林莉及莊思敏昨日在尖沙嘴出席時裝活動,各自演繹多套新裝,林莉谷出超長事業線,更搞到胸前左右不對稱,同場莊思敏只能露背示人,風頭完全被蓋過,她直認輸了給林莉的事業線。

盼父母安樂

林莉說:「因為件衫有啲緊,同埋條裙個衩好高,要小心擺甫士。」提到她事業線即時增長不少,林莉說:「我冇度,最緊要安全冇走光。」今年密密出騷的她希望繼續努力,她說:「媽咪問我做得開唔開心,我希望可以做出成績,我都想賺錢畀屋企人,等父母安樂啲,母親節我都準備咗禮物送畀媽咪。」採訪、攝影:顏英儀


林莉昨日谷胸上陣,性感行騷。

林莉三吋事業線逼爆加細碼

林莉昨日為GAY GIANO擔任模特兒,當她穿低V兼高衩的晚裝時,大晒三吋長「事業線」。林莉稱:「件衫好緊,細咗少少。件衫係由外國運嚟,我都算瘦,但估唔到外國模特兒咁瘦,我着到好逼爆。(你條事業線好長喎!)我冇時間理,最重要安全冇走光。」她又稱晚裝的裙衩太高,令她一步一驚心,只可以細細步行騷。


林莉穿上低V晚裝,豐滿身材表露無遺。

母親節將至,林莉表示已準備一份實用禮物送給母親,當晚會在家中用膳,與兄弟姊妹一齊下廚。問到會否帶男友一齊玩煮飯仔?她笑言:「媽咪都有問我幾時拍拖,我話依家工作為重,拍拖隨緣。(怕唔怕年紀大難搵對象﹖)做好工作先。」


以工作為重的林莉不希望拍拖。

林莉着細碼裙Big得太緊

林莉穿上細碼裙,成功逼出三吋「事業線」,她不諱言望事業如「事業線」一樣,長做長有。

林莉與莊思敏昨日為時裝品牌GAY GIANO任模特兒,林莉示範一套高衩兼Deep V晚裝時,露出三吋「事業線」:「條裙好高衩,所以我只能夠細細步咁行,想擘開少少隻腳擺甫士都唔得!(條裙好逼爆喎!)條裙喺外國運嚟,細咗少少,所以着到好逼爆!(『事業線』好長!)最重要冇走光!」她坦言希望事業如胸前「事業線」般長:「我會畀心機搵錢,改善家人嘅生活!」她透露母親節會親自炮製晚餐答謝母親,問到會否與男友同行?她笑說:「媽咪都有問我幾時拍拖,總之工作為主!」



放大圖片


莊思敏「峰」頭被搶,惟有露背還擊。
莊思敏「峰」頭被搶,惟有露背還擊。




林莉(左)與莊思敏演繹品牌的不同時裝。
林莉(左)與莊思敏演繹品牌的不同時裝。

莊思敏考慮隆胸

至於露玉背的莊思敏亦大方讚林莉「胸」湧:「如果唔使放矽袋,我都會考慮隆胸!(想要幾長嘅『事業線』?)唔知!依家啲人愈嚟愈長,頂到上喉嚨!(男友吳浩康鍾意你幾長?)佢冇講喎!可能佢話愈Deep(吳之洋名)愈好!」

名人組
穿上細碼裙的林莉盛況「胸」前,但側面卻平平無奇,認真弔詭!
穿上細碼裙的林莉盛況「胸」前,但側面卻平平無奇,認真弔詭!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()