一矮一高身高差 15cm,他倆是最佳損友,初中用 LMF粗口歌詞互罵結緣,家吓上台卻是最佳 rap組合,老闆陳冠希到風水師麥玲玲到農曆年的任賢齊乜都 feature過。上年樂隊 Mr.、 Rubberband玩晒,今年他們對我說「 I'll be back!」上星期推出最新 rap大碟《 O'FAMA》就要做自己、唱自己思想,似足 fb「 What's on your mind?」農夫係農夫,不變係繼續坐唔定喺我面前對談新碟內裏搞邊科

Yes change we can& i8 K: Y8 M# h4 F9 c+ s8 l
訪問農夫不下四次,每次見面 183cm高陸永就老友鬼鬼 say個 hi「點先?」; 166cm高的 C君就搭晒膊頭話「你瘦咗喎!」那邊廂陸永答嗲「你電咗髮,唔似陳刀喇喎。」兩位勁有記性,唔只氹老闆叻,氹我亦掂。上星期四推出新碟《 O'FAMA》,嗱,都話你哋死性不改最愛玩,碟名都要玩奧巴馬!* ]「其實呢,係有意思的……」你以為 rapper講嘢快,但現實中接觸過的都反而比平常人慢半拍,例如說話最愛拖長尾音的 C君,慢條斯理同我解釋,「奧巴馬參選口號是 yes we can change,我們這次是 yes change we can,想大家知道這隻大碟會講自己多啲,以往都比較商業化。」陸永又跟住慢慢補充,「呢隻碟好唔農夫,以前嘅歌較客觀,話晒都出道咗 9年,以前會對自己冇咁有信心,成日會先諗人哋想聽農夫啲乜,家卻想聽眾聽吓自己諗法!」+ i. m& P4 |5 W2 ?9 Y2 L
& J& l7 q# {8 p( n
自拍自講,陸永愛影 C君側面,「夠靚仔!」都幾照顧對方!

C君則鍾意影陸永矇查相:「矇就最靚!」玩嘢定認真先?$ H: v' q" d6 E% V

% D; ~. \( f0 n$ J' L
! K# R7 S, w1 F7 ^
C君醒目到用玩具機械臂(小圖)影黑角相,幾有 mood!
M
講碟變趕鬼
有信念,自然萬事足,潮流近來興個「信」字,你哋兩位有冇信教先?「我哋唔信教,但我哋自己信!」嘩,講到一頭霧水,以為講 gag,「信教係乜都跟到足,而信即只係你信有神存在。」陸永堅稱上年在大馬登台撞鬼,「嗰晚响酒店睇緊《公元一萬年前》,浴室個自動開關垃圾桶係咁開,仲感覺到有嘢喺我隔籬跑,我哋兩個盡量唔討論扮冇事,點知上床瞓佢真係大力砸落嚟,我求神即刻冇事。」
信不信由你,但信神真令他們撐足多年,「入行初期戶口真係得 3位數,求神保佑,希望過得一日就一日。」家有成 6位數,陸永仲話請我食飯,「以前去翠華都覺得奢侈,我唔敢講家可大魚大肉,但唔使手騰腳震冇飯開。」背後當然仲有位 Edi神,「佢令成個混音部分更有節奏,係佢教我哋 rap都要有表情 rap出來,有情感先會 rap得好!」唱 rap都要有戲,呢個娛樂圈絕對要瓣瓣掂至得,客串《 72家租客》外,陸永都話再想搞多次棟篤笑啦!
 ^. i: R+ J* Y9 B+ P
家吓兩位農夫自選碟中 rap句,睇吓佢哋信念( Rap為歌詞):〈信不信由你〉/ M9 S1 @( U  h3 Q/ _+ y& t' u* ]
睇完警察強姦少女,教師搞大學生個肚新聞,農夫有感而發寫呢首歌,「警察、教師係由細到大好尊敬嘅人,但點會有呢啲恐怖新聞?家吓好似無一個人可以完全相信。」左小圖為《 O'FAMA》大碟封面。
「一朝你長大,冇乜可以倚賴……」


〈窮得只剩錢〉
全碟最愛曲目最冇 rap歌曲:「呢首歌講人要心中富有,有錢未必會開心,我哋放棄 rap,係想抒發內心感受。」 Edison更話唱到走音都冇所謂,「我哋學美國 rapper Biggie,佢其中一首歌 freestyle唔跟 beat,出嚟效果好好。」
「我窮,窮得褲穿窿;您窮,窮過啲富翁!」, [7 i/ L8 k- h: J
4 g, E" y1 n8 C$ j  ~' {
. }( O' g( c6 p
〈睡眠〉( v. q$ n1 t% ^* T; u6 C" r
「成日唔夠瞓,究竟香港人有幾 busy?」長期要做宣傳、近期拍完《 72家租客》的農夫(左一、二),唔夠時間休息,第二日又開工,陸永話養神最佳妙法係虛無,「坐喺梳化乜都唔諗,讓自己腦袋休息。」俾佢美其名,咪即係發呆囉,邊個夠佢堅,佢真係响 club度試過虛無一粒鐘,目中無人及無「女」!
「大部份香港人,出世冇乜點訓,日後遇到西人,佢話佢都嚇親!」 3 x* ?8 {! v  W2 J9 B- l$ q( |
2 W5 t/ q0 j; _( r. ^. C
+ K) ^& u( ~3 W1 H# x! Q. k, A
〈 I Believe U Can Fly〉
全碟最有 beat的一首, MV由 Edison好友 Vernie Yeung監製,他曾為歌后 Kylie Minogue拍攝〈 Can't Get You Out Of My Head〉 MV,「我哋夜晚在貨車上拍攝,好有型!」陸永仲話,「 Eason睇完個 MV,讚咗我哋半個鐘!」點讚?「不斷講好型,真係好型……」你以為農夫神化, Eason更甚,做 artist唔神化,又點有機會成為別人心中的神啊。) @7 @% E& l% T
「呢個世界好多妖魔鬼怪,得閒你出街一眼睇晒」


明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(03月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-3月刊)☆
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 stacylife 的頭像
    stacylife

    明星靚相大分享☆

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()