趙碩之早前被傳喺書展出噴血寫真集,又話喺私處紋身,不過問佢又話要保持神秘感,原來佢唔係拍寫真,而係以六位數字拍美容院廣告。由於時間緊迫,趙碩之喺三日內只瞓咗三個鐘,低胸上陣嘅佢着住對五吋高踭鞋,拍攝時唔小心扭親,仲將池邊嘅臨時演員推咗落水,佢話:「我真係一時失重心,對方上返水我都即刻除咗對高踭鞋,跑去拎毛巾同水畀佢。」

趙碩之累臨記落水

書展將至,一班o靚模最近忙於拍攝噴血寫真集,趙碩之(Wylie)早前被本報拍得穿三點式現身棕櫚島,更露出近私處的紋身!原來她並非拍攝寫真集,而是以六位數字酬勞接拍Pretty House的美容院廣告。


趙碩之日夜趕工拍廣告,不慎拗柴!
趙碩之日夜趕工拍廣告,不慎拗柴!

由於拍攝時間緊迫,Wylie三天只睡了三小時,向自己的體力挑戰!其中一個造型要穿上五吋高踭鞋,由於她日夜趕工致睡眠不足,結果拍攝時不小心「拗柴」,更把站在泳池邊的臨時演員推落水池,Wylie事後不好意思地說:「今次廣告商真係好揼本拍呢個廣告,老闆仲日日嚟監場,搞到我都有啲壓力,唔敢偷懶!」



對於推跌臨時演員落水,她再三賠個不是:「我冇心o架!只係一時失咗重心,佢上水後我即刻跑去拎毛巾同水畀佢,好彩對方都冇嬲!」


趙碩之谷盡「事業線」,不敢偷懶。
趙碩之谷盡「事業線」,不敢偷懶。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()