謝婷婷同安志杰愛得癡纏,不時都情侶檔搵錢,噚日佢兩個又齊齊去到九龍灣一間麥當勞,宣傳新推出嘅結婚派對服務。現場見婷婷經常蹺住男友臂彎,成塊貼身膏藥咁,又應大會要求餵安志杰食包,仲幫佢抹嘴抹汗,真係甜到漏,咁細心服侍,安志杰即刻錫啖婷婷回禮。

放大圖片
婷婷餵安志杰食包,真係甜蜜。

婷婷餵安志杰食包,真係甜蜜。

放大圖片
安志杰將要同婷婷分開半個月,梗係要錫番夠本啦。

安志杰將要同婷婷分開半個月,梗係要錫番夠本啦。

等父母催逼

在場嘅人見婷婷同安志杰咁甜蜜,都乘機催佢哋快啲結婚,到底仲要等幾耐呢?安志杰又求咗婚未呢?婷婷話:「未呀,真係唔知,但大家都有打算,不過以我哋兩個嘅性格,要人逼先會去做,好似家長逼小朋友咁,但家大家父母都冇逼,而且知道搞個婚禮好複雜,喺麥當勞就好簡單,可以諗吓。」安志杰就話,家仲儲緊老婆本,仲話冇限制要儲幾多,梗係啦,要養起頭家真係唔容易,何況對象係婷婷,不過佢哋話如果真係結得成婚,相信爸爸媽媽都會希望喺香港搞婚禮。

分開半個月

婷婷同安志杰喺跟住嘅半個月會各有各忙,仲要分隔兩地,搞到婷婷撒晒嬌話:「我哋大家都忙,唔係成日見到,我都想可以成日見住。」安志杰即將起程去約旦工作,一去就半個月,唔怪得婷婷扭計啦,但佢話有時間會去探男友班,睇嚟安志杰要好好安撫女友。


謝婷婷會考慮同安志杰喺麥記搞婚禮,佢話夠晒簡單喎。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()