在城市大學就讀的應屆港姐亞軍張秀文,原本尚有一年便畢業,當選後決定休學一年,履行港姐任務;日前她已回校辦理休學手續,今年全身投入工作,瞓身搵銀,改善家庭環境。

暫時停學一年
居於馬鞍山公屋的張秀文(Sammi),因為家庭環境麻麻,平日要做兼職模特兒、售貨員、補習老師幫補家計;預科畢業之後,雖然成績足以讀香港大學,結果因為負擔不起交通費,轉而入讀距離較近的城大工商管理學系,一邊工作一邊讀書。
當選港姐亞軍後,Sammi本亦不打算休學,「佢諗住繼續返學,因為一向都係半工讀,不過後來有個前輩同佢講,做港姐成日有活動,偶然又要出埠做親善訪問,肯定會影響讀書,所以勸佢休學一年,做埋今年港姐先算。」Sammi朋友說。
日前Sammi返城大辦理休學手續,暫別校園生涯;原本升讀大三的她,打算完成未來港姐任務後,便重返校園。「Sammi本身好鍾意讀書,當初咁辛苦先入到大學,唔會話放棄就放棄,佢話一定會讀完呢個大學課程,攞番個學位。」

靠津貼幫補
獲選港姐除了出席贊助商活動,無綫亦會為她們接洽工作,「Sammi冇得再做兼職,不過無綫方面有車馬費同服裝津貼幫補,加上做活動都有收入,佢最想趁今年唔使返學,搵多啲錢幫吓屋企。」雖然Sammi出身公屋家庭,但跟一班富貴落選港姐一樣做到朋友,尤其K號李文瑄和N號的李俍嬿,大家不時有聚會見面。
早兩個禮拜(八月十一日),多位落選港姐應邀上《獎門人》,港姐三甲陳庭欣、莊思明和Sammi便約埋李文瑄等人到現場打氣,之後更兵分兩路繼續下場,Sammi和李俍嬿、何樂翩等去打邊爐,其他人則約港男兵團唱K。「佢哋相處得唔錯,因為有時都好難約到咁齊人,咪趁機聚一聚囉。」

中途轉軚
靚女出路多,令近年港姐質素普遍低水,搵個嘩一聲睇吓都冇,超班索女唔慣鬥靚做跳板,反而唔少「U女」就趁後生搏一搏,攞到獎,停學入行,經常有!

馬賽
憑《女王辦公室》君女一角火速上位,成為宅男純情女神,08年透過優才計劃從內地來港,於浸會大學修讀電影電視系。當選季軍後,向大學申請休學一年以履行港姐任務,並將其學生簽證轉成工作簽證。現時馬賽在不影響工作的情況下,以兼讀形式修讀餘下學分,完成學位。

何傲兒
07年參選、得過旅遊大使獎,本於香港大學專業進修學院(HKU SPACE)攻讀法律課程。雖然參選時表示會繼續升學,但卻傳出因與講師高Sir關係密切,令她順利升讀2年班,最終何傲兒轉軚休學,並修讀無綫藝訓班。

李詩韻
03年由多倫多返港參選港姐,向多倫多大學申請休學留娛圈發展。事隔6年,李母一直催促女兒完成商科課程。去年9月與鄧健泓分手後,李詩韻向無綫請假返加國繼續學業,並於去年年尾畢業回港繼續拍劇。


當選亞軍後,雖然不可再像以前做多份兼職搵銀,但Sammi可以經無綫接洽工作,孭住港姐亞軍銜頭,叫價自然高一些。


原本在城大升讀最後一年大學課程的Sammi,日前專程返回九龍塘的大學校舍,辦理休學手續,並打算完成港姐任務,才重返校園。


私交甚篤的張秀文和馬賽,同是熱愛求學,據知馬賽最近重返浸大,以兼讀形式繼續學業。


李俍嬿、彭慧中等落選港姐早前上《獎門人》,陳庭欣(中排右二)、莊思明(中排左一)和張秀文(後排右一)到現場打氣。


錄完節目,張秀文、何樂翩(右)和李俍嬿(左)約埋一齊打邊爐。


成功奪得港姐后冠的三甲陳庭欣、張秀文、莊思明和最上鏡小姐李文瑄,當選後便要履行一年港姐任務。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()