我上圍 32F!(真實對白)
apm商場以 6位數字包起黃婉曼做世界盃主持,不過胸大背薄女神卻覺得自己不適合做幕前,現正職內地旅遊雜誌《 12580尚悠雜誌》總編輯的黃婉曼話有 job都要諗吓先做喎!

球迷世界

好波隔代遺傳  32F黃婉曼紮胸防狼

2010年06月23日

天氣女神黃婉曼( Icy,原名粘冰冰)成功跳出天氣報告成為世界妹學人講波,連口快快話人「有波」嘅《世界盃動起來》老正主持張國強( KK)都話:「覺得有少少鍾意咗佢」。
唔怕俾人話「有波」,現職內地旅遊雜誌總編的黃老總實屬有料之人,黃婉曼自爆:「身材係隔代遺傳,我上圍都有 32F!」 KK下次爆肚應該要改讚「好好波」喎!

要吸引宅男, o靚模谷胸個個要用砵仔糕加胸墊,背薄胸大天生 32F嘅黃婉曼剛剛相反,胸圍有咁薄得咁薄,打底衫有咁緊得咁緊,目的係收埋大胸怕尷尬。
早前張國強在無綫《世界盃動起來》節目中口快快讚黃婉曼「有波」,但黃婉曼仍護 KK:「佢係一個正氣前輩……大家一時心邪才會笑,我睇得開唔會尷尬嘅。」回應大方到可以去選港姐。

 

佢又有波!(真實對白)
佢又有波!(真實對白)

 

大家心邪啫!(真實對白)(電視圖片)
大家心邪啫!(真實對白)(電視圖片)

 

又影又




 

黃婉曼上週四( 17日)再去 apm講波,有宅男嗱嗱聲捉住佢影相,又有市民打雀咁眼實, 32F離遠睇都過癮!

跳出 TVB

(電視圖片)
(電視圖片)

 

黃婉曼最初做天氣妹一句:「跳出香港」已經搞到班宅男流晒口水,如真跳出 TVB出外面撈世界,唔使隔住熒幕睇更加親切。

讚胸大開心

咪睇黃婉曼俾 KK食豆腐都冇乜所謂就以為佢好 open,其實黃婉曼份人超保守兼傳統,由 14歲開始紮胸收埋導彈:「嗰時我啱啱發育,又係肥妹仔,見到自己上圍大過啲女同學覺得好怪,咪着緊身背心打底紮實佢囉,冇咁礙眼同尷尬嘛!直至做天氣報告有網民留意到我身材,我先覺得大唔係壞事,俾人讚係女仔都開心啦,不過我媽咪唔算有料,但嫲嫲就好勁,我身材係隔代遺傳,我上圍 32F,雖然話有唔怕認,不過到家我都會先用窄衫打底,防走光之餘驚惹色狼呀!」

 

忍前度花心

10幾歲由潮州嚟香港讀書, 97年黃爸爸生意蝕到落谷底,黃婉曼四圍幫人補習,幸好父親生意收復失地等退休:「我人生最唔開心除咗係睇住爸爸生意唔好之外,我中六時,唯一嘅細佬喺交通意外過身先係最難過。我係傳統潮州小女人,喺男友面前好卑微,就算以前男友一腳踏幾船,我反而會問自己係咪唔夠好,以前我諗讀完大學就要結婚生仔,家就冇咁嘅衝動,如果到結婚嘅一日,我應該係攰到唔想再做嘢,轉 field湊仔算喇,要養我好易,每個月 3,000都搞得掂,所以男友唔使有錢,最緊要有責任心。」有身材又小女人仲唔貪錢,有冇咁筍呀?

 




 

早前有人爆料話喺香島中學畢業嘅黃婉曼原名係粘冰冰(紅圈),仲話佢 03年撐過 23條,但黃婉曼話:「我身份證都仲係呢個名,家咁敏感,唔好講政治啦!」

好波天氣妹 做到眼紅

有報道指黃婉曼喺世界盃期間勁搵 40萬,但自稱性格 hea到爆嘅黃婉曼就話晚晚捱夜人都癲,連無綫搵佢做節目《香港筆跡Ⅱ》都推埋,又話潮州人好捱得嘅?

 

睇住食  20:30




 

做完世界盃又要趕返無綫,黃婉曼趁空檔嗱嗱聲食個快麵,其間仲用 iPhone上網睇直播,好勤力喎!

紫皮車  21:30

黃婉曼跟 TVB攝影師男友曾志釗拍拖兩年,雖然黃自稱男友用 3,000蚊一個月就可以養起佢,不過睇黃婉曼揸住架價值 17萬的本田 Bb車,車籠仲要包晒搶眼紫色皮套加水晶燈, 3,000蚊?換個皮套都唔夠啦!

 




 




 

俾人抦  23:00

黃婉曼係宅男女神,不過返到 TVB跌番落凡間,準時 11點鐘返到無綫都要俾無綫梳頭阿姐寸,難得黃婉曼仍笑笑口話:「 Sorry, Sorry!」

 




 

快啲啦,唔幫你整 o架!(真實對白)
快啲啦,唔幫你整 o架!(真實對白)

 

急驗眼  22:30

自稱冇乜鬥心最愛飲紅酒同間中打麻雀嘅黃婉曼,連續捱夜搞到右眼發炎紅晒,上週更漏夜去睇醫生急救。

 




 




 

觀眾讚好波

黃婉曼講開天氣忽然轉行講波,雖然半途出家,不過班觀眾一樣受,有市民仲直言佢「有身材又有口材!」夠老實呀!

 

阿雄( 17歲):佢嘅表現比袁彌明好好多,女仔講波嚟講,佢都算做足功課,而且佢有身材又有口材。
阿雄( 17歲):佢嘅表現比袁彌明好好多,女仔講波嚟講,佢都算做足功課,而且佢有身材又有口材。

 

四眼阿叔:雖然佢唔係專業評述員,但資料搜集做得好足,而且佢對答講得好好。
四眼阿叔:雖然佢唔係專業評述員,但資料搜集做得好足,而且佢對答講得好好。

 

Sally( 19歲):佢講得幾好,幾有氣氛。至於身材,大家都係女仔就唔評論喇。
Sally( 19歲):佢講得幾好,幾有氣氛。至於身材,大家都係女仔就唔評論喇。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()