張堅庭、鄧梓峰和鄒世龍等獲選為「十大最具感染力爸爸」,昨日眾人在灣仔出席頒獎禮,王者匡( Harry哥哥)偕妻兒到場。獲得別人肯定,張堅庭表示開心,有兩子一女的他認為對兒女不應給予太多功課,寧願讓他們發展自己興趣,他說:「我大仔鍾意拍戲寫劇本,個女鍾意唱歌跳舞,細仔只係鍾意踢波。」

「剝削女仔身材」 放大圖片
Harry哥哥攬着老婆講笑謂,二人是變魔術把兒子變出來的。

Harry哥哥攬着老婆講笑謂,二人是變魔術把兒子變出來的。

問到會否接受兒女加入娛樂圈?張堅庭說:「佢哋鍾意就得。」但他不太贊成女兒加入 o靚模行列,他說:「賣肉就唔贊成,佢身材又唔夠好,睇佢性感係乜嘢目的,如果為慈善着比堅尼都得,始終性感、出寫真,都係剝削女仔身材,用嚟畀麻甩佬滿足,就太唔公平,係身材歧視。」張堅庭又讚 13歲的大仔劇本寫得好,他說:「暑假我會同佢傾一個劇本,佢之前寫過劇本同埋拍短片,做得唔錯。」採訪:王連連攝影:葉君海


張堅庭(左)與鄒世龍獲選為十大最具感染力爸爸,鄒世龍帶同女兒一起領獎。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()