張立基不肯正面回應性取向,但提到成為男同志目標時,他竟得意洋洋,絲毫沒有抗拒。

80年代跳舞歌手張立基,憑一曲〈 Electric girl〉唱紅樂壇,多年前與葉玉卿拍過拖,近年返內地登台為主,幾乎絕跡香港娛樂圈。最近因與一位前亞視劉姓女藝人有工作上瓜葛,多番收到恐嚇電話,報警求助,名字才再度出現在報章上。
近日,本刊在一個男同志討論區內,赫然發現一批張立基穿上丁字褲的激凸照,有些更大特寫下身敏感部位,留言極盡誘惑,基味極濃。求證張立基本人時,他不但唔介意基男埋身,更透露試過在沙灘為陌生男子搽太陽油。

近日,一個男同志網站「 http://www.memberisland.com」,有人以「 luvuloveu」網名, post了幾張張立基的激凸艷照。其中有張立基在泳池,穿上超性感 T-back泳褲,大晒胸肌的半身照片,更有下身現毛特寫照及 T-back照,極盡誘惑,難怪遭同志網友挑逗搭訕。
加上連日來,本刊發現他身邊都有個年約四十歲的男性友人,傍出傍入,令人聯想到他是否「中年轉 channel」。

10月 25日
貼身保鑣

張立基收到恐嚇電話後,坦言感到生命受威脅,每次出入都慌張地四處查看。 10月 25日他離開港台,由 Bill護送離開,更不停兜圈,確保沒被跟蹤。


男友人 Bill座駕
男友人 Bill座駕
撇甩記者後,張立基與男友人原來齊齊找命理學家吳佩孚(右),並將合照放上微博。
撇甩記者後,張立基與男友人原來齊齊找命理學家吳佩孚(右),並將合照放上微博。

10月 17日
自信晒肌


(火辣?想唔想試吓火辣辣的腸?)

放激凸照挑逗埋牙


44歲的張立基對自己的六嚿腹肌相當滿意,並寫了一句「 spicy? want to try spicy sausage?」,極盡大膽挑逗。另一張下半身特寫照,露出腰間紋身和濃密毛髮,寫上「 want to taste?」,難怪引來網友搭訕,想埋牙切磋,夠晒火辣辣。不過,記者問完張立基回應後,這些相片及留言即時被人剷走。

9月 16日
花碌碌 T-back泳褲


(熱辣辣)
(熱辣辣)

 

9月 17日
露毛晒彎月紋身


 

10月 20日網友搭訕
10月 22日撩網友


 

微博與同志網同 logo


張立基的個人微博,以鬆弛熊及雞仔圖案做背景,與同志網的鬆弛熊 logo,不謀而合。

張立基在微博自信地騷胸肌之餘,又穿着豬仔襪扮 cute,認真難頂。



男性友人黐到實

上周二( 25日),張立基到港台做訪問,透露最近遭一位前亞視劉姓女藝人騙取酬勞,並稱收到自稱姓劉女子的大佬恐嚇來電,所以報警求助。當日,他由一位男性好友 Bill Wong陪同接受訪問。記者拍照時, Bill十分緊張,着記者不要影他︰「我今日係為基仔攞番公道,唔想影相!」
求證張立基是否將艷照放上同志網,張聽後稍作猶疑,口窒窒答:「係我擺上 facebook,可能 fans放上其他網啦!」記者大讚他身材 keep得好,夠膽着 T-back,他即沾沾自喜:「 keep得好辛苦㗎,要節食同做運動。(你着到咁性感,唔怕惹同志撩你咩?)我揀個冇人嘅角落(泳池),冇人留意到。去曬太陽先着到咁,落水會着多條褲。」
問到是否試過有同志埋身?他說︰「試過去新加坡沙灘,突然有個男仔坐隔籬,越坐越埋,猛望住我。(你唔驚佢摸你?)外國好平常,佢都唔敢有進一步過分行動。(你鍾意男定女?竟然唔抗拒同志?)唔好講到咁誇張,我都明白去曬太陽有啲位置自己搽唔到太陽油,有人走埋嚟叫幫手,我都會叫番佢幫我搽,唔係咩事!不過,男仔最鍾意望住我小腿,哈哈!」估唔到張立基咁坦白回應。


Bill是麗的第三期訓練班出身,跟同期的曾健明(左)、劉素芳(右)不時敍舊。
Bill是麗的第三期訓練班出身,跟同期的曾健明(左)、劉素芳(右)不時敍舊。
85年葉玉卿選亞姐得季軍,承認跟張立基拍拖,但兩年後分手。
85年葉玉卿選亞姐得季軍,承認跟張立基拍拖,但兩年後分手。

同性友人黐實

張立基接受訪問期間, Bill全程「護花」,更做埋柴可夫送立基離開,又刻意在廣播道不停兜圈,以免被可疑車輛跟蹤。翌日,張立基到荃灣大會堂表演, Bill也全程陪伴,之後兩人又齊齊出席私人哈囉喂活動。
張立基戀愛史,最為人知是同葉玉卿拍過拖,兩年後分手,當時張當眾灑淚。 95年他事業陷低潮,有傳精神出現問題,原來他當時被圈外女友騙去過百萬,飽歷情傷的他,更曾割脈、食藥自殺。
他坦言自此對拍拖產生恐懼:「好多人以為我因為事業低潮搞成咁,其實我根本唔 care,在我講,愛情係大過天。因為呢個女仔,令我對感情好抗拒。」之後他離開傷心地,逃到深圳居住達 15年,禁女埋身的他,對基男毫不抗拒,難道真的是失戀後遺症?

陪出陪入

10月 26日
上周三,張立基出席荃灣大會堂的音樂會表演,貼身運動衫騷胸肌線條,還 V手勢扮可愛。演出後即在街頭擔煙。




當晚張立基只演出兩首歌, Bill亦陪伴左右,朋友黐到實,睇嚟佢哋關係好密切。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()