25歲的周永恆( Roy),於 05年因藏毒被捕,跌入人生谷底,經過幾年掙扎,昔日壞孩子好不容易重新做人。今年一月他更與拍拖 6年,對他不離不棄的女友趙梓淇(前名趙頌茹,洋名阿 Yu)奉子成婚,展開人生新一頁。正當他感到幸福之際,卻因交通意外入院檢查而被醫生發現腦生瘤,這個病可令他隨時暈倒休克,恍如計時炸彈
面對這個突而其來的噩夢,周永恆坦然起初極度低落,更試過抱着老婆痛哭質問上天:「點解要係我!」但為了還未出世的骨肉,他選擇堅強面對:「我活着嘅每一日都係賺番嚟,所以每日我同老婆只會感恩。」
4 T! E. C& d7 e8 Z% T1 k
老婆眼濕濕  `; f9 I: `! p$ S6 \5 n
本周二( 3月 30日)周永恆講到發現腦生瘤一事,神情平靜。但身邊太座趙頌茹一提起這事則眼泛淚光,還要輕倚老公肩膊找慰藉。她說:「當老公同我講有一日會走,嗰一刻真係喊出嚟。」老婆難接受,但 Roy卻覺得今次因為腦瘤而更懂珍惜所有
周永恆新婚不久,老婆阿 Yu又懷孕 3個月,正享受新婚甜蜜的他,上周六與家人在教會接受浸禮時突然爆出自己患腦瘤,令場內觀禮的人大感愣然。! ?# R1 x6 M$ a) E, O* e" H
- v6 L5 D( y7 n$ q( d4 {
周永恆上周再到私家醫院照磁力共振,確實邊腦有 6cm的蜘蛛網水瘤。由於所在腦部位置是負責控制情緒,令他驚覺何以由細至大都好暴躁,試過發脾氣將櫃拆爛,後來信耶穌才變得平和,今次終解開他情緒失控之謎。' F" ^5 A+ m: u5 L/ k

今年 1月二人到律師樓簽字結婚,當日二人許下同甘共苦的承諾,想不到事隔不夠 3個月就要受考驗。, }* t/ \" Z; s9 }

隨時腦出血
原來上周二( 23)晚他如常外出踩單車時,在屯門醫院外炒車,他見腦部因碰撞擦損流血,便索性走入屯門醫院急診室救醫,豈料一照腦掃描,醫生告訴他左腦內有一個 6cm大的水瘤。噩耗來得突然,他說那刻未懂害怕,只不斷問醫生有無得救,他說:「醫生話初步估計個瘤有 6cm,屬蜘蛛網水瘤,原來我個腦先天發育不健全,水瘤由出世已經跟住我。因為依家個 size好大,佔我個腦 5分 1,如果再變大會壓住啲神經線,引發好多問題,所以要再排期睇腦科,兩個月後先確定使唔使做手術。如果做劇烈運動,撞到個頭,情緒有好大起伏,都好易休克和腦出血。就算做手術都唔係百分百安全,因為個腦騰空咗五分一,好易令腦細胞移動導致內出血,一樣好危險。」原來數月前阿 Roy開始有耳嗚、頸痛,甚至試過幾度休克,其中一次要送院留醫,但當時醫生推斷他是耳鳴所致,到今日才知這些症狀與腦瘤有關。! n1 I) N. e  f& n+ D' h  L

慳買 BB衫
周永恆與趙頌茹坦誠婚後經濟不算充裕,所以兩夫婦都會慳, BB用品絕大部分來自朋友的二手貨,就算要自己掏腰包購買,都會到花園街選廉價貨,令過往揮霍的 Yu大為改變。
+ R, j8 q. g3 ?. i

拍定深情片段
周永恆有信心可戰勝病魔,但另一方面他亦做足心理準備,他說:「就算上天要攞走條命都唔介意,依家視條命為濃縮版。」現在他會要求老婆每日為他記錄深情片段,他說:「遲啲會將片段擺上網同病友分享,希望大家可以平靜積極咁面對人生中的患難。」 1 K! X6 b8 T& K
8 ^' d1 S3 J" _2 e

