A Lin、雷凱欣昨日在尖沙嘴出席「香港遊戲橘子十週年 Love To Play派對」, A Lin最近和 DaDa負面緋聞一大堆,黑氣未散的 A Lin昨穿上露趾凉鞋出席活動時,不小心踢到物件腳甲爆裂流血,不過她仍繼續為寫真造勢,炮製和 DaDa似是而非的曖昧關係。

「只喜歡和 DaDa相處」 放大圖片
多年前已行性感的雷凱欣,算是 o靚模們的前輩。

多年前已行性感的雷凱欣,算是 o靚模們的前輩。

A Lin為 DaDa一腳踏幾船報道解畫時說:「每個人有佢自己感情事,我自己都搞到杰撻撻,照顧唔到佢,但我哋會互相安慰。」她又聲稱暫時不想拍拖,只喜歡和 DaDa一起,她說:「我鍾意同佢一齊,想搵一個錫我嘅人,但我唔係 Lesbian(同性戀),我哋係好朋友,搭佢個膊頭覺得好舒服,大家知我蠢,唔想再俾人呃,有少少抗拒拍拖同男人。」採訪、攝影:魯萍


A Lin不慎踢到物件,腳趾甲即爆裂流血。

A.Lin玩同性曖昧反擊雷凱欣

「o靚模」A.Lin昨日與雷凱欣出席線上遊戲活動,盡騷事業線的雷凱欣,明顯比僅穿斜膊連身裙的A.Lin搶鏡,不過A.Lin受訪時談到密友DaDa被指與關楚耀關係複雜時謂:「每個人都有自己感情事,我自己都『杰撻撻』,照顧唔到佢,不過同佢經常互相安慰。」問兩人朝夕相對,會否變同性戀?A.Lin語帶曖昧謂:「我好鍾意同佢一齊,我唔係同性戀,但鍾意佢呢個人,(發生咁多事係咪覺得女仔好啲?)係!」曖昧言辭成功令她挽回不少分數。


雷凱欣自爆因太性感而跟男友分手。

談到「浸大E神」陳靜被拍下食煙照,A.Lin則謂:「我唔係好識佢,『E神』我淨係識陳奕迅(Eason)。」走性感路線的雷凱欣透露最近回復單身:「分手部分因為事業,男友唔想見我性感,同埋圈外人拍拖時間都唔啱。」


A.Lin(右)與雷凱欣昨日出席線上遊戲活動,性感程度高下立見。

A.Lin受情傷轉冧DaDa

雷凱欣及模A.Lin昨日一同出席活動,對於好姊妹DaDa Lo被爆與關楚耀感情關係複雜,A.Lin自嘲自己也「杰撻撻」,未有閒情照顧對方。自與曾國祥分手後,A.Lin暫時不想拍拖,亦開始抗拒男性。近期她經常與DaDa出雙入對,問到會否因此變同性戀,她語帶曖昧地說:「我好鍾意同佢一齊,但唔係同性戀!我唔理佢係咪同性戀!(覺得女仔好啲?)係!DaDa個膊頭好舒服!」提到模被書展封殺,A.Lin直斥無聊,但她未有放棄,正與公司研究其他途徑宣傳寫真,對於「百果園E神」陳靜當街吸煙,她說:「我唔識佢,E神我淨係識陳奕迅!」


 穿低胸連身裙的雷凱欣,成功「謀殺」不少菲林。
穿低胸連身裙的雷凱欣,成功「謀殺」不少菲林。

而雷凱欣表示最近再度回復單身:「分手都係因為事業,以前啲男友都唔想我行性感路,連着短褲短裙都唔畀,游水都要着連身泳衣。」


 A.Lin自爆喜歡與DaDa出雙入對,但否認是同性戀者。
A.Lin自爆喜歡與DaDa出雙入對,但否認是同性戀者。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()