4月尾, 16歲港女 Ruby(鄭凱旻)喺 YouTube用英文數臭英文課會考監考官發音差,之後被人狂插變扮勁人辦,搞到要公開道歉息公憤

事隔 3個月, Ruby竟然喺動漫節做咗 image girl,學 o靚模着住制服俾龍友任影,仲坦白自爆唔會升預科兼恨做 model, Ruby更自信說:「我想做 Angelababy!」港女 Ruby果然並非浪得虛名。

Ruby話想入行做 model,雖然第一次入影樓影相,不過見佢擺起甫士有板有眼,但見到攝影師卻好被動,連招呼都唔識打,想做 model禮貌好緊要 o架!% A, ~& U1 c+ L; T( n

用英文數臭考官片出街後, Ruby成為高登仔狙擊目標,無論個人 facebook、 email、所讀中學都俾網友起底公開, Ruby亦嚇至潛水半個月。到 5月先自拍癮發作,拍咗條 say sorry片公開道歉兼順便教人化妝。
難得走出恐懼陰霾,剛於動漫節以日薪$500擔任 image girl的 Ruby,坦白講恨入娛樂圈做 model。6 E6 l. i2 }1 }4 K' G+ R& X- f) R

驚到失眠' I7 |6 [- S5 J. q0 q7 Y+ y9 g) E
Ruby數臭英文監考官而俾網友起底事隔近 3個月, Ruby回憶話:「自知英文唔好,見到自己俾人起晒底,驚到好多晚瞓唔着。」 Ruby又再次透過記者向網友道歉話:「我會改善啦!」希望啲網友原諒佢。

企足 9粒鐘
Ruby為 Gameone任 image girl,見佢由早上 9點着住 2吋高踭鞋企到下午 6點,又要送道具畀人玩遊戲,咁辛苦日薪賺 500蚊,份工唔易做 o架!$ e, x4 v/ v. @; p! e; n6 J
" ]( b. U7 F. n; g- W" h" ~


$500攻動漫0 t6 J1 {' a6 v) @- o% I! B
Ruby喺 YouTube hit咗,所以動漫節會場唔少龍友認得佢兼大叫佢個名要求合照,但有網友就話佢唔夠靚!. Z; ~4 r! i2 T& Y

唔讀 F.6
Ruby說:「我個 model朋友開解我,叫我唔好理咁多人哋眼光,可能時間耐咗,開始冇咁驚,其實我係想做 model,我有個朋友喺 Gameone(遊戲商)做,佢叫我動漫節做 image girl,我咪試吓囉,(咁你有咩目標?)其實……我都想好似 Angelababy咁,做 model同拍埋戲,我唱歌唔得 o架!我得 158cm,行 catwalk未必得,影硬照我 ok嘅!」; ?- j6 ^; R1 p. d* t
做 image girl至本週二( 3日)動漫節收檔,翌日就係會考放榜大日子, Ruby亦老實稱自己冇心上 F.6, Ruby說:「我諗自己都會有 14分,夠升 F.6嘅,不過我唔想讀正式預科啦,一來啲科目唔啱讀啦,二來驚 F.7要再考試表現唔好,所以我已經報咗私校嘅酒店課程,我覺得酒店冇咁死板,可以見多啲人,啱我讀多啲!」咁就祝你前程似錦喇!! V. B1 S5 n, n9 i

英文口窒
本刊突擊測試 Ruby英文水平,要求佢以英文自我介紹及嚟緊有咩做, Ruby即時面色一沉,諗咗好耐,最後都係講到口窒窒,英文似乎仲退步咗。
: P- Z  k( Z5 ?. X' \
私會男同學
收工後,發現 Ruby跟有份上台和台妹大元抱抱的四眼男一齊,肥仔仲遞上有佢訪問嘅雜誌畀 Ruby睇,事後 Ruby說:「佢係我中學同學,見到有我嘅報道出咗街,好心攞畀我睇啫,你哋唔好誤會呀!」
 A3 y/ ^' I( W
台妹爆乳掃場
對龍友嚟講,動漫主菜係影女,不過今年班陀地 o靚模唔爭氣,反而啲台妹就勁嘞,先唔講台灣新紮女神大元任仔抱,其餘台妹都件件衫咪咪行先,龍友登時勁興奮鼻血都止唔切,港女唔該爭吓氣!+ Z+ [% |1 z) A7 E- g- B

有 F cup台灣正妹(索女)之稱嘅小羽(鄭羽家),拍住大元喺動漫節搵銀,不過知名度比大元略遜一籌。2 v. ~; p% H: t+ J$ T% x% d4 V
) e* C' t! \5 D4 O
來自台南、綽號「大元」林盈臻,被台灣宅男捧成新一代女神, 20歲女擁有 32E身材,大元於台灣綜藝節目《大學生了沒》中以性感形象俘虜宅男,嚟到香港一樣掂!
# r4 w& V( H5 z4 `+ z  a
只要係攤位首 20位購物就可以抱抱台灣女神大元 3秒,睇吓呢位 Ruby同學肥哥哥個樣幾滿足,早啲排隊入場抵晒!


