性 本 善   楊 秀 惠


放大

 

人 真 係 好 軟 弱 , 鋤 強 又 唔 夠 薑 , 扶 弱 就 爭 住 去 萬 眾 同 心 。
看 深 夜 重 播 《 奸 人 堅 》 , 楊 秀 惠 做 我 見 猶 憐 自 閉 妹 , 廣 東 話 不 正 音 , 我 覺 得 好 鬼 可 愛 ; 不 久 前 看 《 Click 入 黃 金 屋 》 , 演 第 三 者 介 入 孫 耀 威 和 楊 思 琦 一 段 情 , 我 邊 睇 邊 鬧 , 有 冇 搞 錯 , 講 學 咩 人 拍 劇 。
上 網 搵 料 時 , 不 少 報 道 說 楊 秀 惠 被 問 及 緋 聞 時 黑 面 , 又 有 專 訪 記 者 被 激 嬲 , 字 行 間 怒 火 街 頭 得 好 緊 要 , 說 她 句 句 頂 住 窒 住 亂 扮 傻 , 需 知 道 娛 樂 記 者 容 忍 度 已 特 別 高 。
這 樣 看 來 , 我 要 嚴 陣 以 待 。
遲 到 , 和 想 像 中 的 形 象 入 型 入 格 。 15 分 鐘 後 , 一 位 戴 巨 型 烏 蠅 鏡 身 材 高 的 明 星 到 : 「 Sorry 呀 , 我 之 前 去 睇 醫 生 。 」 原 來 拍 新 劇 《 杏 林 心 處 》 重 磅 扮 肥 婆 而 弄 傷 腰 關 節 。 之 後 , 在 訪 問 中 出 乎 我 意 料 地 問 一 句 答 幾 句 , 仲 成 日 認 衰 : 「 次 專 訪 , 可 能 我 用 錯 字 眼 , 唔 緊 要 啦 , 都 係 我 錯 喇 。 」 、 「 係 呀 , 以 前 嬌 生 慣 養 , 好 容 易 發 脾 氣 。 」 、 「 人 話 我 唔 聽 , 有 時 都 幾 乞 人 憎 , 好 想 摑 巴 我 。 」
菲 比 斯 帶 來 很 大 啟 示 , 隊 完 草 , 認 衰 企 定 定 , 鬧 你 個 都 冇 癮 啦 。
加 上 前 幾 日 看 了 《 崖 上 的 波 兒 》 , 更 令 我 開 始 懷 疑 全 世 界 是 否 只 有 好 人 冇 壞 人 , 這 個 世 界 真 美 好 。


 

黑 面


zoom
 

話 極 我 都 唔 聽 , 有 時 幾 乞 人 憎 , 好 想 摑 巴 我 。

「 去 選 美 我 想 要 獎 金 同 架 車 咋 , 我 要 交 學 費 , 又 唔 想 爸 爸 咁 辛 苦 , 我 想 靠 自 己 能 力 。 後 尾 贏 番 架 車 賣 , 不 過 冇 用 錢 交 學 費 , 因 為 過 香 港 就 冇 讀 。 諗 諗 , 讀 書 好 辛 苦 , 點 知 原 來 做 仲 辛 苦 。 」
原 籍 福 建 、 在 馬 來 西 亞 出 生 的 楊 秀 惠 , 父 母 做 天 花 工 程 生 意 , 家 境 不 錯 , 選 美 獎 金 獎 品 未 至 於 是 救 命 錢 , 理 所 當 然 目 的 為 入 行 。 「 冇 呀 , 細 個 淨 係 諗 住 做 空 中 小 姐 , 冇 諗 過 做 呢 行 , 都 知 呢 行 辛 苦 難 捱 , 以 前 細 個 媽 咪 太 早 叫 我 起 身 , 我 就 會 黑 面 喇 。 」 24 歲 , 入 行 4 年 多 , 03 年 在 馬 來 西 亞 參 加 電 視 台 選 美 橫 掃 冠 軍 、 最 上 鏡 小 姐 、 完 美 體 態 小 姐 、 清 新 可 人 小 姐 和 優 雅 小 姐 , 04 年 來 港 參 加 華 裔 小 姐 食 白 果 ( 當 年 冠 軍 是 鍾 嘉 欣 ) , 卻 得 無 青 睞 的 楊 秀 惠 說 : 「 家 唔 會 黑 面 喇 , 好 耐 冇 黑 面 喇 ! 」



 

 

