近年香港小姐的質素被指每下愈況,難得今年質素比以往高,但最後三甲依然被網民狂插,幸好三位港姐已練得一身好 EQ,冠軍陳庭欣以「針唔拮到肉真係唔知痛」來形容當下心情,但她自言性格樂觀,絕對接受批評。季軍莊思明當晚的鳥巢頭比其后冠更耀眼,對於網民狠批,她謂會做好本份來讓大家改觀。撰文:王崇穎髮型: HAIR of LEE Theatre服裝: M MISSONI場地提供: HARVEY NICHOLS

冠軍陳庭欣嘆心酸

新鮮出爐的《 2010年度香港小姐》冠軍陳庭欣、亞軍張秀文和季軍莊思明,當選後慘遭網民留言攻擊,陳庭欣被指笑容似翁金驊和余慕蓮的混合版,莊思明則被嘲似周啟邦的兒子周國豐,又統稱她們為豬扒港姐,連美國 CNNGo網站也報道了這個「豬扒盛會」,如此被狠批,令陳庭欣哭笑不得。

放大圖片
陳庭欣對於被指笑容牽強,她謂會聽取意見努力改善。

陳庭欣對於被指笑容牽強,她謂會聽取意見努力改善。

放大圖片
當選後,陳庭欣和莊思明被批醜樣,張秀文又被指爆冷,令她們不是味兒。 資料圖片

當選後,陳庭欣和莊思明被批醜樣,張秀文又被指爆冷,令她們不是味兒。 資料圖片

願接受批評

日前陳庭欣接受本報訪問,談到被網民圍攻時說:「如果我話心情冇影響就真係呃你,不過我比較樂觀,我都知唔係個個人都會接受到你,咁佢哋批評我嘅笑容,我咪改善自己笑嘅方式。如果成個樣都要改就真係唔得,亦都做唔到,我能力做到嘅一定會改進。」當選後經常被批評醜樣,心裏當然不好受,陳庭欣以「針唔拮到肉真係唔知痛」來形容目前心情:「以前自己係觀眾同讀者,每年港姐未必係自己心水,都會同朋友討論,但唔會上網留言批評,家自己個心會有少少酸,真係針唔拮到肉唔知痛。」

羨慕袁詠儀

在歷屆港姐中,陳庭欣最欣賞袁詠儀,更視她為學習目標。她又坦言已有拍拖年多的圈外男友,當初反對她參選,但最後轉為支持她:「當初佢都有疑問點解要去選,因為佢係圈外人。雖然家當選咗,但我對呢段感情好有信心。」

亞軍張秀文變透明

亞軍張秀文算是爆冷佳麗,連她也自覺爆冷,就如決賽當晚她謂因為自己是 15號,經常被忽略,當選後她雖免受網民狂插之苦,但形象明顯不突出,她說:「可能已經俾佢哋兩個分散晒網民嘅注意力,我反而冇咁大壓力,但我都有替佢哋唔抵。」她表示滿意比賽表現:「最開心係得到評判嘅肯定,我覺得自己笑起嚟有酒渦,畀人感覺甜啲,都係一種優點。」

放大圖片
爆冷跑出的張秀文,自覺有酒渦和臨場表現是奪獎的原因。

爆冷跑出的張秀文,自覺有酒渦和臨場表現是奪獎的原因。

放大圖片
張秀文穿起泳衣,展現勻稱身段。 資料圖片

張秀文穿起泳衣,展現勻稱身段。 資料圖片

欣賞郭藹明

尚在求學的張秀文透露未來一年會停學,做好港姐本份,將來她希望向主持界發展。她表示最欣賞郭藹明,並說:「佢形象好健康,佢嘅氣質好代表到香港。」她又直言暫未有男友:「目前都唔係好急,寧缺勿濫。」

季軍莊思明唔 Hea

奪得季軍的莊思明當晚一個鳥巢頭和貌似周啟邦之子周國豐,令她成為是非人物,她說:「我本身識佢,佢都有 SMS畀我,叫我唔好唔開心,連佢都話唔似樣。我只係覺得批評我唔緊要,點解要講埋人哋。網民批評我當然會接受,最初都好唔開心,試過喺房度同家姐一齊喊。」

鳥巢頭有創意 放大圖片
雖然是有錢女,莊思明強調自己絕不 hea,會盡力做好港姐職責。

雖然是有錢女,莊思明強調自己絕不 hea,會盡力做好港姐職責。

當晚莊思明的鳥巢頭成為「佳話」,她說:「睇番都覺得有創意,個髮型師好鍾意試新嘢,只不過每個人接受嘅嘢唔同,我喺後台都有叫自己做花師奶,家個個都講先有話題性。」由於有家底,故被指為內定三甲,她說:「都唔係報道咁講,太睇得起我,如果有咁嘅能力,我就去買個冠軍返嚟啦,反正都係俾網民鬧。」自從爆出 08年 hea爆港姐冠軍張舒雅,令人覺得有錢女不認真,莊思明說:「我絕對唔係 hea嘅人,我會靠自己嘅表現令人改觀。」


今屆出爐港姐冠軍陳庭欣、亞軍張秀文和季軍莊思明,當選後批評之聲不絕,她們雖然無奈,但強調會做好本份,令大家改觀。
攝影:陳慧安

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()