峰 So玄理

催文昌

2010年06月25日

近日見好多媽咪級粉絲都忙住阿仔阿女的考試,但係依家呢代細路哥,除咗學校試,仲有其他嘅考試面對!今次我要教大家催文昌,可以提升考試運氣。

催文昌要擺乜




由依家至到今年年尾放「催文昌旺考試局」,方法係喺正北四綠位先放一杯水,並再喺正西方一白位放四枝富貴竹(如下圖),達至「一四同宮發科名」之效,有利提升學生哥嘅考試運。

催文昌仲利簽約

催旺文昌位,除咗對學生哥及進修緊嘅人士有利之外,對訂立契約以及辦理文件,都有正面作用,可以增加成功機會率 o架,所以經常要傾合約或簽重要文件嘅打工仔或老闆級,就要學識催文昌嘞!

 

So Time

新加坡忠實心急讀者問:本人生於 197X年新曆 5月 X日,晚上 10:30,於五年前有一份高薪有前途的工作,那時候是我的事業高峰,可惜因個人理由放棄了機會。三年前,我想重拾當年事業,卻困難重重,雖然現在有一份長期工作,但本人感到非常徬徨及沮喪,更不知道應該怎樣做,因為本人已嘗試再尋找新發展機會,到現在仍是找不到。本人有下列問題:
1.本人今年事業運怎樣?有轉機嗎?何時有貴人?
2.本人可以做甚麼事(除了繼續尋找機會外)來轉運,重拾當年事業的成就?
3.本人未來二十年事業運怎樣?

 

蘇師傅答:你嘅命格屬「水」,生於夏天,要「金」、「水」。來信冇寫明你是男或女,不過好在,男或女嘅一生運氣都相似,我當你係男生去睇嘞!你 30歲入運,行到 60歲,呢 30年係自己做生意嘅運。嗱,照睇你喺 2007至 2009年都係好運年,應該都唔錯喎!你 5年前嗰份高薪工作點解放棄呀?嗰時係好運開始,但你放棄咗,兼且喺嚟緊嘅 2010至 2015年,流年對你冇利,要捱要守吓,不宜輕舉妄動。 2012年情緒上仲出現大問題,唔好胡思亂想㖭呀,你守到 2016年,就會係另一個大運期嘅開始,呢次大運去到 2021年,要好好把握嘞!話唔到俾你知幾時會有貴人,總之好嘅年就會容易遇上對你有利有幫助嘅人同事。你最好從事專業或收入唔穩定嘅工,放心啦,未來 20年嘅事業運都 OK嘅,努力工作啦!

讀者想蘇師傅幫你算命,可連同出生日期(新曆)寄至本刊編輯部,註明《峰 So玄理》收,蘇師傅每期會抽出一位幸運讀者,為佢解答。

 

(蘇民峰)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()