陳豪和楊千嬅在一個人氣品牌頒獎禮中,榮登最強人氣廣告天王、天后,他們坦承去年是豐收的一年,婚後的千嬅更吸引家庭用品和日常用品商的垂青,她大讚老公丁子高旺妻。陳豪坦言廣告獎與視帝獎同樣有重大意義,希望名利雙收。


其他娛樂名人影片

陳豪和楊千嬅昨日在尖沙嘴出席人氣品牌大獎頒獎禮,兩人分別榮登最強人氣廣告天王、天后,談到今年拍廣告的數目,千嬅表示未有刻意計算過,估不到婚後竟然吸引不少新產品邀她拍廣告。

放大圖片
楊千嬅不介意與老公丁子高合拍廣告,條件是全數沒收酬勞。資料圖片

楊千嬅不介意與老公丁子高合拍廣告,條件是全數沒收酬勞。資料圖片

放大圖片
陳豪與楊千嬅分奪 TVB旗下雜誌頒發的最強人氣廣告天王、天后大獎。

陳豪與楊千嬅分奪 TVB旗下雜誌頒發的最強人氣廣告天王、天后大獎。

「佢令我開心咗」 放大圖片
正在放假的毛舜筠,昨日為廣告客戶現身撐場。

正在放假的毛舜筠,昨日為廣告客戶現身撐場。

千嬅說:「家多咗啲家庭用品同日常用品搵我拍廣告,我唔抗拒同老公一齊拍,最緊要佢嗰份畀埋我。」她笑言最理想當然是拍香港的樓盤廣告。問她有否覺得丁子高旺妻?她笑說:「覺呀,可能佢令我個人開心咗,兩個人開心咪覺得好多嘢都好旺。」陳豪承認今年是豐收的一年,他說:「其實廣告獎同視帝獎對我都係一樣意義,廣告獎代表利,視帝獎代表名,名利雙收梗係最開心,不過家我淨係有利未有名。」問他今年可有信心獲封視帝,他說:「我相信係人都會想 o架,信心一般啦,我會平常心去睇,我自己都有睇《義海豪情》,祥仔(黎耀祥)做得好好,所以對我嚟講都有壓力。」此外,無綫高層樂易玲被問到敖嘉年與冼灝英的爭執,她表示事情已交由警方處理,要看進展才作決定。對於近排先後有無綫藝人醉酒鬧事,樂易玲說:「唔止藝人,就算連我自己都要飲少啲,好多時醉酒唔單止影響自己,仲會影響埋其他人。今次呢件事對嘉年同冼師傅都有負面影響。」

樂易玲嘆酒精害人

提到有傳聞敖嘉年說話辣㷫冼灝英,樂易玲說:「嗰晚我唔喺現場,不過我同嘉年夾咗咁耐,覺得佢係一個內斂嘅人,冼師傅我識咗幾十年,佢都係一個好 nice嘅人,總之係酒精害人。」採訪:何慧斯攝影:陳順禎


楊千嬅自言做人開心,全靠老公旺妻。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()