39歲的宣萱在無綫做足 20年,由花旦變中旦,有名有利,卻欠一個夫姓,不過她去年情陷老外獸醫男友 Ruan後,寂寞芳心隨即被燒得火燙,萬大事以拍拖為先,女強人頓變跟得女友。具備大女人和小女人雙重特質的宣萱,熱戀未夠半年已冧爆 Ruan,令男友開腔求婚,她也準備好做人妻,趕做幸福媽媽。 撰文:比華利


其他娛樂名人影片

無綫近年為谷劇集收視,起用中生中旦孭飛,播映中的劇集《掌上明珠》就是最佳例子,一數就有宣萱、商天娥、陶大宇、滕麗名和林保怡等。宣萱早於 90年初出道,隨即受無綫力捧,過去近 20年活躍幕前,由花旦升呢中旦,事業狂飆的她一直為事業往前衝,其間雖曾出現過多段燦爛的感情生活,可是情花最終仍未結果。已屆中女之年、 39歲的宣萱,有見同輩花旦蔡少芬、郭可盈和陳慧珊先後結婚,郭可盈和陳慧珊更升呢為母親,宣萱近年思想急轉彎,開始密謀結婚造人。她去年底展開一段新戀情,與貌似碧咸( David Beckham)的外籍獸醫男友 Ruan撻着,她更選擇在舊愛羅嘉良再婚當天公開戀情贈興,因為她已認定 Ruan是最具潛質做老公的人選,所以她索性戀愛大過天,盡情享受二人世界。

男友已求婚

雖然宣萱近日要落力為有份主演的無綫新劇《掌上明珠》谷宣傳,但她也不會忽略男友,她日前接受本報記者訪問時說:「以前初出道,真係好鍾意演員呢個職業。」想當年,她全副精神放在事業上,拍劇日夜顛倒,同時賠了健康,先後多次進出醫院,卧病在床的日子令宣萱開竅,她說:「拍攝《尋秦記》時病咗入醫院,我當時同個天講,我乜都唔要,我只係要健康,就算有一億身家畀我都冇用,所以從嗰次開始,我提醒自己唔好只係掛住做嘢。」宣萱的右手腕有瘜肉,她日前到醫院進行小手術,現正康復中。隨着身邊好友被癌魔帶走,令她逐漸懂得在工作與作息時間取得平衡,她說:「我安排自己接劇唔再一套緊接一套咁密,接劇要求睇對手,盡量夏天唔開工,太熱真係頂唔順,尤其拍古裝。」隨着踏入高齡產婦之年,蜜運中的宣萱準備隨時出嫁,但不會奉子成婚,男友 Ruan拍拖未夠半年,已向她求過婚,她說:「佢有提過吓,我始終係女仔人家,呢方面我唔會主動行多步,應該男仔出聲。我好相信緣份係天注定,次次拍拖都想最後。我會話佢係最夾嗰個,我哋大家諗法一致,步伐都向住同一個方向。」

放大圖片
宣萱和外籍男友 Ruan愛得如膠似漆,日前更漏夜陪男友到養和看醫生。 資料圖片

宣萱和外籍男友 Ruan愛得如膠似漆,日前更漏夜陪男友到養和看醫生。 資料圖片

放大圖片
宣萱近年為健康着想,拍劇重質不重量。

宣萱近年為健康着想,拍劇重質不重量。

拒大排筵席 放大圖片
戀愛大過天的宣萱,樂做跟得女友。

戀愛大過天的宣萱,樂做跟得女友。

既然如此,相信距婚期不遠,宣萱暗示有意明年披嫁衣,她說:「結婚要隨緣,要係時候先會發生,希望大家 100% ready。」那對婚禮有甚麼憧憬?她說:「我嘅夢想婚禮最好簡簡單單,乜都唔搞,唔好大排筵席,我好鍾意吳彥祖同 Lisa S.嘅南非婚禮。」宣萱將男友和家人並列第一位,到底 Ruan有甚麼優點令女友狂加分?她說:「我哋有共同嗜好,佢有幽默感、心地好,對我爹哋媽咪都好,工作又認真,佢嘅諗法都同我好一致。」不過 Ruan的善良性格,竟同時成為最大缺點,她肉赤地說:「我嫌佢有時仁慈得滯,好多時都俾人利用,所以醜人都係等我嚟做。」為免男友被欺負,宣萱經常變身正義女友,她說:「適當時候就會由我出聲。」

睇好楊怡、胡定欣上位

無綫近年花旦氾濫,眾女爭崩頭上位, 99年已憑劇集《刑事偵緝檔案 IV》一嘗視后寶座的大師姐宣萱,可有留意哪個小師妹演技較標青,有望跑出做接班人?宣萱表示睇好楊怡和胡定欣。

「做戲好投入」 放大圖片
新一輩花旦中,宣萱看好楊怡(左)和胡定欣。 資料圖片

新一輩花旦中,宣萱看好楊怡(左)和胡定欣。 資料圖片

楊怡去年憑《宮心計》奸妃姚金鈴一角奪得我最喜愛的電視女角色和最佳表現大獎,她的表現吸引宣萱注意,她說:「我平時好少睇電視,但早年同楊怡合作過《賭場風雲》,最近又睇過佢主演嘅《宮心計》,我覺得佢做戲好投入。」宣萱最近跟胡定欣合作新劇《刑警 2010》,她力讚這位後輩的工作態度,她說:「佢每次埋位都做好晒功課先嚟,我又睇過佢跳舞表演,佢 sexy又得,形象多變。」場地提供: La Brasserie of Gateway Hotel髮型: Bluedy Wong of Hair Culture服裝: Ted Baker


宣萱把男友放在第一位,但同時不會忽略家人,每周必陪雙親打麻雀,幾乎每次都鬆章進貢。 攝影:陳志嵐

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()