「弱雞」讀者來信:小弟今年三十五歲,最近同女友曳曳嗰陣,總覺得有啲力不從心,後嚟透過朋友介紹,到內地一間診所做檢查,報告竟指出我有死精及精子畸形嘅問題,當時真係有啲嚇親,事關我不嬲都冇乜病痛。如果想以食療改善,有啲乜嘢有效嘅食物可提供?

答:從醫學角度來看,精子質量嘅高低,除咗可以反映出男人有冇生育能力,仲會直接影響到性能力,因為精子出現唔妥,往往暗示身體出現唔同程度嘅毛病。

一個男人嘅精子,由於製造、產生嘅時間不同,過得太耐會出現衰老、死亡或畸形。而所謂正常嘅精子,必須符合能定向運動、能爬高五厘米或以上等條件,畸形嘅精子不宜超過百分之二十,太多病態或死亡精子,亦顯示前列腺有毛病(蛋白成分不足)、精囊毛病(所存精液酸性過強,戕害精子活力)。

一般嚟講,要強化精子嘅活力,最好食用含豐富維他命E嘅食物,最常見為蜂蜜,更可提升身體抵抗力。除此之外,你亦可食用黃豆製品、芝麻製品或葵花子、開心果之類食物。蔬果之中,茄子、粟米、提子都含好豐富嘅維他命E,對改善性能力有一定幫助。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()