抱頭痛哭) w$ f4 e; ~* O# {: ^6 M
本周二( 30日),阿 Roy帶埋老婆阿 Yu接受訪問,雖然他大部分時間心情平靜,但一講到阿 Yu嫁他不久,便要與他共患難,亦不禁兩眼一紅。阿 Roy說起初一想到仔細老婆嫩,自己全無積蓄,便非常難過。現時阿 Roy在無綫任幕後音樂製作,月入僅萬元。阿 Yu原本在 Amusic幫衛蘭、 Janice Man做形象,但因懷孕而停工。為儲奶粉錢,兩夫妻婚後仍要與阿 Roy父母擠在四百呎天水圍居屋單位,一家收入僅供糊口。阿 Roy說發現腦瘤當天,回家一見老婆即忍不住抱頭痛哭,「我有信仰,我唔怕死,因為我知死後返天家,只係擔心如果我有日唔喺佢身邊,佢會唔會照顧到自己同 BB,所以忍唔住攬實佢喊,叫佢做定心理準備,要學識獨立,照顧自己。」
說到這時,在旁的阿 Yu亦眼紅紅說,要接受老公患腦病確非易事,「嗰刻佢愈係迫我做定心理準備,我就愈抗拒,我掩住雙耳話唔想聽,然後問個天:『點解你要揀我!新婚、懷孕,幾日前為個胎照完超聲波仲好開心,點解轉個頭就發生咁嘅事,我老公咁後生,點解佢有呢個病。』我哋兩個攬住喊咗一場,之後我唔俾自己情緒再低落下去,因為我睇過一段患癌丈夫阿民嘅新聞,佢老婆因為太過憂傷搞到流產,我係 BB個媽媽,我唔好好保護自己,邊個保護佢?好多人覺得呢個時候 BB嚟得唔着時,但諗深一層, BB選擇呢個時候嚟係祝福就真,唔係佢,我會因老公嘅事情緒崩潰。」2 X  i1 l" C0 y  f

受浸講見證0 u( D7 |3 {9 \4 r  d2 }. E
上周六( 3月 27日)周永恆到葵涌教會接受浸禮時,公開講自己 3個月內結婚、當準爸爸及腦生瘤的經歷,心情有喜有悲,但他只視作挑戰,有信心去面對。
  J) k' Y! F/ |" G
直言積蓄不多的周永恆夫婦,本來沒錢擺婚宴。周的舅父得知後即主動提出贊助。他倆選定 4月 2日於土瓜灣 8度海逸酒店擺 15圍,選復活節的另一意義是想藉婚宴變做見證會。/ J' \1 j- D/ Y

關心妍籌奶粉錢
傷心過後,兩公婆選擇欣然接受事實,阿 Roy的腦瘤不再成為一種阻礙,反而令他看破生命。「呢個瘤跟咗我廿幾年,我到今日仍然活着,原來每日我都係賺番嚟,所以我依家講得最多嘅就係感謝神。當你每日識感恩,面對任何事都會好平靜,更明白萬事皆有其美意,看似大禍臨頭嘅事,背後其實係禮物。」至少呢個瘤令我更加珍惜同家人相處,又令我老婆成熟咗。以前我唔鍾意陪老婆行超市,依家會陪佢行,原來都好開心。就算上天要我過一個濃縮版人生,我兩公婆都欣然接受,我會帶住呢份經歷去講見證、傳福音。」4 }# Y- F; P8 X& Q* j
記者問他會否擔心經濟問題,他說:「我仲係星皓藝人,之前打算自資出碟,但峰哥(老闆王海峰)知我有病,即刻二話不說幫我出,令我好感動。」 Roy將於本周五( 2日)補擺喜酒,而與他相熟的藝人如關心妍、高皓正等友共籌四萬元給他 BB做奶粉基金,確是人間有情。" U% E1 ?, I+ W, X- \
* C! p, d* ^& y
父母欣慰1 A2 U* m2 f( A! C- [; s/ i+ {) a( P1 a
睇住個仔由成家立室到發現腦瘤,痛在心的周母周父均說:「睇見佢老婆咁細個, BB又未出世,心裏面點會唔難過。但我要撐住佢哋,所以起初喊都要匿埋,幸好依家見到個仔同新抱咁樂觀面對,家人唯一可以做就係一齊祈禱全力支持,陪住佢行呢條路。」 Roy聽罷感動得擁着父親。. M, B( l* e+ D8 A/ K3 {5 v
6 [* n, ]7 y2 U2 l$ Y
生命影響生命,身邊人眼見周永恆信主後有改變,父母(右三、右二)、舅父(右一)、姨媽(左一)、姨丈(左二)亦因 Roy的緣故同日齊齊受浸。6 a3 k" p& u+ m, b" e( ~/ j* x

