女人要得到別人妒忌,總離不開三個元素:太漂亮、太幸運和太幸福。名模 Amanda S.可說是滙集這三個元素於一身,明年將在意大利與未婚夫拉埋天窗的她,正值人生最幸福的時刻,所以舉手投足都發揮出自信的魅力,在她來港發展這幸運 10年時光中,她就感謝 Coach為她見證一切。

入行多年, Amanda S.曾與無數品牌合作,不過她清楚記得和 Coach的認識是發生在 15歲時,她說:「當時在美國讀書,校內所有女仔都係用 Coach嘅袋,因為呢個品牌喺美國真係好 hit,所以一直好想有一個,但我只可以等媽咪去波士頓探我時同佢去買,我到家都仲記得終於買到時嘅興奮心情。」

放大圖片
Hampton豹紋手袋未定價

Hampton豹紋手袋未定價

放大圖片
Alexandra釘石手袋未定價

Alexandra釘石手袋未定價

買完必用

成為名模後的 Amanda當然想要甚麼就買甚麼,所以到了今天,她家中的衣服、鞋襪、手袋已多得數不清,連她說:「我從來唔會數有幾多,因為我知道一定好恐怖,我都唔想面對。」幸好與她同居多時的未婚夫一直沒有嫌棄她多年的戰利品,更對她說出至真情話:「佢從來唔會嫌我有太多衫,對我好好。佢甚至話自己一直喺公司好努力咁工作,就係為咗畀我住一間更大嘅屋,可以繼續買鍾意嘅嘢,聽完真係覺得好 sweet。」

放大圖片
Sophia紫色手袋$4,250

Sophia紫色手袋$4,250

放大圖片
灰色花呢 tweed coat$9,200<br/>咖啡色&#40598;皮手袋$6,450<br/>Sophia淺啡色 exotic skin手袋$5,900

灰色花呢 tweed coat$9,200咖啡色麖皮手袋$6,450Sophia淺啡色 exotic skin手袋$5,900

雖然有未婚夫大力支持,不過 Amanda就表示瘋狂 shopping後,也不會只買不用,她說:「好多人都問過我,會唔會有啲係買咗之後一直冇用過,但我覺得一年冇用過,之後都會再用番,尤其係手袋,襯唔同嘅衫就會有唔同感覺,即使今年已經過咗個潮流,但過多幾年都可以用得番,有啲款式靚又大方嘅手袋,甚至可以年年用都唔覺得過時。」

放大圖片
Teagan高跟鞋未定價

Teagan高跟鞋未定價

放大圖片
Sophia釘晶石手袋未定價

Sophia釘晶石手袋未定價

最愛皺褶 放大圖片
Sophia紫色皺褶手袋$5,900

Sophia紫色皺褶手袋$5,900

說着, Amanda就拿起 Coach新款紫色皺褶手袋,大讚褶紋有特色而且易襯,是襟興之選,這也是她多年來都喜歡此品牌的原因,她說:「呢個品牌其實好有紐約風格,一望上去就覺得好潮、好利落,所以我由 15歲開始就鍾意佢,多年來都一直支持。」

大紐約主義

正如 Amanda所說, Coach充滿紐約風格,手袋的形狀如紐約街頭一樣井井有條,不過今季就毅然推出多款半月形手袋,袋身較軟,配合事業女性多樣化的一面。其中密集式的皺褶紋是今季首度推出,為多年忠實 fans帶來新驚喜,與日新月異的紐約一樣與時並進。

放大圖片
Sophia酒紅色漆皮手袋$4,250

Sophia酒紅色漆皮手袋$4,250

放大圖片
黑色釘亮片 clutch<br/>紫色釘亮片 wristlet未定價

黑色釘亮片 clutch紫色釘亮片 wristlet未定價

採訪: R. Au Yeung攝影: Chan Chi Lam化妝: Jonathan Li of Xenter髮型: Keith Liu of Xenter場地提供: Coach(中環)


泡泡手袖乾濕褸$7

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()