電影《偷聽女人心》中,劉德華因為聽到女人心裏面的說話,而對女人多了一份了解,最後更贏得鞏俐歡心。

日前《星期日檔案》的〈偷聽男人心〉中,就揾來多個男士來個真情剖白,話畀一眾剩女、港女知佢哋心裏面的說話。喺節目中幾個三十多歲的被訪男仕就表示,香港女仔給佢哋的感覺是好現實,找男朋友的第一條件是要有錢、有事業,並非愛情。另外,佢哋又覺得香港女仔好好勝,很鍾意同男友鬥叻、鬥賺錢,這些行為令佢哋討厭。

被訪者坦白地講出心聲,而DJ阿Ben、Bob同范振鋒就認為,男人其實好簡單、好細路仔,好多時都鍾意自己個女朋友讚自己,不過港女好多時做唔到。〈偷聽男人心〉中,被訪者都解答了不少香港女士在感情路上面對的一堆百思不得其解的問題,故節目大受歡迎,短短幾日就已經過三十萬人重温節目內容,更有不少人留言討論。

〈偷聽男人心〉1

〈偷聽男人心〉2

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()