無綫封殺「四大」,陳奕迅明撐環球,除以廣東話做有線節目,又暗寸無綫《勁歌》少咗佢哋收視下跌。(《蘋果日報》圖片) caption_pure: "無綫封殺「四大」,陳奕迅明撐環球,除以廣東話做有線節目,又暗寸無綫《勁歌》少咗佢哋收視下跌。(《蘋果日報》圖片)"
陳奕迅拒續約 TVB
2010年03月04日


四大唱片因版稅問題跟無綫反枱,旗下歌手頓成人肉籌碼,即使簽有歌星合約,一樣無得於無綫節目亮相,壯烈犧牲。
隨住今年一月謝安琪約滿,四月還有李克勤,而陳奕迅亦於今個月正式跟無綫結束歌星合約。大牌不斷流失,近月無綫雖然不斷游說 Eason,但跟環球尚有十五首歌曲合約的他,已決定不再賣身無綫,甚至計劃幫亞視拍特輯,上有線節目,倒戈反擊。
學友明剃眼眉
一場版稅風波,令四大唱片公司歌手統統被無綫封殺,「四大」旗下的陳奕迅、李克勤、謝安琪、周杰倫、張敬軒、薛凱琪,已絕跡無綫節目多時。
被合約綁死無得走,「四大」中就只有同無綫拍攝賀歲電影《 72家租客》的張學友,可以明剃無綫眼眉。由於學友跟無綫無合約束縛,他既可明目張膽上亞視,幫有線做節目,另一方面,無綫又因電影宣傳關係,讓屬環球旗下的他上無綫節目宣傳。
事實上,環球旗下多個大牌歌手,亦陸續跟無綫約滿,繼謝安琪於一月同無綫拜拜後,將於四月約滿無綫的李克勤,近月便被有線以千萬價錢,希望羅致他坐鎮主持六月的世界盃。此外,連陳奕迅的歌星約,亦於今個月期滿。
「無綫同四大雖然反面,但同歌手關係卻無問題,好似 Eason同克勤,同陳總私下都好 friend,加上佢兩個經理人合約唔屬於環球,無綫根本唔想冇咗呢兩個大牌,佢兩個三、四月輪住約滿,無綫都有同陳家瑛( Eason)及張國忠(李克勤)傾,希望佢哋留低!」知情者說。


環球歌手在商台叱咤頒獎禮狂掃獎項,高層黃劍濤(前排右二)率眾星向無綫宣戰。
 
張學友接拍邵氏電影《七十二家租客》,也是唯一環球旗下歌手可以上無綫節目宣傳,但學友擺明車馬幫亞視拍特輯,照剃無綫眼眉。


已經跟無綫再無合約的謝安琪,日前便踩入有線荃灣總台參加遊戲節目,更企在有線台徽旁影相。(《蘋果日報》圖片)
 
陳奕迅在英國讀書時已經認識陳志雲,兩人私下其實十分老友。

幫亞視拍特輯
不過,一直是環球高層黃劍濤愛將的陳奕迅,已經決定撐環球,拒絕再跟無綫續歌星約。
「老 Dun(黃劍濤)好撐 Eason,知道 Eason會喺《勁歌》頒獎禮食白果,就幫佢喺商台狂揮獎,所以 Eason亦講到明會撐老 Dun,好似喺四大同無綫傾版稅件事上,外界都覺得老 Dun玩寸 party,事實係無綫嗰邊有個高層嘅態度好惡劣,仲話你哋(四大)有本事咪唔合作囉!睇吓你哋玩唔玩得起。呢件事 Eason好清楚!」
Eason跟無綫唔再續約的另一原因,是他跟環球尚有十五首歌的合約。
「佢仲爭環球咁多首歌,簽無綫根本無意思,依家佢會專心做完演唱會先,環球亦已經幫佢安排上有線節目,同埋幫亞視拍特輯!」
走得都走
版稅傾唔掂,事件中因環球旗下歌星最人多勢眾,目標鮮明,與無綫爭持亦最激烈,當中環球三寶陳奕迅、謝安琪、李克勤,連月來陸續約滿無綫。
謝安琪 一月約滿


已於一月約滿 TVB的謝安琪,先以廣東話接受有線訪問,近日更上有線遊戲節目,於陳啟泰主持的《操控者》中,贏取到$5,000元現金,成為反擊無綫的開路先鋒。
李克勤 四月約滿

四月約滿 TVB的李克勤,同時亦與環球約滿,不過,據知克勤續約環球機會頗高,加上近月有線出動千萬銀彈,游說他簽約有線主持六月世界盃,證明外面大把世界。





明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(03月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-3月刊)☆
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()