恭喜!恭喜!貴為謝家金叵籮的Lucas,據聞最近一次IQ測試中,證實屬於資優兒童,即IQ高達130以上,精靈可愛加聰明,遺傳晒謝霆鋒同 張柏芝資優良基因。

而話咁快,Lucas細佬五月就出世,出名愛子心切的柏芝,為保虎兄無犬弟,有傳在高人指點下於家中布下九龍天才陣,誓要再生資優B,又託奶奶拉姑Book定四面佛上契。BB未出世,霆鋒已一搔11年之癢勇奪亞洲電影大獎「最佳男配角」,果然好腳頭。

自07年出世後,Lucas不僅集萬千寵愛在一身,更不斷受到傳媒追訪,難得人仔細細已盡顯大將之風,從來唔驚鏡頭,加上拍得住老竇的俏臉,令Lucas成為童界風頭躉,盛傳有內地廣告商出到一千萬天價請佢拍奶粉廣告。

聰明Lucas

精靈可愛都算,最令其他媽咪妒忌係Lucas仲要好聰明,謝婷婷就曾多番宣揚侄仔的精叻事跡,一歲識嗌爸爸、媽媽、爺爺、哥哥、姐姐,兩歲識叫姑姐兼講英文生字,勝過不少同齡小朋友。

「霆鋒同芝自己讀書唔多,所以好重Lucas教育,唔止俾佢飲幾百蚊罐天才奶粉,由一歲開始就請家庭教師幫佢補習,不過最緊要都係Lucas本身聰明。」知情人稱。

而自從一月開始入讀每年學費六萬七的Sunshine House International School後,Lucas進步驚人,據知,最近Lucas曾接受IQ測試,發現佢係資優兒童,IQ高達130以上,令謝家上下歡天喜地。

九龍天才陣

「大家都知Lucas好精叻,但冇諗過佢係資優兒童,知道呢個消息後最開心係霆鋒,佢一直都唔想囝囝大個後入娛樂圈,家Lucas IQ咁高,做律師、醫生乜都得啦!反而柏芝有愁,哥哥咁叻,怕第時細佬追唔上。」知情人續稱。

不過擔心都係多餘,貴為風水一族的謝家,拉姑有四面佛,霆鋒有種生基,早已為Lucas細佬布下九龍天才陣。據知,芝在高人指點下,於其舂坎角Ocean Bay豪宅的東北位放一道九龍璧,配合多種風水法器襄助,加上已選定5月6或9日兩大吉日開刀生仔,有催生天才之效。

「今年東北方係文昌位,九龍者,九為最大數,龍代表君王,擺九龍璧做風水陣的確可以令準備出世BB更聰明。」玄學家吳佩夫師傅表示。

Lucas基因優良 張柏芝布天才陣再生優質BB

自07年出世後,Lucas不僅集萬千寵愛在一身,更不斷受到傳媒追訪,據聞在最近一次IQ測試中,證實屬于資優兒童,即IQ高達130以上,精靈可愛加聰明,完全遺傳謝霆鋒同張柏芝的優良基因。

而Lucas的弟弟五月就出世,出名愛子心切的的張柏芝,爲保虎兄無犬弟,有傳在高人指點下于家中布下九龍天才陣,誓要再生資優BB。 BB未出世,謝霆鋒已一搔11年之癢勇奪亞洲電影大獎“最佳男配角”,果然好腳頭。

資優天才 Lucas唔止可愛精靈,最近一次IQ測試中,更被評為資優兒童,呢咪叫得天獨厚囉!

酬四面佛為報答老公得獎,據知,芝冒沙塵暴到荃灣竹林禪院酬神,認真神心。

一度超標早前為保胎兒,芝曾催谷過度,七個月腰圍經已有42吋,幸而經一輪調理後,已回復正常。








明星靚相大分享☆娛樂八掛週刊雜誌★明星靚相大分享(04月刊)★ 明星靚相大分享(04月刊)★ 娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-3月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()