「廟街歌王」尹光,你會記得他的名曲〈數波波〉、〈十四座〉、或者千禧年代的〈少理阿爸〉,歌詞諷刺時弊又通俗,老一輩或後生一代都聽到拍爛手掌,卻不會關心他的私生活。

踏入花甲之年,卻仍然生鬼又活潑的尹光,台上反映時勢、教化年輕人,台下也是一位廿四孝的爸爸,同樣將歡笑與人生哲理灌輸今年二十七歲的兒子Kenny。為了讓兒子獨立,尹光於兒子十六歲時便送他到美國讀書,一去便是六年;結果,往日被標籤為奀皮仔的Kenny,真的長大了、成熟了。最近他更加入創業行列,於跑馬地開設快餐店,從入貨、下廚、送餐至收銀全是一腳踢。尹光語重心長地說:「希望佢搞得好好哋,我依家都晚年囉,佢搞得好,將來嘅生活咪好啲囉。」

尹光的二十七歲兒子Kenny,最近在跑馬地奕蔭街開了一間美式快餐店,尹光與太太也不時落舖幫忙,一家三口同心合力。

○七年,尹光為亞視拍攝劇集《靈舍不同》,當時從事保險業的兒子Kenny前往探班。

父子同心

「佢同個仔以前好似情侶咁,成日都攬住行,冷落我o架!」尹光太太李麗儀投訴。

別人眼中粗鄙、愛唱市井不文歌的尹光,在兒子Kenny眼中,卻是詼諧惹笑又玩得的模範爸爸,更大讚爸爸走對了歌路,「以前細個喺香港讀書,我都冇同老師同學講,我父母係邊個,有啲老師睇雜誌、睇電視見到我先知。因為我成日欠交功課又曳,所以佢哋認定我係因為要上電視而影響學業,其實根本就唔關事。」六歲便跟爸爸合唱〈荷里活〉的Kenny說。

樣貌俊俏的Kenny,小時候已經曾跟爸爸上《歡樂今宵》接受汪明荃訪問,又曾經客串過電影《老表發錢寒》;早年更隨爸爸走到文化中心的舞台上,獨唱一首〈浪子心聲〉,歌藝絕對非一般,他憶述:「我細細個就覺得上台唱歌係一件好自然嘅事,我唱歌嘅時候,爹哋媽咪都有喺側邊畀啲意見我,教吓我點唱。不過,唔係好正式、提點下嗰隻;到依家,我同朋友去唱K,我都仍然係『咪霸』嚟o架!老實講,我曾經想入娛樂圈,但我明白做歌手、藝人一啲都唔容易,我諗我未必夠成熟去處理呢份工作。」

尹光表示,對兒子的任何決定,他都會支持到底,然後詳細分析利與弊,再讓兒子選擇。正如數月前,兒子決定開一間美式餐廳,從未涉足生意的尹光,也找來搞飲食的朋友,給點專業意見,終一圓兒子創業夢,在跑馬地奕蔭街開設快餐店The Fallen Wingels,Kenny說:「我初頭話要開餐廳,爹哋為咗幫我,仲瞓唔着,然後即刻打畀啲朋友攞意見,我知佢好錫我!」

Kenny小時候像個女孩子,因此被姑姐換上裙子拍照,難得兩歲的Kenny,小小年紀已經懂得對着鏡頭擺甫士。

尹光與兒子經常糖黐豆攬到實,圖為Kenny在九歲時,偕同父親到尖沙咀遊玩時攝。

Kenny於美國留學期間,曾於餐廳做兼職,因此懂得下廚炮製美食,當日更親教父親尹光如何整漢堡包。

判若兩人

「我希望創立一個屬於自己嘅品牌,主打雞翼小食,啲醬汁都係自己特別調校o架!我想由呢間小型嘅店慢慢做起,八十後其實唔係個個都咁懶咁冇用o架!」Kenny咬牙切齒的說。

沒錯,生於富裕家庭、父親尹光隨身帶着逾十萬現金的Kenny,從未與「貪威識食」四字掛鈎。從美國畢業後,便返港從事國泰地勤工作,試過連踩三十六小時面不改容;然後又先後當過會計經理、保險從業員等,希望透過接觸不同行業增加個人閱歷、豐富人生,尹太說:「佢最鍾意試呢樣試嗰樣,係雙面性格嘅人,玩嗰陣可以好癲,做起嘢上嚟又好認真、好有自己主見。」

不過,眼前說話頭頭是道的Kenny,原來曾是學校中數一數二的小霸王,令老師、家人頭痛不已,「我細個真係好曳o架,三日一小單,四日一大單,畀阿爸打完又曳過!」他帶點悔意地說。慶幸到美國留學後,Kenny經歷寄養家庭的刻薄、外國同學的排斥,訓練出獨立堅強的個性,更明白到家人的重要性,「我十八歲嗰陣喺美國撞咗車,架車total loss,好在人冇乜事。當爹哋媽咪知道咗之後,佢哋既擔心我嘅身體,又會諗我冇車用點樣可以返學呢?我完全感受到佢哋嘅關懷備至,令我更加感覺到家庭嘅溫暖!」

九六年,尹光一家三口到印度參觀泰姬陵,十二歲的Kenny盡得父親真傳,鬼馬過人。

尹光對兒子百般支持,為了讓兒子創業,尹光更四出找經營飲食業的朋友提供專業意見,絕對是廿四孝老竇。

今日,Kenny已經由百厭仔變成思想成熟的創業青年,當前最希望找到人手在快餐店中幫忙,以免母親每天要提早起牀替他切菜、清潔店舖,尹光說:「我呢個仔總算不過不失喇,佢唔走去追龍、食fing頭丸都偷笑啦!佢依家咁忙,我嚟緊一月十二、十三日喺文化中心舉行嘅時代曲演唱會,我諗佢都做唔到嘉賓囉。依家只係希望佢搞呢間舖搞得好好哋,將來佢嘅生活咪好啲囉,如果搞得唔好,佢第時就要辛苦啲喇,我都晚年囉!」尹光說時無奈又期待,細嚼兒子親手炮製的漢堡包。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()