Stephy(鄧麗欣)同Theresa(傅穎)的牙齒印,自八年前Cookies年代已經積落,即使Theresa過檔星皓,Stephy依然無時無刻咬住死敵唔放。像近日Theresa轉型做「舞女」歌手,Stephy二話不說,搶走同公司好姊妹Kary(吳雨霏)的出碟檔期,照辦煮碗做「舞女」出碟。由於時間倉卒,宣傳唔夠加上唔唱得又唔跳得,高峰期憑大熱hit歌《電燈膽》賣碟過兩萬的Stephy,今次新碟首批出貨四千賣足半個月仍然有剩,今時唔同往日。

中途截擊
在金牌年代俾Stephy玩小圈子放暗箭的Theresa,過檔星皓後終於得寵,公司安排日本攝影大師米原康正為她影性感寫真《About Her》,另外又跟韓國老師學跳舞,鋪路轉型做港版GaGa。死敵事業有起色,睇唔過眼的Stephy即時「做嘢」。據了解,金牌原本安排Stephy八月中出碟,當得悉Theresa書展期間有跳舞新歌面世,於是力sell公司出跳舞碟截擊,由於時間緊迫,金牌方面唯有押後推出Kary同Hardpack合作的新專輯《合家歡》,將檔期讓出俾Stephy迎戰Theresa。
根據唱片公司現行的宣傳手法,即使是當紅歌手如容祖兒、陳奕迅等,至少用兩至三個月時間派歌做宣傳,待樂迷對新歌變得「滾瓜爛熟」才推出專輯,才能保證理想銷量。但臨急抱佛腳的Stephy,由派歌上台到出碟只相差幾日,宣傳攻勢又唔多,首批出貨四千隻,賣咗半個月,四圍賣剩蔗。

收買人心
截胡出師不利,但Stephy一於少理,繼續咬住死敵唔放,新歌MV台前幕後班底全部抄足Theresa,由導演、舞蹈員、以至化妝髮型,指定用埋同一班人。Stephy更使出獨門玩小圈子本領,成功收買化妝師Cyrus,在Theresa拍攝新歌MV《加加夫人》當日,抽空為她化妝出席活動,爭人爭到出晒面。
對於Stephy咬住唔放,Theresa扮大方說純粹誤會一場:「大家都做跳舞歌,完全係因應市場需要,至於化妝同髮型,由出道開始我哋已經用呢班人,可能中途Stephy換過人,先至令外間有誤解!」

挑撥離間
上週三(八月四日)四餅碎(Angela、Helena、Gloria同Elaine)舉行《曲奇Happy2gether音樂會》,由Stephy好姊妹Angela做搞手,Stephy雖然要返大陸拍劇無緣現身,不過亦打定小報告,唔想見到Theresa在「餅碎騷」台上出現。
好姊妹的心意Angela一早收到,所以被傳媒問到有否聯絡Theresa出席時,Angela毫不掩飾說:「我哋幾個都有facebook同MSN聯絡,唯獨同Theresa冇,我冇佢電話,facebook都冇。呢個交俾公司搵啦!」

積怨多年
Theresa與Stephy積怨多年,由餅女年代已因住屋問題結怨,直到各自分開發展,因為爭做「金牌一姐」而明爭暗鬥,即使去年Theresa離巢轉投星皓,二人的不和傳聞仍是沒完沒了。

拒絕同居
家住屯門的Stephy與Miki,原本打算聯同Theresa夾錢租屋住,但當時Theresa跟何韻詩關係密切,於是拒絕租屋提議,為此Stephy一直耿耿於懷。

玩杯葛
餅女分拆後,Stephy率先跑出,零工作的Theresa眼紅死敵,於是聯同Miki玩杯葛,雙方從此勢成水火。

爭一姐
08年,Theresa染金毛戴大眼仔轉走o架妹路線,推出處女寫真《Smiling》人氣大升,相反Stephy因「鄧走音」之名氣勢下滑,Theresa趁大好機會攝位做一姐,令不和升級。

踩場
09年,Stephy主演電影《保持愛你》舉行首映,Theresa忽然大露背真空現身,搶盡風頭,Stephy主角變配角,更拒絕與Theresa合照。

打壓
09年7月,二人於同一時間在書展舉行簽名會,其間更爆出Stephy聯同公司同事,呼籲歌迷聯手打壓Theresa。

陰招踢走
去年金牌大地震,有太子基關照的Stephy,乘機趕絕Theresa,慘被杯葛嘅Theresa被公司投閒置散,最後要發律師信主動提出與金牌解約。

 


Theresa轉型做舞女,昔日死敵Stephy照辦煮碗死跟,慘淡收場。


兩人同樣起用Cyrus化妝,但他的微博只張貼同Stephy的合照,足見交情比Theresa更好。


乜都要跟,Stephy拍MV,由導演到化妝整頭,都要跟足Theresa班底。


Theresa《加加夫人》舞步同Stephy的《No One Knows》九成相似,一個韓國拜師學藝,一個臨急抱佛腳出碟,一睇就知邊個係copycat!


Stephy同Theresa(圖中)選用同一間舞蹈室的dancers伴舞,真係乜都要抄足。


宿敵死咬唔放,Theresa啞子吃黃連,有苦自己知。


原定七月中與Hardpack出碟的Kary,焗住讓路俾Stephy截擊Theresa。


走音唱《電燈膽》都可以賣二萬張,反而做dancing queen四千隻碟都賣唔晒,Stephy慘變「剩女」。


拒絕同居


踩場


打壓


陰招踢走

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()