官恩娜( Ella)昨日在旺角出席健康食品活動,即場示範不同的瑜伽動作。問 Ella是否做足防走光措施,又見她穿上白色貼身褲也沒有內褲邊痕迹,問她是否穿上 T-back?她說:「唔好問呢啲問題啦,總之就好安全,打底衫都着咗兩件呀,一定唔會走光。」Ella表示不會做太誇張的瑜伽動作,她說:「我有玩過,但唔叻囉,簡單動作都應付到嘅。」她又謂年紀越大,會越注重身體健康,她說:「我一向都有身體檢查,本來都 book咗去泰國 check,點知呢排紅衫軍問題,我都唔夠膽去,家要遲啲先可以再 body check。」採訪、攝影:胡比


官恩娜現場示範瑜伽動作,有板有眼。

Ella扮「香蕉」上下失守

官恩娜(Ella)昨日出席健康食品活動,身穿鮮黃色雪紡連身裙的她,表面斯文但內裏Open,薄如蟬翼的裙疑似透出T-back內褲。


Ella即場試食香蕉味的新產品,十分為食。
Ella即場試食香蕉味的新產品,十分為食。

昨日Ella穿上BCBG雪紡連身裙、腳踏Zara高跟鞋出席健康食品活動,但因衫裙薄如蟬翼,令她疑似透出T-back內褲。對於以「香蕉」打扮亮相,Ella自認是「蕉人」:「我黃皮白心,細個啲人成日笑我,不過我係傳統嘅中國人。」問到是否穿了T-back內褲,露了「餡」的Ella尷尬地說:「唔好問呢啲啦!(着黃色背心又露出黃Bra帶?)唔係刻意襯色,只係背心嘅吊帶,我打咗兩層底,絕對唔會走光。」



擔心提早骨質疏鬆

活動上,曾學瑜伽的Ella跟導師輕易做出瑜伽動作,其後接受骨質疏鬆測試,現年30歲的她擔心地說:「做藝人食無定時,又冇時間休息,我都擔心提早有骨質疏鬆問題,所以我已經食多啲鈣片等健康食品,又做運動!」早前她曾計劃到泰國做全身檢查,可惜當地政局不穩才取消行程。

音樂組
曾學瑜伽的Ella輕易做出三個瑜伽動作,有姿勢有實際。
曾學瑜伽的Ella輕易做出三個瑜伽動作,有姿勢有實際。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()