容祖兒、陳偉霆及泳兒等昨晚在會展出席 Nokia音樂會,昨日有消息指鄭中基和蔡卓妍(阿 Sa)其實上次開記者會時仍未離婚,至上月才正式入紙。陳偉霆維護女友阿 Sa說:「呢啲係傳聞, day one就知會有流言蜚語。」問他是否不向阿 Sa求證?他說:「每個人都要有空間,我對佢係 100%信任同愛護,從來唔會過問佢呢啲嘢。由機場出嚟嗰刻開始,都知每一步都要一齊面對。」如果未離婚,即他倆拍拖時,阿 Sa仍是鄭太身份,他說:「呢啲係雜誌寫,唔作得準。」

放大圖片
泳兒和男舞蹈員互摸,在台上火辣勁歌熱舞。

泳兒和男舞蹈員互摸,在台上火辣勁歌熱舞。

鄭中基昨晚透過宣傳部回應離婚事件:「技術嘅問題要技術處理,希望大家唔好作太多無謂揣測,要講嘅嘢,上次喺記招已經講晒,祝大家生活愉快!」此外,周秀娜前日自爆網交球星里奧費迪南,她昨晚自爆說:「我哋喺月尾有合作,但內容唔講得住。」採訪:胡比 攝影:陳順楨


陳偉霆和容祖兒出席音樂會時,他稱百分百信任阿 Sa。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()