陀地代表
8 S$ `! X0 P: r1 l1 k3 ?
A貨苟芸慧* F. m) u* p. v* q- t9 N6 a- `
喺 Xbox台上表現活潑,只得 18歲嘅 Ling Man文紫玲曾經參加多次美少女選舉活動,上圍有 32C,仲俾人話樣貌同膚色似足高登至愛華姐苟芸慧。9 V# g* v; {0 ^
& k: T* D. o8 j3 C) T6 g* u$ ~
翻版張靜初
港女中,呢件被稱為「翻版張靜初」嘅黎雪瑩( Snow)算標青,雖只得 32A上圍,但勝在笑容甜美,連佢自己都話:「自己嘅笑容最吸引異性!」
 n! z1 a& P- g
周秀娜動漫贏尾彩/ X" V! c- k/ X+ B
連日遭書展及動漫節禁止入場嘅周秀娜,於週日( 1日)突然現身動漫攤位,聯同保安共 16人硬闖會展並以爆乳女媧造型登場,即時吸引數百名宅男及龍友喪影叫囂, Chrissie走時仲要保安以人肉圍牆護住女神走好架勢。但上週六(上月 31日)趙碩之亦以探班為名闖動漫,卻被人爆粗狂鬧;「阻×住晒,早走早着啦!」乜事反應差咁遠?: \( q0 m, s" D# T. y* n  m
7 M" g( q3 U0 o4 p  [% i
娜姐橫行
娜姐一到場即被圍封,仲要動員 16名保安護駕,佢仲自嘲件衫太大所以要打橫行入嚟,認真抵死。
, [1 J( P8 q8 \+ N
趙碩之踩場,現場有人影相亦有人爆粗,但趙碩之就聾耳陳上身:「我完全聽唔到!可能佢哋見到我驚喜啫!」8 n# t7 [( R2 e4 G" z+ \
9 r7 R9 |. f. ]
龍友唔揀食/ P, R+ S6 g& b
- L+ ?' }( v+ e( s
吳生:冇留意台模,但如果有番啲 o靚模更加好,周秀娜同 Angelababy都唔錯!& q0 [5 y/ b* I, _  I- {3 u% e

梁生:入面啲 image girl冇個識,我淨係影 cosplay咋! o靚模?周秀娜幾好呀!

王生:嚟到乜女都會影,有冇台妹都冇所謂!& Q3 K7 {2 m. N8 v0 R

剪爛 tee谷胸
百果園 DaDa連同兩位師妹 Liz(右)及 Ayu出席動漫 Gamania攤位「 Love to Play」活動,仲自爆戴咗 NuBra上陣,吸引過百名 fans圍觀,其中 3名幸運兒更有得上台兼獲 DaDa送贈印上唇印嘅寫真一本。


毒男鄭智殷腦水腫開 7次刀
由書展橫跨動漫, 22歲毒男鄭智殷外表行為騎呢,網友勁笑佢射喱兼傻仔。0 B5 q, u# ~. a- B/ {
但其實鄭智殷因為 3歲起發現患上腦水腫,開過 7次腦徘徊鬼門關,人生更充滿積極:「細個時爸爸發覺我比同年嘅小朋友行動遲鈍帶我睇醫生,醫生發現我有腦水腫,由 3歲到 14歲做咗 7次腦手術,所以導致眼球肌肉唔受控制先會射喱,希望大家唔好介意,但我從來都唔怕死,享受人生每分每秒,我知好多人都笑我傻仔話我騎呢,大家開心就得喇,我目標係想做大家嘅開心果啫!」
! T9 M6 O  O+ O7 g& c. k- D
一向係周秀娜同李蘊死硬 fans嘅鄭智殷,上週五( 30日)又一早走去酒店等 Donut:「我好欣賞又靚又努力嘅人。」氹到班 Donut好開心。

自小鄭智殷都得到做護士嘅爸爸同教跳舞嘅媽咪悉心照顧,佢話:「每日出門都會錫大家塊面同攬攬,我叫阿爸做寶貝 daddy,佢又會叫我寶貝乖仔,父母喺我心目中靚過所有 o靚模。」
& o9 t. `* k! ^
成頭刀疤
3至 14歲期間開過 7次腦,頭部疤痕多達 10處。5 X0 V, H6 }3 a* ]2 W

關嘉美:有生命危險- ?0 M' _1 e0 u5 }+ X9 I
好似鄭智殷咁腦部要裝壓力分流器嘅病人,有部分都要坐輪椅或臥床甚至乎失控要長期用尿片,覺得佢同其他病人相比,智商有番咁上下,但佢要小心分流器會受感染導致腦部發炎,到時可能會有生命危險。 + P; D. r, {+ U6 \+ P
+ z, l0 |; G  h/ u0 c" f
家庭醫生
關嘉美

Ruby 教你 美甲 & 英文 測試

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()