查 資 料 時 , 看 到 一 篇 專 訪 , 其 中 一 段 節 錄 如 下 : 「 今 次 專 訪 , 記 者 被 『 有 態 度 』 的 楊 秀 惠 明 窒 暗 寸 過 好 幾 次 , 她 一 邊 沉 醉 在 踐 踏 別 人 、 一 邊 享 受 於 抬 高 自 己 的 絲 絲 快 感 上 。 」 相 信 那 記 者 當 時 嬲 得 交 關 , 寫 稿 時 怒 火 仍 未 平 息 , 決 意 用 倉 頡 令 楊 小 姐 冇 仇 報 。 「 可 能 中 間 有 少 少 誤 會 , 可 能 我 自 己 唔 識 做 人 , 不 過 算 啦 , 人 生 咁 長 , 中 間 梗 會 有 少 少 … … 嘻 嘻 。 」 得 罪 人 ? 嘻 嘻 ? 「 我 廣 東 話 唔 好 , 或 者 有 字 眼 我 用 錯 。 唔 緊 要 啦 , 都 係 我 錯 , 最 緊 要 係 經 一 事 長 一 智 。 」
觀 察 楊 小 姐 的 言 行 , 其 實 人 緣 應 該 不 太 差 , 「 我 都 鍾 意 整 食 , 我 學 識 點 樣 整 日 本 咖 喱 , 我 仲 整 過 cheese cake , 化 妝 師 同 髮 型 師 都 食 過 呀 ! 」 化 妝 師 同 髮 型 師 笑 說 : 「 係 幾 好 食 。 」 仲 有 , 「 前 幾 日 搭 的 士 , 個 司 機 仲 係 咁 同 我 傾 偈 , 介 紹 我 去 鴨 寮 街 買 電 器 。 」 最 後 , 「 上 次 中 環 行 錯 巴 士 線 , 個 警 察 先 生 過 , 未 警 告 我 就 問 我 係 咪 住 邊 度 邊 度 呀 ? 佢 住 我 附 近 咋 喎 , 之 後 冇 抄 我 牌 淨 係 口 頭 警 告 , 好 好 呀 ! 」 的 士 司 機 、 交 通 警 , 全 屬 男 性 。


zoom
 

楊 秀 惠 形 容 和 孫 耀 威 係 大 哥 哥 同 妹 妹 關 係 , 論 年 紀 好 數 , 不 過 講 緊 都 係 差 12 年 , 一 大 周 期 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

楊 秀 惠 同 妹 妹 ( 左 ) 感 情 好 好 , 「 佢 就 勁 喇 , 搵 到 個 酒 店 大 亨 男 朋 友 。 」 哦 ! 仲 唔 係 貪 錢 ?



 

死 撐

剛 過 去 的 農 曆 新 年 , 楊 秀 惠 回 馬 來 西 亞 探 家 人 : 「 哥 哥 新 加 坡 工 作 , 父 母 之 外 仲 有 一 個 妹 。 返 到 屋 企 , 第 一 時 間 去 覺 , 我 屋 企 張 床 特 別 舒 服 呀 , 哈 哈 。 」 特 別 舒 服 因 為 有 人 服 侍 。 「 我 以 前 屋 企 咩 都 唔 做 。 縱 慣 ? 係 呀 。 以 前 幾 嬌 生 慣 養 , 好 容 易 發 大 小 姐 脾 氣 , 又 成 日 同 細 妹 頂 嘴 , 家 唔 會 , 見 親 都 傾 唔 停 , 好 多 話 題 。 我 媽 咪 都 話 我 過 幾 年 成 熟 好 多 , 梗 係 , 家 我 咩 都 自 己 做 , 衫 都 係 自 己 去 洗 。 」
捱 得 過 幾 年 , 看 來 不 關 甚 麼 目 標 志 向 事 , 全 因 硬 頸 , 即 係 鍾 意 鬥 氣 , 「 到 香 港 先 學 廣 東 話 , 好 多 時 俾 人 話 講 唔 正 , 好 大 壓 力 成 日 喊 。 打 返 去 同 媽 咪 喊 , 佢 話 咁 辛 苦 不 如 唔 好 做 返 啦 , 我 好 嬲 喎 , 我 係 咁 易 放 棄 咩 ? 中 學 讀 History 唔 合 格 , 同 學 笑 我 唔 識 , 我 就 日 日 放 學 返 去 咪 History , 最 後 A 。 我 都 幾 難 頂 , 做 朋 友 就 幾 舒 服 , 真 正 相 處 得 耐 , 好 似 我 屋 企 人 就 知 , 好 硬 頸 。 」
「 人 話 極 我 都 唔 聽 , 有 時 幾 乞 人 憎 , 好 想 摑 巴 我 。 不 過 都 有 好 處 , 我 好 鍾 意 嗲 人 , 好 鍾 意 詐 我 哥 哥 嬌 , 不 過 , 做 女 朋 友 就 可 能 唔 係 好 溫 柔 。 」
唯 一 不 容 死 撐 , 係 工 作 , 「 廣 東 話 、 演 戲 都 有 好 多 進 步 空 間 , 不 過 唔 緊 要 啦 , 慢 慢 。 都 未 識 行 , 學 識 爬 , 之 後 先 學 跑 , 跟 住 先 識 飛 。 」


zoom
 

家 深 夜 重 播 《 奸 人 堅 》 , 難 得 唔 使 做 第 三 者 角 色 , 「 現 實 生 活 中 都 唔 會 , 一 定 唔 會 ! 」


zoom
 

《 杏 林 心 處 》 做 肥 婆 和 黃 浩 然 合 作 , 「 監 製 話 你 都 好 好 笑 , 呢 角 色 冇 乜 人 肯 做 。 ? 唔 係 咩 都 要 做 咩 ? 不 過 我 都 唔 想 成 日 做 斯 斯 文 文 靚 女 。 」



