊孫安度晚年,拍埋手頭上嘅《東西宮略》,隨時喺新屋造人做媽咪。」法拉身邊人透露。

半山中轉屋

法拉老公Neway大少薛世恆,坐擁市值7億家產,不過一直沒有與現居九肚山皓朗山莊的父母同住,三年前已經與法拉在畢架山一號同居。畢架山一號的1,300呎單位屬薛家名下產業,市值2,300萬,兩口子現居的半山壹號,單位面積由1,400呎至2,000呎,月租由35,000起跳。有樓唔住捱貴租,可見法拉搬離Regen到訪過的舊居心切,亦因為法拉媽回流同住需要更大空間,薛家大少為氹老婆多多錢都要照畀。

麥玲玲:至少生2個

據麥玲玲師傅替1982年出生嘅法拉批言,指法拉唔只本身命格唔錯,自己搵到錢之餘,「夫運靚」屬旺夫,但佢未必會甘心做少奶奶,甚至「唔做嘢會好嘥(浪費才華)」。麥師傅更指法拉將於2013到14年有小朋友,而命中會有2至3個子女。對於今年視後,麥師傅更預測必定係法拉:「佢今年會在事業上有突破同進步,有機會得到獎項同認同,跟住到後年都行緊大運。」

強勢東宮

喺Neway強勢迫走Regen,大婆法拉喺電視台一樣要風得風,《潛行狙擊》嘅Madam Jo已經英姿颯颯網友大讚,新劇《東西宮略》亦擔正做「鍾無艷」。週一(5日)舉行開鏡記招的《東西宮略》,東宮法拉和西宮陳敏之齊齊見記者,本刊卻獲悉監製黃偉聲本來屬意夏迎春一角由徐子珊出演,不過《潛行》已經俾Madam Jo搶曬鏡,夏迎春又係擺明陪襯鍾無艷,心有不忿的徐子珊向監製提出加重夏迎春戲分,甚至與法拉交換角色的要求,統統被監製拒絕,角色才由陳敏之頂上。有觀眾緣又有高層緣,更係甩難總經理陳志雲愛將,志雲回歸,睇怕穀硬法拉做視後!

法拉子珊有你冇我

兩個結局打救Madam Jo

上週《潛行》平均收31點,今週進入結局篇,週五連播兩小時,想唔高收都難!網友最關心法拉飾演嘅Madam Jo會唔會同Laughing有情人終成眷屬,雖然事前傳出ending時,話黑社會大哥跛Co(黃宗澤飾)喺貨倉推Madam Jo落樓,Laughing(謝天華飾)趕到捉緊Madam隻手,但Madam最終跌死,搞到班煲劇網友發起「打救Madam Jo」行動。日前,法拉出席活動時都承認自己拍咗兩個結局:「未必係真(殉職),可能會出人意表。」,連劇照都有張Madam Jo穿婚紗喺教堂嘅相,但直至結局篇呢幕劇情就從未曝光,唔通TVB見反應好,有意效法09年《學警狙擊》結局將「Laughing哥」角色翻生咁令法拉「復活」? ####



擊敗小三,搬埋大屋,仲被力捧做視後,近日曝光不斷的法拉一臉風騷。



今年2月, Regen被影到獲薛大少專車接送食糖水,回家後10分鐘再相聚,齊齊趕下場。



臨行在即的Regen 9月2日與小學同學慶祝生日,又突然發表感言說:「我們都好有本事騙自己,好有本事習慣新的世界。」





難得清閒,法拉坐Neway旗下七人車往中環時裝店揀贊助服裝,少奶生活富貴優遊。



法拉媽同住身為舞蹈家的法拉媽媽,將於今年回流與女兒及女婿薛世恆同住。



4/9返新愛巢薛家名下的中港牌七人車奉命到半山壹號接載法拉,暴露了法拉新愛巢,亦可見法拉在薛家地位。



舊居由否認到默認,屢傳婚訊的法拉早前毫不避忌與薛世恆父母出入舊居畢架山一號。



二少3千萬愛巢去年11月,Neway二少薛嘉麟以3,100萬購入九肚山寶柏苑3層獨立屋,同模特兒女友諸葛紫岐築愛巢,二人於月前入夥,準備下年初擺酒結婚,愛巢現市值約4,000萬。



圖片





預測法拉B



7月樂易玲(左二)生日,法拉帶埋老公賀壽,打甩官司的陳志雲亦與法拉友好,有傳無綫力穀法拉做今屆視後。



敏之補位週一(5日)開鏡造型的新劇《東西宮略》,陳敏之所飾演的夏迎春一角,監製本屬意由徐子珊擔演。



《東西宮略》爭戲失敗,但嚟緊拍嘅《公主嫁到2》法拉就冇份,徐子珊發功成功做女主角。《蘋果日報》圖片



其實本來監製有意找徐子珊與法拉合演新劇《東西宮略》,子珊不忿再做陪襯,決定辭演。圖片



《潛行》被法拉搶曬鏡,同場徐子珊與法拉一直有傳不和,出席活動亦欠交流。



生?



死?

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()