90年代香港最紅電影題材係咩?唔使問梗係古惑仔,仲紅到過台灣,人人只知山雞、浩南,唔識小春、伊健。事隔 10年,台灣反用古惑仔題材,拍咗套《艋舺》(發音孟甲),仲用埋一班台灣靚仔小生阮經天、趙又廷等,開畫兩週票房即超越 2億新台幣,仲打低埋《阿凡達》的首週票房紀錄。今個星期 4愚人節香港正式上畫,會唔會風水輪流轉紅返過香港就未知!不過筆者睇咗首映,就真係俾阮經天嚇親,又陰沉又兇狠,同盧卡斯(《敗太女王》角色)完全兩個人,究竟邊個先係佢真實性格呀!真係要搵佢傾吓了解吓先得!
% D5 |6 ]+ U; q6 Q+ o$ b
6 ]+ t( \9 u" B
和尚問導演:「係咪揀錯人?」
《艋舺》講 80年代台灣黑幫,除咗打打殺殺,仲有大 sell青春情義,戲中阮經天飾演 IQ極高又夠狠嘅古惑仔叫和尚,但原來拍之前勁緊張,因為自覺唔夠狠,同和尚係兩種人,仲問導演係咪揀錯人,到後來得到導演 SMS安慰,加埋上演技班,先至識放鬆去演,小天仲話:「朋友看後跟我說,『小天覺得你好恐怖哦!』,我還有點莫名奇妙,自己看到 poster才發現自己的眼神是那麼狠,不知不覺已經跟和尚融合了,很開心!」
, R1 r: g( C; g/ }; d2 y
同戲中唯一女主角柯佳嬿傾偈,講嘢細聲斯文,但原來戲中飾演慘情妓女,全套戲都係着住超性感睡衣。4 L9 {' K4 n: x: z1 v$ p
, d: e3 z0 }* K5 L8 v1 o$ i) ]6 h8 B
喺咁多個角色,筆者覺得最型嘅唔係小天、唔係趙又廷,係台型十足、飾演灰狼哥兼導演鈕承澤,小天之前套《我在墾丁*天氣晴》都係佢執導,可以話係小天伯樂。
4 L1 s# u$ I# a4 `4 z1 J) |
  x- k( c6 r& b2 ]1 ]! c0 C

打上癮、滴真血- t/ K2 ~9 I# M- C7 y$ {
戲中小天打交多過食飯,仲下下拳拳到肉,筆者只係睇都戥佢痛,點知佢話打上癮:「用了兩個月時間訓練,韓片《原罪犯》動作團隊教授, 80年代混混街頭打架跟功夫武術不同,要豪邁要狠,和尚角色要更狠一定不會避,要衝住打!(講嗰陣仲即刻和尚上身示範,眼神兇到爆!)我們在等拍的時候也會過兩招,打到出汗上了癮子般!」唔只打得認真,連戲內歃血為盟亦係堅,戲中另一主角趙又廷爆料:「我們拍歃血為盟那場戲是用真血,用刀片自己的血還要飲,是真結盟!」
果然真的假不了,難得同小天面對面,索性由佢親口講吓自己正邪內心交戰!7 j% s! K* P5 G9 @2 Q
+ ?% L& l0 W( K: G$ \7 J2 M
趙又廷飾演蚊子,由細到大成日俾人恰,原來真人勁爛 gag又話自己天生怕單數,「調校電視音量要雙數、香口膠要食兩粒……」* [% |& C$ t$ _5 P. l

j# |4 m% ^* ~
01考入 band1中學超 high!
「能夠考進台中一中(國立台中第一高級中學),要知道它就相等於台北建中,能考進大學的機會接近百分之百,自己能考進去,真正超 high咧!」

02克服畏高
「我有很嚴重的懼高症,但在拍《我在墾丁*天氣睛》的時候因為貪玩,在一塊 6、 7層樓高的石上跳下來,哇!很有挑戰性哦!也終於都克服了懼高。」% _! g/ r" v* J

03見偶像 滝沢
筆者早於月頭 NBHD× izzue限定店開幕已有過一面之緣,當時見佢同(余文樂)雞啄唔斷密密斟,於是趁機八一八,小天:「我們在聊 NBHD,我很喜歡余文樂,也很喜歡 NBHD,可以當 NBHD event嘉賓,造夢都會笑。以前沒有工作那段日子,我是靠在網絡上賣名牌貨維持生計,像球鞋呀、牛仔褲等喜歡的款式會買兩件,一件自己穿一件拿到網上賣,真是幫了我不少!哈哈!」哦!原來小天都做過炒家嘅!咪睇佢今日一身官仔骨骨,平日佢真係着 NBHD o架!難怪敗犬女潮女都咁冧佢啦!
( F2 G+ e- h; m; J# t
中間嗰位就係小天偶像 NBHD設計師 滝沢

放棄游泳生涯好迷失8 l1 r2 ^% M( q% R+ `+ Z, |! n
「以前好喜歡游泳,覺得游泳是我的全部,游泳比賽我都是選長距離的像 400米、 800米、 15000米,追到第一名,真的很爽!但始終覺得游泳出路較少,決定放棄,在那段時間好空虛,好迷失。」

阿媽塞錢最心酸
「拍《命中注定我愛你》時,一直都沒有太多工作,沒有太多收入,有一次上班時,媽媽偷偷塞錢給我,那一刻好心痛!有時她又會為我用保溫壺準備湯水給我,真的有點心酸!」

03沉迷網咖女友走路7 h4 ?5 m0 l" ~) w  G. r" ~5 S+ ]6 o
「有一段時間很喜歡打網絡遊戲,幾乎都住在網咖(即網吧)裏,到我生日那天我媽特意到網咖找我,告訴我買了蛋糕,女友也會到家裏親自下廚為我慶生,我答應了她打算 8點回家,但到了 8點,太想打了,一直到 12點!那次之後女朋友因為太傷心,走了!後來有一次睡在網咖裏,醒來發現錢包、手機、摩托車匙所有東西都被偷了,什麼都沒有了,回想才發現我錯了,在回家路上都一直哭着,現在都不敢再打了!什麼 facebook、微博都沒有!」
! B( h4 f* U' S3 o

好彩家唔打,唔係連現任女友許瑋甯都走埋。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()