好多人都話無綫班編劇冇創意,部部電視劇都一式一樣,總之睇到你吽為止,但可能畀人鬧得多,近日就加咗唔少估你唔到的劇情落去,好似《女拳》咁,喺結局時就有梁嘉琪突然發癲,怒插馬國明,而喺《洪武三十二》中更玩埋古裝SM。

《洪武三十二》中飾演燕王朱棣的馬德鐘,就因為做得衰嘢多而抑鬱,竟然走去揾飾演千三娘的徐子珊減壓,而減壓方式就係SM。馬德鐘畀徐子珊鞭打的片段,令觀眾感到嘩然,有網友更把片段上載到網上同大家一齊回味和分享,片段只是上載了兩天,瀏覽人數已有十多萬人,可見呢場古網SM幾受歡迎!

演燕王朱棣的馬德鐘,因為做得衰嘢多而內疚,故走去揾飾演千三娘的徐子珊玩SM減壓。

徐子珊初時唔敢鞭打馬德鐘,但愈鞭愈過癮,愈鞭愈大力。

這SM場面大受網友歡迎,兩天內已有十多萬人瀏覽,有唔少網友更留言讚無綫有創意。

馬德鐘、徐子珊玩SM

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()