阿 Sa(蔡卓妍)結婚又離婚已經手尾長,估唔到連師妹鍾舒漫都領嘢,最近 YouTube流出一段鍾舒漫疑似爆粗短片,着住黑背心短髮 man爆的鍾舒漫,對住陳偉霆大爆「 X你!」好順口,網友鬧佢爛口有失基督徒身份。不過當事人堅稱冇爆粗只係話:「點呀你!」唔使開記招澄清啩?
/ F, O5 L( _# \" T; Q0 z" @
激爆粗︰×你!(真實對白)
之後鏡頭影到陳偉霆,舞王即興奮到除衫扭腰跳艷舞,鍾舒漫一見就大叫:「×你!」然後條片離奇消音冇晒聲約 5秒。% j" X0 w: {  |6 t' p" f" t) ~& z
' d0 ?' c8 t) E4 |5 {( g" q
最近「 EEG助手俱樂部」網誌上載一段名為「新城容祖兒我的女皇音樂會 show後感」嘅短片,本來條片係由當日有份出席嘅英皇歌手包括鍾舒漫、洪卓立同陳偉霆等人講吓騷後感,點知陳偉霆一見助手揸機訪問,竟然 high到除衫跳艷舞, Sherman見到即忍唔住爆咗句疑似粗口:「×你!」之後一段說話明顯遭人事後消音,更令人懷疑鍾舒漫一輪嘴粗口橫飛!. f+ o( c  T7 e0 C/ T
網友睇完鬧鍾舒漫爛口,又話唔再買佢唱片。鍾舒漫對本刊說:「我知道條片出街後,有人話我爆粗,我自己都好愕然,我係話『點呀你!』咋!不過我自己冇講過就得啦,咪當笑料一則囉!」你睇,人哋話自己係純情好女仔,大家記得聽清楚喎!4 P5 l" g9 t+ H% F+ ?/ d7 g4 h

High除衫︰寬緊衣喎!(真實對白)Yeah!(真實對白)4 F% D; o4 I9 [3 I6 A
條片一開波就見到鍾舒漫想除咗洪卓立件外套,成班後生仔在後台玩到 high晒!" n& p4 l9 I( C; a
' v' n  v0 U( ?! R( e5 }
又祈禱︰多謝神(真實對白)
疑似爆粗後,鍾舒漫又捉晒所有人一齊祈禱,話好多謝神可以讓佢同一班兄弟同台演出好開心。
% G5 d4 V9 a2 `6 }

出事 blog7 i& D" ]; I' N( g# o
呢個名叫「 EEG助手俱樂部」的網誌內,一向鍾意放啲英皇旗下藝人的後台或者綵排時過癮片段,今次大意中伏,下次再放片就小心啲啦!
9 ]5 r8 h2 ~: I
Sherman出晒名係基督徒,去年仲試過同江若琳一齊去聽潮牧師 Jaeson Ma佈道會。 High

我自己冇講過就得,咪當笑料一則囉!7 v( O( s; ~! }0 C+ N4 ^) Q1 P
鍾舒漫一向跳得又 sexy,早前唱〈給自己的情書〉連 Sammi都在演唱會上翻唱,有前途 o架!
2 k0 m% I: ^* z# S% L( k- m! V
洪卓立& {! L: \$ ?3 R# ], K7 O
我識 Sherman咁耐都未聽過佢講粗口,雖然句說話真係好似講粗口,但呢次真係誤會啫。

陳偉霆( b1 k/ d7 v$ q) n# U- F: T5 s  N4 u- D
其實真係收音問題,佢見我開心到除衫,忍唔住話我:「點呀你!」我企喺佢隔籬聽得好清楚。# Z! |9 B. h2 _+ @' X
/ R  H4 X6 W: D3 o% ?7 R1 m; o! [
經理人方婷
之前公司都有人問過好唔好放段片出來,不過 Sherman真係個乖女,都唔會有人相信佢會講粗口,如果真係有人誤會咪當宣傳囉。
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()