 

市 儈

言 談 甚 歡 , 我 都 要 提 孫 耀 威 喇 。 「 同 孫 耀 威 係 好 friend , 未 拍 《 黃 金 屋 》 前 幫 佢 拍 MV 都 已 經 識 , 佢 係 好 豪 爽 人 , 有 時 叫 我 : 『 出 一 齊 玩 啦 ! 』 就 一 齊 出 , 但 近 排 忙 拍 劇 就 好 少 聯 絡 。 」 佢 講 我 聽 , 至 少 現 在 應 該 只 是 「 大 哥 哥 關 係 」 。 「 細 個 聽 過 佢 一 首 歌 , 我 成 日 笑 佢 , 我 話 點 解 我 識 你 , 因 為 我 auntie 成 日 聽 你 首 歌 。 陣 我 讀 小 學 咋 。
「 其 實 我 馬 來 西 亞 時 有 一 個 男 朋 友 , 但 後 尾 因 為 我 要 走 , 我 揀 香 港 做 , 就 分 手 , 不 過 個 男 朋 友 同 我 媽 咪 關 係 仲 好 好 , 成 日 傾 偈 成 日 探 佢 , 我 媽 咪 都 成 日 叫 我 同 佢 好 番 。 唔 … … 到 時 先 算 啦 。
「 最 緊 要 就 係 專 一 , 唔 使 我 陪 又 肯 陪 我 、 錫 我 。 靚 仔 都 緊 要 , 不 過 有 錢 緊 要 … … 哈 哈 ! 講 笑 咋 呢 句 ! 」
坦 白 定 老 實 ? 正 如 當 她 知 道 我 電 單 車 時 說 : 「 嘩 ! 電 單 車 我 想 學 呀 ! 好 有 型 好 舒 服 ! 」 每 日 返 工 經 環 保 大 道 沙 塵 滾 滾 成 吉 思 汗 咁 款 喎 !
楊 秀 惠 說 : 「 ? 我 幻 想 你 係 赤 柱 遊 車 河 咋 。 」 係 , 幻 想 現 實 真 真 假 假 , 睇 你 點 諗 喇 。


zoom
 

04 年 參 選 國 際 華 裔 小 姐 三 甲 不 入 , 但 卻 獲 無 一 紙 合 約 , 「 我 阿 媽 就 好 開 通 , 我 老 豆 就 好 擔 心 我 , 不 過 唔 出 聲 , 淨 係 煩 我 阿 媽 。 」 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

入 行 後 即 拍 《 四 葉 草 》 即 做 女 主 角 ( 中 ) , 「 有 得 做 女 主 角 , 又 有 得 去 澳 洲 玩 , 好 開 心 。 tube ? 冇 所 謂 , 馬 來 西 亞 都 成 日 背 心 短 褲 加 拖 鞋 。 」



 


 

Botox

印 象 鮮 明 , 現 正 進 化 平 易 近 人 階 段 , 楊 秀 惠 本 質 係 大 小 姐 嬌 生 慣 養 想 做 就 做 要 人 格 局 。 「 我 大 學 讀 生 物 系 , 老 鼠 ? 驚 , 愈 驚 我 就 愈 鍾 意 做 。 我 試 過 同 錢 嘉 樂 去 韓 國 做 《 獎 門 人 》 , 見 到 有 個 機 動 遊 戲 , 吊 住 個 人 飛 去 第 二 邊 , 我 一 見 到 好 興 奮 , 好 想 玩 。 但 係 同 佢 衝 上 去 , 我 又 驚 到 喊 唔 想 玩 , 要 佢 : 『 楊 秀 惠 你 玩 呀 ? 上 就 一 定 要 玩 。 』 玩 完 其 實 又 唔 驚 喎 , 好 開 心 。 」
最 近 最 想 尋 求 的 刺 激 , 「 打 botox , 好 想 打 , 咩 都 想 整 靚 , 但 係 好 貴 , 6 、 7 千 蚊 , 我 寧 願 去 玩 。 有 人 sponsor 我 , 我 即 刻 去 打 ! 」 打 啦 喂 !


zoom
 

靚 仔 都 緊 要 , 不 過 有 錢 緊 要 … … 哈 哈


zoom
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()