忽然1周 766期 巾幗梟雄 2 嗌價 高一倍 大咬 鄧萃雯 被削 戲份

3萬一集
上周六( 27日),鄧萃雯出席活動時,原本笑意盈盈的她,被問到忽然抬高片酬,即時皺眉說:「我唔會答你哋問題。」邊行邊走連企定影相都唔肯。"
娛樂頂點
《巾幗 2》嗌價高一倍 大咬鄧萃雯被削戲份
2010年04月02日
《巾幗梟雄》去年收視及口碑同時報捷,台慶更擸了六個大獎。曾兩度飲恨最佳女主角大獎的鄧萃雯,終憑「四奶奶」一角成為視后。無綫食髓知味 call齊原班人馬開拍續集。
本刊收到消息,自詡視后身份的鄧萃雯,臨開拍前忽然自抬身價,由原本萬五蚊拍一集嗌高至三萬蚊。視后獅子開大口,無綫本打算即時換角,無奈早向廣告商和海外電視台公布《巾幗 2》卡士。換角不成,又要節省製作成本,惟有狂減鄧戲份,主角四奶奶隨時變配角。


皺眉扁嘴

04年鄧萃雯大熱倒灶,未能憑《金枝慾孽》「如妃」贏視后,之後《女人唔易做》的「 Hilda姐」亦敗給無綫親生女佘詩曼,不過鄧萃雯輸獎贏民心。去年台慶頒獎禮前,有網友就發起為四奶奶拉票。眾怒難犯,無綫惟有將視后獎項頒給鄧萃雯。「講到尾雯女唔係親生女,佢都知無綫原本想俾個獎楊怡(《宮心計》金鈴一角),依家自己攞咗視后,雯女覺得唔係無綫幫佢,只係群眾壓力。」知情人士說。
開鏡一拖再拖
有工作人員透露,《巾幗 2》本應在 3月 10日演員試完造型後開工,卻因鄧萃雯忽然向公司嗌高一倍價片酬而煞停。「我哋原本收到通知 10號嗰個禮拜開始拍外景,不過添哥(監製李添勝)突然同我哋講有啲麻煩,又話
budget超晒支,要傾掂數先得,可能要遲兩個禮拜先開工。」一工作人員透露。
除了幕後受影響,就連男主角黎耀祥亦要被迫押後開工,事關他和鄧萃雯有很多對手戲。據知《巾幗 2》最後要拖到 3月 25日才正式開工。當日男女主角依然冇影,第一日戲份全落在配角敖嘉年身上。對於鄧萃雯嗌高片酬阻開工,監製李添勝透過外事部回覆,承認女主角暫時未埋位,其他事情則不會回應。記者其後致電敖嘉年,他坦言:「監製之前係有同我講,頭嗰幾日係拍咗我戲份先,可能係咁,仲未見雯女埋位啦!」


《巾幗 2》上周四首日拍攝,藝員化妝通告上只見敖嘉年和其他閒角,未見男女主角。
 
仲未見雯女埋位!
對於鄧萃雯叫高價阻礙拍攝進度,敖嘉年在電話中說:「監製話頭幾日拍咗我嘅戲份先。」

去年黎耀祥和鄧萃雯雙雙奪視帝視后(圖),飲水思源的祥仔並無趁機加價,周三( 31日),他出席傳媒頒獎禮活動時,對於拍檔獅子開大口,黎耀祥顯得避忌說:「呢方面我唔太清楚,不過套劇啱啱開咗幾日,拍攝都算順利。」
削 8集戲份


