熱褲上陣嘅陳敏之喺台上笑到四萬咁口,連前後失守走光都唔知。


無綫噚日喺將軍澳電視廣播城舉行「 TVB AMAZING SUMMER」活動,出席嘅有鍾嘉欣、陳敏之、賈曉晨( JJ)、羅仲謙、黎耀祥同14位候選港姐等,眾藝人以夏日打扮現身,着咗條超短熱褲嘅敏之,上台時不慎前後失守,褲管露出豹紋內褲,後面就露咗少少屁股。事後訪問時佢起初唔信自己走光,馮仁昭畀埋相佢睇之後,佢就死撐話:「唔怕嘅,入面嗰條都襯到出面條短褲,有 pattern㗎!下次會小心啲。」



JJ講到被飛一事時失晒魂兼眼濕濕。 

生日嘅朱千雪話自己唔會靠許願拎獎,而係靠實力喎! JJ甩拖眼濕濕

慘被男友沈震軒飛起嘅 JJ,成個活動都冇乜心機,難得佢仲眼濕濕幫男方講好說話:「其實佢真係一個好好男仔,好專一,唔好寫佢花心。」兩個係咪分咗手? JJ死口唔認拍拖,仲話大家永遠都係朋友,問到 JJ遲啲有冇機會同沈震軒一齊?佢就話:「暫時都唔會有機會,冇時間。」講講吓又將沈震軒形容為普通朋友,見 JJ思緒咁亂,睇嚟佢今次受情傷真係幾甘吓!
另外,大會神秘安排咗生日蛋糕畀噚日生日嘅候選港姐朱千雪,問佢係咪許願奪冠軍?佢就話:「我會靠實力,許願希望咁多位港姐都繼續開心。」而另一港姐卞曉帆俾人爆料家底豐厚,佢就坦白咁講身家有七位數字,仲係兩間公司嘅股東之一㖭!

敏之超短褲前後失守

無綫藝員陳敏之、鍾嘉欣及黎耀祥等昨日與14位候選港姐出席《TVB Amazing Summer》記者會介紹夏季節目,擁有42吋長腿的「索腿天后」敏之以超短褲亮相,不慎走光,前露底後露股,她笑說:「唔知走光,可能條褲太短,唔緊要啦!底褲都幾襯條短褲,襯過嚟嘅!」

適逢候選港姐朱千雪24歲生日,佳麗切蛋糕慶祝,問到是否許願奪后冠?她說:「攞獎係靠實力,盡力而為!」而25歲的卞曉帆被指有千萬身家,她否認:「我除咗開紅酒公司,仲有一間登記資產一千萬元人民幣嘅基金公司,但係有好多合夥人,我唔係大股東。」但她屈指一算後,卻自爆有七位數字身家,揚言是家人資助起步,其後靠投資賺錢。她又否認早前在跳舞比賽走光,因穿了三條打底褲。此外,尤蔭蔭在官網被網友「圍插」醜樣,有網友說:「佢冇做過嘢就唔會畀人鬧啦!」

陳敏之穿上超短褲上陣晒長腿,春光無限!

 

卞曉帆等一眾候選港姐為朱千雪慶祝生日。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()