徐淑敏與黃浩去年奉子成婚後,今年 3月產下女兒 Vianna,昨晚兩夫婦在 W酒店花費約 60萬元筵開 17席,為女兒擺豪華百日宴,好友鈴木仁與沈卓盈都有到賀。昨晚黃浩表示如果可以,希望和太太再追多三個小孩子。


其他娛樂名人影片

現年 25歲的徐淑敏,去年嫁給飲食界才俊黃浩後,一心相夫教子,對娛樂圈發展已不是太熱衷,今年 3月她生下女兒後,一直處於休息狀態,昨晚她盛裝與老公為女兒在 W酒店擺百日宴,在宴會廳門外,擺放了一張小 B女 Vianna的裸照,十分可愛。多位圈中好友抱括沈卓盈、馬賽、寇鴻萍與丈夫及陳嘉容等也有到賀。

為囡囡呷老公醋 放大圖片
100日大的 Vianna全裸照,昨晚擺設在宴會廳門外,特別搶鏡。

100日大的 Vianna全裸照,昨晚擺設在宴會廳門外,特別搶鏡。

昨晚來賓都會收到一瓶紅酒,酒瓶的招紙經過特別製作,是用了他們一家三口的生活照。黃浩昨晚抱着女兒高興地說:「個女中文名叫心瑤,英文名係 Vianna,囡囡今日着緊條裙就係契媽沈卓盈送嘅,呢幾日囡囡收到好多禮物,其實佢大得好快,買啲衫褲好快又唔啱身,所以我都唔敢買咁多畀個女着,家佢有成 14磅、高 62cm,一切好健康,如果可以出年最好再追個兔仔。」黃浩又爆老婆呷女兒醋,他笑說:「以前我返到屋企第一時間錫個女,然後再錫老婆,但老婆呷醋,咁我調轉啦!但有一次錫老婆嗰陣,對眼都係望住個女,搞到老婆好唔開心,其實我兩個都錫嘅。」問他早前向記者吐口水後被帶返警署調查,他說:「暫時冇收到任何起訴我嘅通知,經過咁多事,家我都收晒火啦。」

收身唔夠 100磅 放大圖片
黃浩認為女兒很像自己,疼女兒疼到連老婆徐淑敏都呷醋。

黃浩認為女兒很像自己,疼女兒疼到連老婆徐淑敏都呷醋。

身穿低胸裙的徐淑敏,昨晚約 7時許亮相,她說:「家我體重都唔夠 100磅,瘦番好多啦!」問到黃浩是否想今年再生個兒子?她笑說:「咁最快都要年底啦,我本身都好鍾意小朋友,所以最好喺 30歲前生夠四個仔女,咁我就可以收工啦。」對於老公指她呷女兒醋,徐淑敏直說:「老公的確要搵個平衡,應該係兩個都錫先啱嘅。」採訪:王崇穎攝影:黃偉雄


徐淑敏產後努力收身,昨晚為女兒擺百日宴,一襲低胸裙盡展玲瓏身段。

Suki放豪語生夠4個!

徐淑敏(Suki)與黃浩(Kenny)夫婦為囡囡心瑤設百日宴。回復纖瘦身形的Suki「巨咪」依然,艷爆全場!揚言會再追三個的她,打算30歲前收工,Kenny則踢爆愛妻竟然呷囡囡乾醋。


黃浩與Suki昨晚為B女擺百日宴,幸福滿瀉。

黃氏夫婦昨晚假酒店筵開十七席宴請親朋,鈴木仁、李蕙敏、司徒瑞祈、陳嘉容、馬賽及沈卓盈等紛紛到賀,Kenny更悉心準備印有一家三口肖像的酒瓶連酒作回禮。

30歲前收工

已回復狀態大勇的Suki大騷咪咪,與囡囡鬥搶鏡,現時體重99磅的她有做機減肥,加上注意飲食,終成功修身,由於生產過程甚至湊囡囡都很順利,Suki直言:「生四個都冇問題。(明年為Kenny添個兔仔?)都可以,出年年尾啦,生幾次點都會有個(仔)啩!再唔係先去求生仔秘方,我諗30歲前可以收工。」


趣致B女


會場布置


一家三口圖案酒樽回禮。


陳嘉容


馬賽(左)、沈卓盈到賀。

老婆呷女醋

Kenny則大爆惹Suki呷囡囡醋:「我就算錫佢,對眼都射住個女。」難怪Suki叮囑老公要取得平衡。今次為囡囡設百日宴,Kenny花盡心思,會場布置擺設了兩隻大白兔襯托心瑤的洋名Vianna,相當可愛!

Kenny說囡囡出生後親友送贈的衣飾,很多未着過已不合身,故呼籲到場嘉賓不要再送禮,他更大爆囡囡「理財有道」:「我同BB講,話爸爸攞你啲錢去買嘢,點知佢一拳打埋我隻眼度,笑到我同Suki死呀。(做咗爸爸收晒火?)我不嬲都好脾氣嘅,之前有人撞到我架車,我都同對方講冇事,OK嘅。」

徐淑敏繼續生追兔仔

產後收身成功的徐淑敏昨晚於囡囡百日宴上大晒巨咪,揚言再追三個的她,打算30歲前收工,並有信心明年再為黃家添新成員!

徐淑敏(Suki)與丈夫黃浩(Kenny)昨晚假W.酒店筵開17席賀囡囡心瑤(Vianna)出生100天,馬賽、沈卓盈、鈴木仁及陳嘉容等均有到賀。由於不少親友早前送的BB衫未開封已不合身,Kenny呼籲賓客不要再送禮。


Kenny與Suki對囡囡心瑤疼錫有加,拍下不少得意生活照。
Kenny與Suki對囡囡心瑤疼錫有加,拍下不少得意生活照。



放大圖片



穿低胸裝的Suki大騷事業線,她透露現時重99磅,並直言會繼續生:「生夠四個都冇問題。(有信心添兔仔?)出年年尾啦!生幾次點都會有個(仔)啩?再唔係先去求生仔秘方,我諗30歲前可以收工!」



放大圖片


沈卓盈(右)與馬賽悉心打扮出席百日宴。
沈卓盈(右)與馬賽悉心打扮出席百日宴。



至於有女萬事足的Kenny自爆:「我就算錫Suki,對眼都射住個女,搞到老婆呷醋。」他花心思布置會場外,並帶同愛犬Daisy出席,又準備了樽上印有一家三口肖像的紅酒送給傳媒留念。



硬食乖女愛心拳

Kenny還大爆囡囡已十分緊張自己的財產:「我同BB講:『爸爸攞你啲錢去買嘢。』點知佢一拳打埋我隻眼度,笑到我同Suki死呀!(做咗爸爸收晒火?)我不嬲都好脾氣,之前有人撞到我架車,我都同佢講冇事。」

影視組
Suki揚言生多三個先「收工」。
Suki揚言生多三個先「收工」。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()