周三( 31日),無綫製作資源部總監樂易玲,對於鄧萃雯嗌價高一倍,並沒有正面回應,只說:「套劇開咗啦!」隨即匆匆離去。

與無綫因簽約問題早有嫌隙的鄧萃雯,當年由於不肯做無綫「自己人」,兩度失落視后寶座。她曾說:「我哋咁大個,唔通仲簽十年約咩?我哋呢啲一年拍一、兩套劇就 OK。我使乜做親生仔女?」直至去年尾,有傳無綫為免觸怒民怨,局住頒視后獎項給鄧萃雯,當時鄧亦口頭承諾會接拍續集,誰知埋門一刻突然加高一倍片酬。「無綫同部頭藝員通常講個『信』字,好多時藝員口頭應承咗,會邊拍邊簽約,好似今次咁突然反價真係好少。其實開親劇公司通常批二、三百萬製作費,《巾幗 2》三十集,如果集集都見鄧萃雯,計落就要 90萬,差不多用咗 budget三分一,公司梗唔制啦,所以編劇咪要改劇情,希望減佢七、八集,減番廿幾萬囉!」據知黎耀祥即使攞視帝,亦肯以接近舊價(即一集不足兩萬)拍續集,相比之下,公司覺得他念舊好多。
早前鄧萃雯仍乖乖為無綫拍攝預告片段(下圖)和試造型,不過近日卻傳出她反口要加一倍片酬,拖慢《巾幗 2》拍攝進度。


雯女回應
上周六( 27日),記者問鄧萃雯是否正與公司傾合約,她已不願多談。提到她仍未埋位拍《巾幗 2》時,她更顯得戒備,敷衍一句說:「埋咗啦!(我哋 check到呢幾日淨係拍敖嘉年喎。)我都話唔答你哋問題啦!」再問有傳她嗌價高一倍,鄧萃雯即時發:「你哋喺度扮同我傾偈,其實就想亂咁寫,我都話唔答 o架啦。」隨即轉身離開,但行了幾步,忽然變臉笑着對記者說:「唔該晒!」睇唔出她態度突變的表現,與拍劇叫價反口的速度,不相伯仲。
視后象徵式加少少


年年花旦小生均對視帝視后寶座虎視眈眈,事關一獎在手,名氣和叫價都可颷升,不過藝員知公司出手偏低,拍劇價通常冇價可講,所以只會期望靠視帝視后名氣在外接騷拍廣告賺外快。

米雪片酬不變 萬八一集
米雪 08年憑《家好月圓》奪獎時,適逢無綫宣布裁員和減薪,米雪帶頭表示願意減騷減薪。「我願意接受公司安排,最緊要拍到好劇本。」據知米雪現時維持收萬八元拍一集。

李司棋靠登台銀
李司棋 07年憑《溏心風暴》奪獎,有傳無綫以四百萬薪酬與她續約兩年。當時李說:「續約價錢 OK,不過我要求係自由度。」成為視后後更有機會與《溏心》藝員到美加、東南亞地方登台真銀。 


佘詩曼拍劇收兩萬 兩萬一集
佘詩曼 06年憑《鳳凰四重奏》成雙料視后,得獎後揚言:「公司對我咁好,我一定唔會趁機加價。」
阿佘絕對冇講錯,只收約兩萬一集,但她當年登台出騷拍戲已勁賺 720萬。


黎姿冇反價
黎姿 04年被指簽約換獎,最後憑《金枝慾孽》奪視后,黎姿亦冇即時反價(包薪約兩年 300萬),無綫亦守諾言幫她在外面狂接 job,單一年計黎姿賺外快已近三百萬。

鄧萃雯獅子開大口 叫價太高戲份慘被削

《巾帼枭雄》去年收視及口碑同時報捷,台慶更拿了六個大獎。曾兩度飲恨最佳女主角大獎的鄧萃雯,終憑“四奶奶”一角成爲視後。TVB即時找原班人馬開拍續集。

記者收到消息,自诩視後身份的鄧萃雯,臨開拍前忽然自擡身價,由原本一萬五拍一集調高至三萬。視後獅子開大口,TVB本打算即時換角,無奈早向廣告商和海外電視台公布《巾帼2》陣容。換角不成,又要節省制作成本,惟有狂減鄧萃雯戲份,主角四奶奶隨時變配角。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()