周永恆 04年 7月承認藏毒被判感化 18個月,並需親自撰文探討毒品禍害。 11月他寫下 4頁紙文章向法庭匯報感化進度,獲裁判官讚賞寫得好真實。
 O5 {# `! Y( I
好友安慰0 b/ D7 P$ @: r5 N
4 z5 {& F/ @8 t0 {( u& O: j, }7 U7 l
關心妍:阿 Yu好堅強
「我知道佢有腦瘤之後,第一個反應係最擔心有咗 BB嘅阿 Yu,,好在佢最傷心嘅時間都過咗,雖然個瘤係有危險性,但唔係 cancer已經放心好多,總之我哋一班朋友對佢各方面都會支持。(包括經濟?)只要佢有需要,我哋一班教友都會籌錢俾佢。」1 L! C. I- y- D3 v* u+ r6 V* [
; |$ \  S, r: T# A8 q
高皓正:我以佢為傲, {4 @1 L9 {) q
「大家都係基督徒,我哋嘅信仰係有盼望,雖然個病真係威脅緊佢生命,但佢唔怕,亦有信心會得醫好。佢同我講就算死,都知道係返天家。連死都唔怕,仲有咩怕,我為佢感到驕傲。」9 V! [, P2 t, E
, @3 B8 c3 X3 [* b* ~; Y
張致恆:陪佢行呢條路
「起初聽到真係好愕然,不過我知佢依家心情好平靜,我哋教會一班弟兄都忍唔住攬實佢,想佢知道佢唔係孤單。」/ ]/ _, W" E+ E/ e
! K- N5 [! E- a- u* r) n
老婆阿 Yu:老公病令我不再任性
我哋兩公婆有同一信仰,可以喺祈禱中有平靜同盼望。我以前係一個購物狂,每日都要 shopping,但買完一行出門口就已經好內疚,每個月出糧永遠使到一個仙都無。但自從有咗 BB,意識到要為孩子將來打算,我開始學習節制,加埋老公有腦瘤,我更加唔會亂使錢,我已經兩個月無買過衫,好想俾老公知道,我已經識諗,識為自己同 BB將來打算,老公你唔使擔心我!」6 u- y; A$ y. {4 [


星皓全力 support
再出唱片一直是周永恆的心願,在發現有腦瘤前,他已經着手籌備推出福音碟。要自資出版,對他來說是一個沉重負擔,幸好得到教友願意贊助唱片封套的印刷費用,可以慳回一筆。為節省開支,他更打算自己做埋行台派歌工作。現在得星皓老闆王海峰(圖)支持,叫他不用擔心金錢,只需專注做好音樂,令他非常振奮。  `. ?# s- f# B: v+ t
記者聯絡上王海峰,問到他會支持周永恆再出碟一事,他直認:「知道佢一直都好想再出唱片,加上佢有病,自然要更加 support,完成佢出碟心願。公司會支持佢傳教,嚟緊幫佢接咗學校騷,俾佢傳福音,又會俾佢幫傅穎同梁雨恩作歌同做唱片製作,令佢有更多收入。」' I- i7 i. E9 r

% {/ {/ q
腦科醫生:佢嘅瘤面積好大
腦神經科專科醫生黃震遐(圖)指出蜘蛛網水瘤多數屬於先天性,其中一個引發原因,是腦部發育不正常,留出空位形成水瘤,一般而言不會變成惡性瘤。若果面積不算太大,一般不需要做手術,但一定不可以做劇烈運動,及腦部不可以受撞擊。「不過,佢嘅瘤有成 6cm,算好大,如壓住耳神經會有耳鳴,若果再大啲,更有可能壓住腦部血管,會隨時爆血管,如果一定要做手術,手術後可能會引發另一問題,因為冇咗水瘤,原有位置騰出空間,令腦部容易移動。若移動可能引致腦部內出血,這樣就變得好危險。既然知道手術後會引發問題,通常是否接受手術,都會交回病人自行決定。」

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()