"係咪索好多?(設計對白)"
唔輸得
50歲惠英紅 打幹細胞砌吳君如
2010年03月18日
作為第一屆香港電影金像獎「最佳女主角」,惠英紅歷廿九年後再憑電影《心魔》入圍今屆金像獎最佳女主角候選名單,難得再有機會爭影后,「半百」惠英紅月前已開始準備,打幹細胞針「執」細幾年,跟另一大熱,現年四十四歲吳君如鍊過。
恨攞獎
惠英紅說年紀愈大,做女主角機會愈來愈少,做影后更難上加難,今年有份角逐影后,她承認恨攞獎恨到發燒。「雖然已經攞過一次,話唔想攞都係呃人,就算 Maggie(張曼玉)攞過三次,都一定仲想要。身邊朋友都話我機會好大,但我唔會因為咁俾壓力自己,以前遇到事業低潮試過抑鬱,而家會提自己唔好睇得太重,反而樣靚最重要,獎係其次,總之個樣一定唔輸得。」
呼聲高,但半路突然殺出揚威柏林的得獎片《歲月神偷》,在戲中增磅做人阿媽的吳君如成為大熱。面對勁敵,惠英紅不敢怠慢,近日先到名店揀定靚衫行紅地氈。兩星期前,趁電視劇《巾幗梟雄》續集未開工,再抽時間執靚個樣,接受美膚療程,希望睇落後生幾年。
「其實我幾多歲冇得呃人,因為大家都知我幾時出道,不過做呢一行,點都要保養,我做完塊面之後,發覺連眼尾嘅細紋都冇埋,後生咗好多年,啲朋友見到我,都問我搞咗咩嚟。」惠英紅說。


打針前
惠英紅早前接受的「幹細胞活膚」療程,是先抽取自己的血,再將血裡頭的乾淨血清打番入面,令皮膚活化,過程約一個鐘。


同我鬥?!(設計對白)

六位數酬金
惠英紅十多年來奉行早餐食麥片,長期戒甜戒凍飲,每日一餐飽肚,過六點不食,養生習慣令她至今仍保持二十二吋纖腰,一百磅體重,身形弗爆;加上在月初「第十六屆香港電影評論學會大獎」中率先封后,近期人氣急升的她,即時有回報,以半百之齡,首次被邀請做美容院代言人,未做雙料影后,先袋六位數酬金。
「『變靚啲』老闆娘就係話我 keep得好,所以先搵我做呢個療程代言人,坦白講,冇幾多個五十歲嘅人好似我咁,但人係貪心嘅,就算俾人讚靚都想再靚啲,之前先試手同頸,覺得皮膚滑咗好多,然後先應承做呢個活膚代言人。」惠英紅說。


40歲
保養得宜, 40歲時的惠英紅依然夠膽著貼身衫騷身材。
 
50歲
惠英紅有 Escada贊助,日前就到該店搵衫,試完一件又一件,要又靚又弗,出席金像獎頒獎禮。
 

在《心魔》中扮演阿媽角色,跟做兒子的徐天佑有不少對手戲。
 
憑《心魔》獲評論學會頒發「最佳女主角」,惠英紅當日由啟蒙老師曾志偉手中接過獎座。

大起大跌
從影三十年的惠英紅,由女主角演到做人阿媽,演藝生涯如坐過山車,更曾患上抑鬱要搵心理醫生打救,年屆半百,主演的電影《心魔》在海外獲獎無數,事業再起。
首屆影后


八二年,年僅二十二歲的惠英紅,憑電影《長輩》奪得首屆香港電影金像獎影后。她說過以前做女明星,不是靠枕頭便是拳頭,而她就堅持靠拳頭;當年她更與劉家良傳出緋聞,但惠英紅一直堅稱兩人只是師徒關係。
露點寫真 


八八年,事業走入樽頸位,惠英紅毅然自資十萬跑到巴黎拍寫真集。身披薄紗,露出酥胸,不但每一張相都露點,部分還全身赤裸。據知,寫真集出街後,當時她的男朋友無法忍受,憤而提出分手,令她飽受打擊。
淪為阿媽




arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()