步步高

王維基揼水搶人過檔,造就一班最低工資藝員齊齊加薪,唔使得幾千蚊拍一集劇咁慘情。

近年俾人笑係「黴穎」的42歲鄭嘉穎,今年初到內地拍大陸劇《步步驚心》做八王爺,劇集出街後變番紅穎,更與劉心悠、吳奇隆等同劇演員忽然成為搶手貨,嘉穎的片酬由2萬暴增至16萬一集,出騷價亦飆升到15萬人仔一個。

有價有市,難怪嘉穎上週回應本刊時表現風騷,「家係有好多(內地)劇搵我,不過我仲考慮緊!」

 

視帝鄭嘉穎一直被指吸金力弱,直至今年憑住《怒火街頭》「Law霸」一角反底,TVB先立即食住條水開拍續集,繼續力捧鄭嘉穎。

騷價15萬

香港有起色,估唔到近期在內地熱播的劇集《步步驚心》更令嘉穎全面翻生。劇中飾演八爺的嘉穎,因為性格溫柔細心又靚仔,冧盡全國女粉絲,尾段講嘉穎爭輸皇位畀四爺吳奇隆後戲分大減,有觀眾仲話要罷睇劇集。忽然爆紅,以往甚少拍內地劇的嘉穎即成人氣偶像,唔只每集片酬由舊價2萬增至16萬,內地騷價更急升至15萬,賺人仔易過借火。

高潮位率先睇

由桐華所著的《步步驚心》05年推出小說版(左圖),至今全球已賣了過億本,原著同電視劇內容大致相同,講劉詩詩飾演的若曦意外由現代回到清朝,後來入宮服侍皇上,唔可以行差踏錯,更成為鄭嘉穎及吳奇隆兩個死敵的暗戀對象,被迫二揀一。不過劇集版的結局經過修改,有網友話比小說版慘好多!

心悠病死

全套劇都冇乜笑過嘅心悠,長期抑鬱屈出病,臨死前雖然有細妹(劉詩詩飾)陪住,但佢喊住講番以前同佢愛人嘅回憶,超級催淚!

雍正登基

八爺鄭嘉穎同四爺吳奇隆為爭皇位同爭女由頭鬥到尾,最後吳奇隆贏曬江山同美人,不過最後都係悲劇收場。

嘉穎崩潰

爭輸皇位,老婆又為佢上吊自焚,一無所有嘅嘉穎當場崩潰!佢話呢場戲要喊到歇斯底里,係成套劇中拍得最辛苦一幕。

恐怖蒸人

女主角劉詩詩嘅宮女好姊妹原來係二五仔,一心想埋堆套料,點似俾皇帝吳奇隆識穿,將佢放入大煲內蒸熟。

TVB即買

翻生鄭嘉穎上週二(1日)出席無綫節目巡禮時,話估唔到八爺一角會大受歡迎,「我拍之前冇諗過咁收得,好多謝內地嘅觀眾咁支持!其實拍呢套劇好開心,同其他演員相處得好愉快,套劇出街後的確多咗fans,家係有好多劇搵我,不過我仲考慮緊,拍完《怒火2》先決定!」《步步》收得,台灣中視電視台率先搶購,而TVB亦已買入版權,安排在收費台播,雖然未必趕得切在台慶前幫手穀人氣,起碼可以繼續帶挈嘉穎搵埋港紙啦!

超雲狂撐

《步步》熱播,連何家千金何超雲都晚晚煲,仲話睇到喊!而唔少香港網友都話《步步》比《萬凰之王》好睇好多,果然有taste!

《步步》關係勁複雜


劉心悠:拍到喊

劇中係鄭嘉穎側福晉(二房)的劉心悠,因心上人因嘉穎而死,所以對嘉穎恨之入骨,加上曾小產,所以成日要苦口苦面。可能角色太慘,心悠試過拍到喊,「有次拍完一場戲,眼淚無端端湧出嚟 ,我都唔知點解,可能係第一次拍古裝全無經驗,後尾導演埋安慰我話『你每一天的進步大家都看到了!』,我先開心番!《步步》出街後,多咗人搵我拍古裝劇,內地工作機會係多好多!」 ####



有好多劇搵我!真實對白

鄭嘉穎提起《步步驚心》時動作多多,不過被問到《萬凰之王》唔夠《步步》好睇時,視帝即時醒水話:「我不願置評喇!」



視帝上週出席節目巡禮,被大堆女粉絲包圍合照。



鄭嘉穎與劉心悠(中)及女主角劉詩詩(右)喺內地宣傳時勁受歡迎,從此搵人仔零難度啦!
























鄭嘉穎上週到上海出席資生堂活動,粉絲竟然迫滿成個商場。















首次拍古裝又要騎馬嘅心悠,專程接受兩個月馬術訓練,初時嚇到狂叫,但拍完竟然因唔捨得隻馬而喊!






拍完《步步》,心悠現時同惠英紅等拍緊另一套古裝劇《女人天下》,第一次做反派。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()