以後冇得同班靚女一齊煮餸囉!(設計對白)(《忽然1周》圖片)

香港人一直講求男女老嫩要平等,可惜作為全港最大電視台的無綫,卻帶頭年齡歧視!○六年擔任《美女廚房》評判走紅的名廚周中,近年成為遊戲節目常客,更擁有個人的飲食節目。但好景不常,年過七十的他最近成為無綫棄將,周中在收費台主持的《星級廚房》亦「關門大吉」,全因一個字,「老」!

拒簽藝員約
早已退休的星級名廚周中,自從做過《美女廚房》評判後,因為說話夠抵死啜核,加上一雙似足卡通片《蠟筆小新》的烏黑濃眉,成功展開事業第二春。當年獨具慧眼發掘周中加入《廚房》的監製錢國偉,還在收費台安排他主持《星級廚房》教煮餸,閒時亮相綜藝節目做嘉賓,曝光率相當高。「嗰陣無綫搵過師傅簽約做藝員,但我哋勸佢唔好,一把年紀,又唔係等錢開飯,簽咗就乜嘢都要做,師傅志在玩啫,所以最後決定唔簽。」周中身邊人透露。
不過,自從「伯樂」錢國偉離開無綫,接任的監製不久後又離職,周中寵兒地位開始不再。據知,有無綫節目部高層在監製大會上,對周師傅主持的節目諸多不滿,「嗰個高層嫌周中師傅年紀老,雖然佢煮餸有料到,講嘢又鬼馬抵死,但『老』係最大問題,高層開會講明要換人。」知情人說。

帶挈師傅搵銀
據知,無綫已換上同樣靠《美女廚房》出位,但年輕貌美的「美女廚師」Kit(麥潔兒)頂替周中。
「師傅做主持雖然只係玩票性質,但呢排少咗出鏡,多少影響佢出面接events嘅次數;個心當然有少少唔舒服。」知情人說。的而且確,周師傅近年豬籠入水,不但年年推出烹飪食譜,還不時帶旅行團出外飲飲食食,日後曝光率減少,搵錢機會自然同樣大減!
對於被無綫棄用,周中大方承認:「係呀!個節目換監製吖嘛!冇所謂喇,騷錢又唔係多,我哋呢啲退休人士,玩吓啫,而且都拍咗成千集,煮咗幾千款餸,夠晒皮囉!」

上位靠「食」力
飲食節目一向受一家大細歡迎,尤其多師奶捧場客,但係由藝人講飲講食始終感覺唔夠專業,所以近年會安排飲食界人士助陣,因而造就出唔少星級名廚名食家。

黃永幟(熾哥)
年輕時入行僅3年便成為星級食府最年輕大廚,入廚經驗超過20年,05年夥拍黃麗梅於亞視主持《覓食新煮意》、《鮮入為煮》等飲食節目,贏得不俗口碑。直到09年轉到無綫主持《熾哥熾教》及《為食總司令》,知名度進一步提升。

余健志(Jacky Yu)
廣告界出身,00年轉戰飲食圈開設私房菜「囍宴」,以新派fusion菜為賣點,得到不少名人食家青睞,因此被電視台睇中,邀請他夥拍黃德如擔任《近廚得食》主持,令他人氣大增,近年「囍宴」分店更成功打入新加坡市場。

梁文韜(韜韜)
19歲學廚,現為元朗大榮華董事總經理。主持飲食節目《日日有食神》大受歡迎,觀眾大讚他食嘢時表情夠滋味,令人睇見都想食,肥嘟嘟身形令其食神形象更深入民心。

 


做《美女廚房》評判時,周中經常有靚女投懷送抱爭取分數,其中以Amanda表現最勇。(《蘋果日報》圖片)


身為張太的蔡少芬,一展實力煮番茄炒蛋,並請周師傅評價。(《蘋果日報》圖片)


《美女廚房》不但捧出一班「味之天使」,還有這位外形古怪,說話鬼馬的周中師傅。


周師傅近年出書又帶團,豬籠入水,少了無綫一份工又何妨。


周師傅最鍾意指點靚女煮餸,當日林莉參加比賽,周師傅還扮鬼扮馬,走到旁邊教煮餸。


阿Kit主攻西式烹調,當日亦有份做《美女廚房》評判,跟年紀相若的鄭中基、方力申打成一片。(《FACE》圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()