許志安及梁漢文( Edmond)等昨日錄影節目,被嘉賓吳君如及曾志偉戲弄,令 Edmond要自爆常想去滾,但不敢行動。志偉又問安仔翻追鄭秀文( Sammi)的傳聞,安仔表示現任女友知他愛打邊爐,故被拍得與 Sammi打邊爐也沒有甚麼。

吳君如與曾志偉昨日於尖沙嘴錄影無綫生活台節目《 Big4大四喜》,節目前進行小儀式,主持許志安、梁漢文、張 衞健及蘇永康要抽生死牌,決定誰讓君如問尖銳問題,結果君如問 Edmond:「有冇試過去滾?」 Edmond坦白說:「成日有諗,但唔夠膽。」君如續問:「你最想咀邊個,唔准話係我。」張 衞健也搶說:「唔准話張茜。」君如望向安仔說:「都唔准話係 Sammi。」令安仔尷尬儍笑,結果 Edmond表示最想咀小 S徐熙娣,因她的嘴看來很好錫。

放大圖片
志偉與君如昨日接受 Big4訪問,進行反逼供。

志偉與君如昨日接受 Big4訪問,進行反逼供。

放大圖片
日前安仔和鄭秀文在上海完騷後同往打邊爐。 資料圖片

日前安仔和鄭秀文在上海完騷後同往打邊爐。 資料圖片

「唔係做啲不道德嘢」

兩位嘉賓轉又圍攻安仔,志偉初不知問甚麼,經記者提場即說:「翻啅呀。」全場大笑,有報道指安仔背着女友余德琳( Michelle)翻追前女友鄭秀文,二人日前還在上海恩愛打邊爐,安仔解釋:「嗰次喺上海做完騷一齊打邊爐,佢三個冇去,好正常啫,一笑置之啦。」康仔即幫口說:「我同 Edmond都唔食牛,所以冇去。」安仔表示:「佢三個冇去都有其他人,不過嗰度打邊爐一人一鍋,可以自己食自己。」康仔聞言沒好氣說:「幫你兜緊,你又要踢爆,由你自生自滅。」問安仔不怕現任女友呷醋嗎?他說:「佢知我鍾意打邊爐,知我鍾意滾,滾完就焯牛肉,我見到新聞都好攰,以前唔鍾意答,家明白玩法,但都覺得好攰,又唔係兩個人去做啲不道德嘢,就算兩個人食都好正常。」健仔說:「家見 Sammi豁達咗,喺台灣都有講感情,女仔都咁大方,安仔唔答咪好扭擰。」採訪、攝影:張俊銘


許志安認為與前女友鄭秀文打邊爐很正常,現任女友不會嬲。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()