藝人遺失電話可大可小,除了令自己不便外,亦會連累一些圈中朋友受到電話騷擾,新八模之一的陳靜儀(Mia)日前疑遭扒手偷去電話,而失竊的iPhone更內存了周秀娜等數十o靚模電話號碼,娜姐坦言近日經常接到不明來歷電話,不勝其煩。


Mia遺失電話,甚有機會引發新一輪電話騷擾潮。(資料圖片)

新八模成員Mia日前於社交網站facebook透露,遺失一部iPhone 3GS,內有不下數十o靚模電話號碼,而近日有不少藝人如陳法拉等遭受電話騷擾,深恐自己累街坊。

記者致電Mia求證,她憶述電話失竊過程:「上周六同一大班朋友去飲嘢,當時我將部iPhone放喺裙袋,唔知係咪裙袋太淺,露咗三分一個電話出嚟,咁就引起人注意。突然間發覺畀人用手拍一拍我條裙,嗰陣我都不以為意,最後發現部電話應該畀人偷咗,真係太猖狂喇!」

「唔想連累街坊」

Mia表示,電話除了內存圈中數十位o靚模包括周秀娜、新八模、舊八模等電話號碼外,更有不少私人資料及前男友錢景峰的SMS,這令她更為擔心:「唔見電話都唔係最大問題,最擔心係電話號碼冇晒,好驚畀人盜用,我唔想連累街坊!」問電話內有沒有親密照片?她說:「冇呀,都係平時同朋友吃喝玩樂嘅照片,冇乜特別。」她謂已即時把電話卡取消,並已出了新電話iPhone4。

為了防止這情況再發生,向來大頭蝦的Mia已聽取朋友意見,把新電話加密:「我依家已經add咗Mobile Me個apps,如果下次咁唔好彩再唔見,都可以即時上網熄機,同Delete晒電話所有資料。」

拒接冇來電顯示

據知,不少o靚模平時都係「一舊雲」,不時遺失電話,她們更鮮有為電話進行安全加密,以致不少電話外洩,而Mia的師姊周秀娜也承認,近日縱使身在日本,依然受不少電話騷擾:「除咗有財務公司打嚟外,成日都有不明來歷嘅電話打嚟,所以如果冇來電顯示,我通常都唔聽。」

文:專案組

Mia遺失電話洩密

繼陳法拉遺失電話受騷擾後,新八模成員陳靜儀(Mia)日前於Facebook透露遺失一部iPhone 3GS,內有十多名o靚模的電話號碼,她說:「上星期六同朋友去飲嘢,我將部iPhone放喺裙袋,突然間畀人拍一拍條裙,最後先發現畀人偷咗部電話,真係太猖狂!」Mia表示電話內有不少私人資料及舊愛錢景峰的SMS:「朋友嘅電話號碼冇晒,好驚畀人盜用,唔想累街坊!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()